دکتر راحله شهرابی "نشان مدیریت روابط‌عمومی" را کسب کرد

تهران- ایرنابازار- در بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که ‌هم‌زمان با چهارمین جشنواره مردم‌داری برگزار شد، ضمن درخشش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، "نشان مدیریت روابط‌عمومی" و "مدال روابط‌عمومی خلاق" به مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی بانک پاسارگاد اهدا گردید.

ایرنابازار- روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، بار دیگر در عرصه روابط‌عمومی‌های کشور خوش درخشید و در "بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران" که هم‌زمان با "چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران" در روز چهارشنبه مورخ ۰۸ اسفندماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید، پس از ارزیابی بر اساس شاخص‌های تخصصی حوزه روابط‌عمومی، با عملکردی درخشان، موفق به کسب دو افتخار ارزشمند شد.

در این رویداد "نشان مدیریت روابط‌عمومی" و "مدال روابط‌عمومی خلاق" به دکتر راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی این بانک اهدا گردید. این موفقیت‌ها بیانگر تعهد و تلاش بی‌وقفه ایشان در راستای ارتقای سطح ارتباط با مخاطبان و بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌های روابط‌عمومی بانک پاسارگاد دارد.

این جشنواره که با حضور جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان برجسته و فعالان حوزه روابط‌عمومی کشور برگزار شد، فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات و شناسایی الگوهای برتر در این عرصه فراهم آورد. بانک پاسارگاد با ارائه برنامه‌های جامع، نوآورانه و مبتنی بر اصول حرفه‌ای روابط‌عمومی، توانست نظر هیأت داوران را به خود جلب کند و به‌عنوان یکی از پیشگامان این حوزه در کشور شناخته شود.

"نشان مدیریت روابط‌عمومی" که به پاس عملکرد ممتاز و تاثیرگذار روابط‌عمومی این بانک در حوزه‌های مختلف ارتباطی به آن اهدا شد، نشان از رویکرد مشتری‌مدارانه و پاسخگویانه بانک پاسارگاد در قبال مخاطبان خود دارد. روابط‌عمومی این بانک با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، تعامل مستمر با مشتریان، رسانه‌ها و سایر ذینفعان را در دستور کار خود قرار داده و توانسته است اعتماد و رضایت طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جلب نماید.

لازم به توضیح است روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیش از این نیز افتخارات متعددی را کسب کرده و در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که به‌ همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شده بود در ۸ حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژه‌نامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانه‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شده و دیپلم افتخار نیز به دکتر راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی بانک پاسارگاد تعلق گرفته بود. در اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد تخصیص یافته بود، در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی نیز نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد اهدا شده بود. همچنین نشان زرین برترین روابط‌عمومی دانش‌محور و نوآور در صنعت بانکداری ایران نیز در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران به روابط‌عمومی بانک پاسارگاد اهدا گردیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.