۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85508111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل پرفورمنسی در اثربخش ترین شبکه ارتباطی ایران

CEO Performance دوره‌ای‌است که می‌خواهیم در این متن با شما درباره آن صحبت کنیم. مدیران عامل و ارشد در کسب‌وکارهای مختلف دارای دغدغه‌های گسترده و وسیعی هستند. دغدغه‌های مدیران عامل عموما می‌تواند مسائل کاری متنوعی را شامل شود، ولی می توان یکی از مهم‌ترین آن‌ها را، مسئله عملکرد و پرفورمنس سازمان دانست.

ایرنابازار- مدیران عامل و ارشد و می‌توانند با سرمایه‌گذاری بر روی خود به‌عنوان یک نفر مهم از منابع انسانی به‌کمک منتورها و کوچ‌های مختلف کسب‌وکار را به مزیت رقابتی پایدار برسانند و عملکرد را بهتر کنند. برنامه CEO Performance چنین هدفی را دنبال می‌کند و اگر شما به‌دنبال آن هستید، کافی‌است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برنامه CEO Performance چیست؟

مخاطب این دوره مدیران عامل کسب‌وکارهای مختلف و رهبران‌شان هستند. افتتاحیه این برنامه از دهم خردادماه ۱۴۰۳ توسط مدرسه کسب‌وکار ماهان آغاز شده و اولین برنامه شخصی‌سازی‌شده آموزشی برای توانمندسازی مدیران عامل محسوب می‌شود.

در اولین برنامه CEO Performance ۳۵ تن از مدیران عامل کسب‌وکارهای برتر ایران حضور پیدا کردند تا در تسهیل‌گری سیستم‌سازی و افزایش پرفورمنس کسب‌وکارها خود موثر واقع شوند.

در CEO Performance چه برنامه‌هایی فراهم آمده است؟

رهبران متعالی کسب ‌و کار در CEO Performance ترکیبی از برنامه‌های مختلف را تجربه می‌کنند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • آموزش
  • نتورکینگ
  • کوچینگ شخصی سازی شده
  • منتورینگ
  • استفاده از ابزارهای مختلف نظیر ورک‌بوک

رهبران متعالی کسب‌وکار به‌دنبال سیستم‌سازی هستند باید بتوانند مجموعه‌ای از مایندست‌ها (Mindset)، ابزارها (Toolset) و مهارت‌های (Skillset) متمایزسازی عملکرد را در اختیار داشته باشند و این برنامه چنین مواردی را در اختیارشان قرار می‌دهد. آن‌ها فرصت این را دارند که دغدغه‌های خود را ذکر کنند و سپس با استفاده از امکانات برنامه به برطرف‌کردن آن‌ها بپردازند.

مزایای شرکت در CEO Performance چیست؟

نیاز کسب وکارها به سیستم سازی باعث می‌شود که مدیران عامل بخواهند در چنین برنامههای جامعی شرکت کنند. اما باید مشخص کنیم که این برنامهها دقیقا چه مزیت‌هایی دارند و چه چیزی را به این اشخاص و کسب‌وکارهای‌شان اضافه خواهند کرد. پس در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

Business Insight: بینش کسب‌وکار

بینش کسب‌وکار داده‌ها را به استفاده از روش‌های تجزیه و تحلیل برای شما قابل فهم می‌کند و سپس به شما به‌عنوان یک مدیرعامل تصور کلان از کسب‌وکارتان را ارائه می‌دهند.

این تصور به شما درک عمیق از بیزینس‌تان می‌دهد. با این تصور کلان و عمیق، فرصت‌های جدید، تقاضا و عرضه‌های آینده برای‌تان قابل پیش‌بینی خواهند شد. در واقع شما می‌توانید با این تصور خیلی بهتر به سطح نهایی عملکرد خود و مزیت رقابتی پایدار برسید.

جلسات گروهی شما با سایر همسفران و کوچ‌های سازمانی باعث می‌شود که فرصتی برای شبکه‌سازی در کسب‌وکار خود به‌دست بیاورید و در هدف اصلی به Business Insight برسید. این بخش از برنامه توسط راهبران ماژول اجرا می‌شود و در تلاش است که بینش لازم را برای بهبود در بخش‌های:

  • استراتژی
  • برندینگ
  • منابع انسانی و رهبری
  • مالی
  • مارکتینگ و فروش

سازمان شما محقق کند.

مدیرعامل پرفورمنسی در اثربخش ترین شبکه ارتباطی ایران

جلسات اختصاصی و شخصی‌سازی شده کوچینگ سازمانی

کوچ شخصی سازی یکی دیگر از مزیت‌های CEO Performance محسوب می‌شود. در این مرحله یک Workbook کاملا عملیاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما و کوچ اختصاصی‌تان ازطریق کوچینگ از طراحی برنامه بهبود عملکرد سازمانی تا مرحله اکشن پلن را تجربه خواهید کرد.

