۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 5626
کد خبر: 85592316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرتقاضاترین تورهای اندونزی فقط در سایت بوکینگ

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85592316
پرتقاضاترین تورهای اندونزی فقط در سایت بوکینگ

تهران- ایرنابازار- اندونزی به عنوان یکی از کشورهای جذاب با طبیعت ناب، می تواند به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از شما عزیزان شناخته شود.

ایرنابازار- شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که بیش از 17 هزار جزیره در اندونزی وجود دارند که دیدن از هر کدام از آن ها می تواند لذت بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. اگر به دنبال رزرو آنلاین تور اندونزی هستید، باید یک سایت و آژانس معتبر را برای این کار انتخاب کنید. تورهای اندونزی در بوکینگ تنوع زیادی دارند و این فرصت را به شما می دهند تا با توجه به توانایی مالی و تقاضای خودتان، بهترین تورها را رزرو کنید.

مزایای انتخاب تورهای بوکینگ برای سفر به اندونزی

رزرو تورهای اندونزی در بوکینگ به شما این امکان می دهد تا یک سفر برنامه ریزی شده و حرفه ای را تجربه کنید. سفری که هر لحظه از آن برای شما لذت بخش است و قطعا به یادماندنی خواهد بود. طبیعت بکر و جذاب اندونزی از یک طرف و وجود هتل های لوکس و راحت برای داشتن اقامت باورنکردنی از یک طرف دیگر لذت بسیار زیادی را به شما می دهند.

سایت بوکینگ به عنوان بهترین سایت برای شناخته می شود. پس از رزرو تور در این سایت، بلافاصله سند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیمای خودتان را دریافت می کنید. فقط کافیست که چمدان های خودتان را ببندید و آماده سفر شوید.

معرفی مجمع‌الجزایر اندونزی و جذابیت‌های آن

مجمع الجزایر اندونزی یکی از زیباترین مناطق در جهان است که هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. وجود هفده هزار جزیره که هر کدام زیبایی و امکانات خاص خودشان را دارند، باعث شده تا هر بار که به این کشور سفر می کنید، بتوانید جاذبه های جدیدی را کشف کنید. دریای جذاب در کنار سواحل شنی و رنگی متنوع، امکان ثبت عکس های متنوعی را به شما می دهد.

هر یک از جزایر اندونزی از جمله گیلی، مالوک، بالی، ناسا و ... جاذبه های تفریحی خاص خودشان را دارند. به هر کدام از این جزیره ها که بروید، می توانید از سالن ماساژ، رستوران ها با غذاهای سنتی، کافی شاپ ها و ... استفاده کنید و از امکانات مختلف هر یک از این جزایر بهره مند شوید. همه چیز در این منطقه بر وفق شما خواهد بود. فقط کافیست که لباس مناسب به همراه داشته باشید تا از هر لحظه زیبا در این کشور عکس بگیرید.

تنوع جزایر و فرهنگ‌های بومی در اندونزی

در هر یک از مناطق کشور اندونزی آداب و رسوم های مختلفی وجود دارد. مردم کشور اندونزی دارای تنوع زیادی از دین هستند که از جمله آن ها می توان به دین بودایی، هندوئی، اسلام و ... اشاره کرد. در برخی از فرهنگ های بومی در این کشور، در دهم ماه محرم مراسم های مختلفی برای بزرگداشت یاد و خاطره نوه پیامبر برگزار می شود. جالب است بدانید که در فرهنگ های بومی این کشور، بسیار دیده شده است که مردگان از قبر بیرون آورده می شوند. در برخی از موارد این اتفاق برای رفع بدشانسی خانواده ها است. ولی یکی از جاذبه های گردشگری که جزء فرهنگ مردم این کشور این است که مردگان را از قبرها بیرون می آورند و به آن ها لباس می پوشانند. شاید برای شما عجیب باشد، ولی هر ساله افراد زیادی برای بازدید از مرده های لباس پوشیده به مناطق مختلف اندونزی سفر می کنند.

البته اگر علاقه ای به حضور در چنین مراسماتی ندارید، نگران نباشید. شما می توانید از جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور بازدید کنید. از جزایر متنوع بگیرید تا پارک های ملی و دریایی که هر کدام واقعا زیبا هستند. در هر یک از جزیره ها هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارند. انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ نیز در رستوران ها سرو می شوند که می توانید آن ها را میل کنید.

