۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85597771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردان، بهشت ویلاهای استخردار: تابستان را متفاوت بگذرانید

تهران- ایرنابازار- کردان یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق نزدیک به تهران است که بسیاری از پایتخت نشینان، ایام تعطیل و اوقات فراغت خود را در این ناحیه می‌گذرانند. امروزه باتوجه‌به امکان اجاره ویلا در سایت شب می‌توان در هریک از نقاط کشور از جمله کردان نسبت‌به اجاره کردن ویلا اقدام کرد.

ایرنابازار- اگر شما نیز می‌خواهید اوقات خوبی را در ویلاهای کردان برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را ازدست ندهید.

ویلاهای استخردار با بهترین امکانات تفریحی

یکی از بهترین مزایای اجاره ویلا در کردان، بهره‌مندشدن از امکانات بی‌نظیر ویلاهای این منطقه است. ویلا کردان به استخرهای لوکس و امکانات تفریحی متنوع معروف است و افرادی که می‌خواهند تعطیلاتی به‌یادماندنی را پشت سر بگذارند، معمولا اجاره ویلا در این منطقه را انتخاب می‌کنند. مشخصات هرکدام از ویلاهای کردان که از طریق سایت شب اجاره داده می‌شوند، به‌طور کامل عنوان شده‌اند و کاربران می‌توانند ویلایی با ویژگی‌های مورد علاقه‌شان را جهت اقامت خود انتخاب کنند.

اجاره ویلا استخردار برای مهمانی‌ها و جشن‌ها

اجاره ویلا در کردان تصمیمی بی‌نظیر برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های مختلف است. معمولا محیط‌های شهری و به‌خصوص مجتمع‌های آپارتمانی، به‌خاطر فضای کم و سروصدایی که ایجاد می‌شود، مکان مناسبی برای جشن‌ها نیستند؛ اما ویلا کردان دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد. انواع ویلاهای شیک و لوکس این منطقه باعث شده است که بسیاری از ساکنین تهران، مهمانی‌های بزرگ خود را در کردان برگزار کنند. علاوه‌بر این، انواع کلبه چوبی نیز در کردان وجود دارد که می‌تواند تجربه متفاوتی را رقم بزند. قطعا برگزاری یک جشن دوستانه در کلبه، بسیار خاص و به‌یادماندنی خواهد بود.

لذت از شنا در استخر روباز ویلا

امروزه استخر تعداد زیادی از ویلاها به‌صورت روباز است. برای اجاره ویلا در سایت شب، این امکان وجود دارد که ویلایی با استخر روباز را انتخاب کرد. شنا کردن در فضایی روباز در فصل تابستان، یکی از بهترین تفریحات منطقه کردان به‌حساب می‌آید. با این‌که کردان به‌نسبت سایر نواحی اطراف تهران سردتر است؛ اما همچنان تابستان گرمی دارد و در این فصل ویلاهایی با استخر روباز طرف‌داران زیادی پیدا می‌کنند.

هزینه اجاره ویلا در کردان

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هنگام اجاره ویلا در کردان باید به آن توجه داشت، ‌ هزینه است. خوشبختانه در سال‌های اخیر ویلاهای متنوعی در این ناحیه ساخته شده‌اند که طبیعتا، اجاره آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. اجاره یک کلبه چوبی ساده می‌تواند قیمت ارزان‌تری نسبت‌به اجاره ویلاهای بزرگ و لوکس داشته باشد. این امکان وجود دارد که هریک از متقاضیان، بسته‌به بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اند، یکی از کلبه یا ویلاهای موجود را انتخاب کنند.

کردان، بهشت ویلاهای استخردار: تابستان را متفاوت بگذرانید

آیا هزینه اجاره کردن ویلا در تابستان افزایش پیدا می‌کند؟

هزینه اجاره ویلا به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که یکی از آن‌ها، میزان تقاضاها است. معمولا در تابستان کمی افزایش قیمت ایجاد می‌شود؛ اما این افزایش، به‌اندازه‌ای نیست که اجاره ویلا در کردان را غیرمعقول کند. در سال‌های اخیر به‌خاطر ویلاسازی‌های انبوه، این امکان ایجاد شده است که از تعداد زیادی گردشگر به‌صورت همزمان پذیرایی شده است و می‌توان گفت که مشکلی درمورد کمبود ویلا و افزایش قیمت ناگهانی آن‌ها وجود ندارد. البته پیشنهاد می‌کنیم که ویلا همواره چند روز قبل از موعد، رزرو شود. رزرو ویلا از به‌هم‌ریختن ناگهانی برنامه‌ریزی‌ها جلوگیری خواهد کرد.

ویلا کردان برای چند شب اجاره داده می‌شود؟

معمولا محدودیت خاصی در اجاره ویلا وجود ندارد و می‌توان از حداقل یک شب تا چند شب متوالی، ویلا را اجاره کرد. تنها درصورتی ممکن است امکان ادامه اقامت وجود نداشته باشد که ویلا از قبل توسط فردی دیگر برای تاریخی به‌خصوص رزرو شده باشد؛ در غیر این صورت می‌توان تا هر مدتی در ویلا اقامت داشت.

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کردان

کردان علاوه‌بر داشتن ویلاهایی‌ جذاب و انواع کلبه چوبی دنج، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی نیز دارد که هنگام اقامت می‌توان از آن‌ها بازدید کرد. تعدادی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از:

رودخانه کردان

رودخانه کردان را می‌توان معروف‌ترین جاذبه طبیعی این منطقه دانست. این رودخانه از روستاها و مناطق بکر فراوانی عبور کرده است و سرتاسر مسیر آن، از گیاهان مختلف پوشیده شده است. وقت گذرانی کنار این رودخانه در فصل تابستان می‌توان بسیار لذت‌بخش باشد.

برج مقبره

یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های تاریخی کردان که به‌هیچ‌عنوان نباید بازدید از آن را ازدست داد، برج مقبره کردان است. این برج به دوران سلجوقیان بازمی‌گردد و محققان حدس می‌زنند که کاربردی نظامی داشته است.

پل بانو صحرا

پل بانو صحرا یکی‌دیگر از جاذبه‌های تاریخی کردان است که ساخت آن به دوران صفویه بازمی‌گردد. این پل تا سال ۱۳۵۳ نیز سالم بود و توسط افراد محلی مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما از بعد از این تاریخ، به‌خاطر عدم ترمیم و رسیدگی، آسیب‌های مختلفی دید و متاسفانه امروزه دیگر نمی‌توان از روی آن عبور کرد.

کوهنوردی در کردان

رزرو یک کلبه چوبی و استراحت در آن بعد از کوهنوردی، از بی‌نظیرترین تفریحاتی است که در منطقه کردان می‌توان انجام داد. رشته‌کوه البرز در مجاورت این منطقه وجود دارد و بسیاری از کوهنوردان، برای فتح قله‌های متعدد به کردان سفر می‌کنند. اگر شما نیز به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اقامت در کردان را ازدست ندهید.

کردان، بهشت ویلاهای استخردار: تابستان را متفاوت بگذرانید

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا مهم‌ترین موارد پیرامون اجاره ویلا در کردان را پوشش دهیم. انواع مختلف کلبه چوبی و ویلاهای لوکس و جذاب در این منطقه وجود دارند که می‌توان هرکدام از آن‌ها را برای یک یا چند شب اجاره کرد. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت شب، نسبت‌به اجاره ویلا نه‌تنها در کردان، بلکه در هریک از مناطق خوش‌آب‌وهوای کشور اقدام کنید و اوقاتی شیرین را برای خود رقم بزنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.