معرفی روغن کمپرسور با کیفیت بالا

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85527036
معرفی روغن کمپرسور با کیفیت بالا

تهران- ایرنابازار-روغن کمپرسور یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین روانکار در بین روغن های صنعتی است. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین روغن کمپرسور های صنعتی را معرفی کنیم.

ایرنابازار- این روغن کمپرسور یک روغن صنعتی با کیفیت عالی و تشکیل شده است موارد اولیه مرغوب است. روغن اطلس کوپکو نام این محصول است. اگر قصد خرید روغن صنعتی و استعلام قیمت دارید ما در ادامه شما را همراهی خواهیم کرد.

مشخصات روغن اطلس کوپکو

روغن اطلس کوپکو Atlas Copco Roto inject یک روغن کمپرسور معدنی است که برای محافظت از کمپرسورهای GA-GX طراحی شده است. این روغن دارای خصوصیات ضد سایش و آب‌ بندی عالی است که به حفظ خاصیت روان کننده مداوم بر روی قطعات کمپرسور و بلبرینگ ها کمک می کند، از این رو از تماس فلز با فلز در قسمت های حیاتی جلوگیری می‌کند. همچنین، این روغن دارای مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون است که منجر به افزایش فاصله تعویض روغن می‌شود. این روغن در سرما تا ۳۳ - درجه سانتی گراد عملکرد مناسبی دارد و از کمپرسور در برابر خوردگی محافظت می کند، زیرا خاصیت های اولیه خود را پس از جداسازی از آب حفظ می‌کند و از ورود آب به مدار روغن جلوگیری می کند.

Atlas Copco, با سابقه‌ای درخشان در تولید روغن‌های کمپرسور، محصولی با نام Roto inject را عرضه کرده است که از مواد اولیه با کیفیت و روغن پایه معدنی ساخته شده است. این روغن کمپرسور با قطعات کمپرسورهای گردشی سازگار بوده و توانسته است تأییدیه‌ های لازم را از آزمایشگاه‌ های برتر روغن‌ های صنعتی دریافت کند. با توجه به ترکیبات ویژه و انحصاری، محصولات اطلس کوپکو کارایی بالایی دارند و می‌توانند تا ۴۰۰۰ ساعت عملیات روانکاری را بدون افت کیفیت انجام دهند. این روغن‌ها در برابر شرایط سخت محیطی مانند رطوبت و گرد و غبار مقاوم هستند و گرانروی بالایی دارند که آن‌ها را در بین کاربران محبوب کرده است.

علاوه بر این، روغن‌های اطلس کوپکو به خوبی از قطعات کمپرسور در برابر سایش و خوردگی محافظت می‌کنند و به این ترتیب، عمر مفید قطعات را افزایش می‌ دهند و سلامت کارکرد یاتاقان‌ ها و چرخ‌ دنده‌ ها را در طولانی مدت تضمین می‌کنند. این ویژگی‌ ها باعث شده‌ اند که روغن‌ های اطلس کوپکو به یکی از انتخاب‌ های اصلی در صنعت کمپرسور تبدیل شوند.

ویژگی های مهم روغن های اطلس کوپکو

-مقاوم در برابر اکسیداسیون

-خواص آب بندی و ضد سایش روغن

-محافظت روغن در برابر خوردگی

-روانکاری روغن همراه با خاصیت ضد رسوب

-جداسازی روغن از آب

-ضد کف در ترکیب روغن با هوا

-گرانروی مناسب

معرفی روغن کمپرسور با کیفیت بالا

خرید و قیمت نمایندگی

متاسفانه روغن های تقلبی و غیر اصل در بازار توزیع می شوند. استفاده از این روغن ها می تواند خسارت های سنگینی برای شما و مجموعه کاری رقم بزند. در نتیجه توصیه می شود محصولات را از نمایندگی ها و مراکز معتبر خریداری نمایید.

خرید روغن اطلس کوپکو

برای خرید روغن کمپرسور اطلس کوپکو و روغن صنعتی فروشگاه روغن مارکت یک مرجع مطمئن است. این فروشگاه تمامی روغن های صنعتی از جمله روغن کمپرسور را با تضمین اصالت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهیم. برای خرید روغن اطلس کوپکو به فروشگاه روغن مارکت به آدرس roghanmarket.com مراجعه نمایید.

قیمت روغن کمپرسور اطلس کوپکو

با توجه به نوسان قیمت در بازار ها در طول زمان امکان درج قیمت ثابت برای این روغن امکان پذیر نیست. توصیه می کنیم برای استعلام قیمت این روغن با شماره های فروشگاه روغن مارکت ۰۲۱۴۴۵۸۲۶۵۶ یا ۰۹۱۲۹۵۳۰۹۵۲ تماس بگیرید.

بسته بندی اطلس کوپکو

این روغن در بازار های جهانی در ظروف بشکه و ۲۰ لیتری و ۴ لیتری تولید می شود. در ایران این محصول بیشتر در قالب بشکه به فروش می رسد. اگر به مقدار کمتر از بشکه محصول اطلس کوپکو نیاز دارید حتما با روغن مارکت تماس بگیرید تا در صورت امکان روغن را در ظرف ۲۰ لیتری برای شما ارسال کنند.

جدول مشخصات فنی اطلس کوپکو

جدول مشخصات فنی تمامی نکات مهم و میزان تحمل روغن های صنعتی و روغن موتور درج می شود. روغن کمپرسور اطلس کوپکو نیز مانند سایر روانکار ها دارای جدول مشخصات فنی است که در ادامه قرار گرفته است. قبل از خرید این روغن باید جدول با ظرفیت تجهیزات مورد ارزیابی قرار بگیرد. به عبارتی باید سازگاری روغن کمپرسور با تجهیزات بررسی شود.

معرفی روغن کمپرسور با کیفیت بالا

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.