پرتقاضاترین تورهای اندونزی فقط در سایت بوکینگ

امکان سفارشی‌سازی برنامه‌های تور در بوکینگ

با وجود اینکه امکان رزرو تور اندونزی از طریق سایت های مختلفی وجود دارند، ولی وب سایت بوکینگ امکان سفارشی سازی برنامه های تور در بوکینگ را برای شما فراهم می کند. رزرو تورهای اندونزی در بوکینگ به شما این امکان را می دهد تا یک سفر به یادماندنی و بدون نقص را تجربه کنید. چرا که می توانید برنامه های تور را با توجه به نظر شخصی خودتان تغییر دهید.

اینکه دوست دارید به کدام جزایر کشور اندونزی بروید. چه کارهایی در طول سفر خودتان به این کشور انجام دهید و وقت خود را چطور صرف کنید، همگی جزء برنامه هایی اند که در تورهای اندونزی در بوکینگ قابل سفارشی سازی هستند.

جاذبه‌های اصلی و محبوب جزایر اندونزی

جزایر اندونزی تنوع زیادی دارند و نمی توان به طور کلی در مورد جاذبه های اصلی این کشور صحبت کرد. اول باید مشخص کنید که می خواهید به کدام جزیره یا استان بروید. بیشتر جاذبه های جزایر اندونزی معرفی شده در بالی و جاکارتا هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

- جنگل میمون اوبود در بالی

- معبد تاناه‌ لوت در بالی

- پارک آبی واتربوم در بالی

- دنیای وارونه در بالی

- مسجد استقلال در جاکارتا

- معبد بساکی در بالی

- شالیزارهای پلکانی تگالا لانگ در بالی

- میدان مردکا در جاکارتا

- مرکز خرید دیسکاوری در بالی

پرتقاضاترین تورهای اندونزی فقط در سایت بوکینگ

فعالیت‌های پیشنهادی در طول تورها

در نمایشگاه ها و کنفرانس های مختلف شرکت کنید: هر ساله کنفرانس ها و نمایشگاه های مختلفی در کشور اندونزی برگزار می شوند. اگر علاقه مند به حضور در نمایشگاه های بین المللی دارید، می توانید کمی قبل از سفر خودتان در مورد آن ها تحقیق کنید.

در جشنواره های اندونزی شرکت کنید: مراسم های مختلفی در اندونزی برگزار می شوند که می توانید در آن ها شرکت کنید. معمولا این جشنواره ها در ماه های ژوئیه و سپتامبر برگزار می شوند. آیین های باستانی و مراسم های مختلف در نقاط مختلف کشور اندونزی برگزار می شوند. Galungan یکی از جشنواره های محبوب در جزیره بالی است که برای ستایش خدایان برگزار می شود.

به مکان های تاریخی بروید: اگر دوست دارید از بافت تاریخی کشور اندونزی نیز دیدن کنید، مکان های تاریخی زیادی در این کشور وجود دارند. از معابد مختلف بگیرید تا مکان های تاریخی دیگر. Borobudur یکی از معابد محبوب در اندونزی است که تماشای طلوع آفتاب از آن بسیار لذت بخش می باشد.

از طبیعت غافل نشوید: طبیعت اندونزی آنقدر جذاب است که مطمئنا هیچ وقت از آن سیر نمی شوید. ساعات زیادی از روز خود را به بازدید از طبیعت اختصاص دهید. در هر جزیره ای که هستید، از طبیعت آن دیدن کنید و از خودتان و محیط عکس بگیرید.

توصیه‌های برای رزرو تورهای اندونزی در بوکینگ

قبل از رزرو تورهای اندونزی در بوکینگ حتما شرایط آب و هوایی اندونزی را در زمان مورد نظر خودتان چک کنید. کشور اندونزی یک کشور بزرگ است که از جزایر مختلفی تشکیل شده. پس نباید انتظار داشته باشید که در یک سفر یک هفته ای، بتوانید کل کشور را بگردید. تمرکز خود را روی یک یا دو منطقه بگذارید و با توجه به آن تور اندونزی را از طریق سایت بوکینگ رزرو کنید.

حتما قبل از رزرو تورهای اندونزی در بوکینگ هتل مورد نظر خودتان را مورد بررسی قرار دهید. امکانات هتل، نحوه سرو صبحانه و هر مورد دیگری که برای شما مهم است باید مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت می توانید با داشتن مدارک مورد نیاز و همچنین آماده کردن اطلاعات مهم، مراحل رزرو تور اندونزی در بوکینگ را انجام دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.