نکته مثبت و قابل توجه این بخش در این است که کوچ اختصاصی سازمان شما جلساتی را برای شخصی‌سازی مسیر اجرای دقیق workbook برگزار خواهد کرد و به‌نوعی تسهیل‌گر شما در این روند خواهد بود. کوچینگ شخصی سازی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دوره است.

شبکه‌سازی حرفه‌ای در دوره عملکرد مدیران

شبکه عظیم ۱۷ هزار نفری از مدیران عالی کسب‌وکارهای مختلف یکی از بهترین فرصت‌ها را برای شبکه‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با CEO Performance قابل دستیابی خواهد بود. نیازهای شما در این دوره ازطریق مچ میکینگ و شبکه‌سازی برآورده خواهد شد.

دفتر پروژه و پشتیبانی هدفمند در دوره عملکرد مدیران

دفتر پروژه وظیفه دارد تا جلسات اختصاصی شما با تیم کوچینگ و راهبران ماژول را هماهنگ کند. همچنین این دفتر وظیفه خواهد داشت تا اجرای برنامه عملیاتی بهبود عملکرد کسب‌وکارتان را پیگیری کند.

تیم دفتر پروژه پیشرفت شما در جلسات و برنامه‌ها را ارزیابی می‌کند و سپس مانیتور و فیدبک‌هایی را برای تنظیم‌شدن با مسیر ارائه خواهد داد. دفتر پروژه شامل تیم پشتیبانی مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان و مرکز مشاوره مدیریت است که تمامی وظایفی که برای شما توضیح دادیم را برعهده دارد.

منتورینگ کسب‌وکار در CEO Performance

جلسات منتورینگ این دوره در قالب رویدادی ۲ روزه برگزار خواهد شد. در این رویداد شما فرصت دارید تا از تجریبات منتورها بیشترین استفاده را کنید. منتورهایی که خود ارزش‌آفرینان و صاحبان برندهای معتبر ایرانی هستند. این انتقال تجربه می‌تواند الهام‌بخش سازمان شما باشد و به‌عنوان یک مدل برای توسعه فردی سازمان عمل کند.

اتاق هیئت مدیره در دوره عملکرد مدیران

اتاق هیئت مدیره مرحله انتهایی برنامه است. این اتاق یک اتاق شبیه‌سازی‌شده از هیئت مدیره است. مسلما پس‌از دوره شما باید برنامه تغییرات کسب‌وکار و شیوه اجرای آن‌ها را ارائه دهید.

مدرسه عالی کسب و کار ماهان در برنامه CEO Performance برای شما یک اتاق شبیه‌سازی‌شده از منتورها، تیم کوچینگ و راهبران ماژول ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید از محیطی شبیه‌سازی‌شده از یاده‌های خود دفاع کنید. در این دفاعیه شاخص‌های زیادی مدنظر گرفته خواهند شد که در نهایت به اجرا و ارائه برنامه اصلی شما در کسب‌وکارتان کمک خواهند کرد.

چگونه می‌توانیم در دوره CEO Performance شرکت کنیم؟

برای خلق و راه‌اندازی سیستم‌های یکپارچه، CEO Performance بهترین گزینه شما خواهد بود و مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان جایی‌است که می‌توانید برای چنین چیزی روی آن حساب کنید.

مسترکلاس‌ها و رویدادهای مختلف توسط مجموعه ماهان برگزار می‌شود که دوره عملکرد مدیران زیرشاخه منابع انسانی و رهبری قرار خواهد گرفت. برای نام‌نویسی کافی‌است سری به‌وبسایت رسمی این مجموعه بزنید و فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا متخصصان این مجموعه با شما تماس برقرار کنند.

مدیرعامل پرفورمنسی در اثربخش ترین شبکه ارتباطی ایران

جمع‌بندی

CEO Performance بهترین گزینه برای شمایی‌است که مدیرعامل هستید یا جزء مدیران عالی سازمان خود محسوب می‌شود و می‌خواهید که با برنامه‌هایی نوین پرفورمنس سازمان را به بالاترین حد خود برسانید. این هدف اصلی چنین برنامهای خواهد بود. اما هدف جانبی آن:

شما فرصت این را پیدا می‌کنید که با افراد زیادی از جنس و رده خودتان ارتباط برقرار کنید و از این موقعیت برای شبکه‌سازی کمک بگیرید. در واقع چنین موقعیتی یک تیر و ۲ نشان برای شما خواهد بود. هم می‌تواند موجب توسعه فردی شما شود و هم می‌تواند در شبکه‌سازی به شما کمک شایانی کند. ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.