۸ بهمن ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85731884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژگی های بهترین گارانتی موبایل از زبان یکی از بهترین‌ها!

تهران- ایرنابازار- یکی از مهمترین آیتم‌هایی که در زمان خرید گوشی باید به آن توجه شود، داشتن بهترین گارانتی موبایل است. پرهان تک یکی از ارائه دهندگان محصولات اصل و باکیفیت برای گارانتی گوشی موبایل است.

ایرنابازار- در دنیای امروز همه‌چیز به تکنولوژی وابسته است. از لحظه‌ای که بیدار می‌شویم با لوازم و وسایل الکترونیک سروکار داریم تا لحظاتی پیش از خواب. رشد روزافزون این وسایل و تنوع تولید آن‌ها در زمینه‌های مختلف نیز غیر قابل انکار است. سال‌ها پیش زمانی که هنوز خبری از لوازم هوشمند در زندگی روزمره ما نبود، اندکی لوازم خانگی برقی در منازل‌مان مورد استفاده قرار می‌گرفت که برای هر کدام از آن‌ها یک کارت گارانتی دریافت می‌کردیم و تاریخ مدت زمان پوشش دهی خدمات نیز بر روی آن درج می‌گردید.

اما به مرور زمان هر چقدر که تکنولوژی پیشرفت کرد و لوازم الکترونیک نیز تعدادشان در زندگی ما افزایش پیدا کرد و کارکردشان پیچیده‌تر شد اهمیت گارانتی نیز افزایش پیدا کرد. یکی از این لوازمی که قصد داریم به آن بپردازیم و بیشتر درباره گارانتی آن صحبت کنیم گوشی موبایل هوشمند و شرایط بهترین گارانتی موبایل است. اصلی‌ترین دلیل اهمیت پیدا کردن این موضوع نقش پر رنگی است که گوشی های هوشمند در زندگی ما پیدا کرده‌اند.

ما از تلفن همراه خود به عنوان موبایل، تبلت، یک دستگاه پخش موزیک، دوربین عکاسی و خیلی چیزهای دیگر استفاده می‌کنیم و همیشه و همه جا آن را همراه خود داریم. در نتیجه درست و خوب کار کردن آن همان طور که در تبلیغات آن مدل از گوشی موبایل هوشمند دیده‌ایم یا انتظار داریم برایمان اهمیت پیدا می‌کند و اینجاست که بحث مهم بهترین گارانتی موبایل مطرح می‌شود. همچنین سوالاتی از این دست که یک گارانتی موبایل معتبر دقیقاً چه شرایطی باید داشته باشد؟ چه اتفاقاتی رخ دهد ممکن است گوشی موبایل شما از گارانتی خارج شود؟ اصلاً تعریف گارانتی چیست؟ چطور می‌شود استعلام گارانتی گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی یا آیفون را گرفت؟ و یا تحت چه شرایطی می‌توانید گوشی موبایل خود را با گارانتی تعویض کنید؟

گارانتی موبایل به چه معنی است؟

برای اینکه ببینیم بهترین گارانتی موبایل کدام است، خوب است اول نگاهی به تعریف کارت گارانتی موبایل بیندازیم. شرکت‌های تولید کننده یک محصول مانند موبایل در اصل یک تضمین و تعهدی را در قبال عملکرد درست و کارایی آن محصول بدون مشکل در یک مدت زمان مشخص به طور مثال ۱۸ یا ۱۲ ماه بر عهده می‌گیرند و در همین راستا خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهند.

البته نباید فراموش کرد که این تضمین و تعهد یک توافقنامه مشخص دارد که مشتریان با آگاهی از آن، شرایط گارانتی را می‌پذیرند. به این دلیل که بعداً هیچ کس نتواند از موقعیت سواستفاده کند چه از جانب مشتری و چه از جانب شرکت تولید کننده. موضوع مهم بعدی این است که در برخی کشورها محصولاتی مانند موبایل از برندهای برتر چون سامسونگ، اپل، شیائومی و غیره تولید نمی‌شوند بلکه توسط برخی شرکت‌های معتبر مانند پرهان‌تک به صورت مستقیم وارد می‌شوندو امتیاز رسمی گارانتی آن برند را هم از طرف شرکت تولید کننده دریافت می‌کنند.

فراموش نکنید که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش قیمت کالاهای الکترونیک و هوشمند، اعتبار شرکت گارانتی کننده نیز بسیار حائز اهمیت است. پرهان تک با توجه به سابقه طولانی در امر واردات برترین برندهای تلفن هوشمند و ارائه خدمات پس از فروش همیشه جزو ده برند معتبر بهترین گارانتی موبایل بوده همچنین دارای امتیاز ۴ ستاره از سامانه جامع خدمات پس از فروش موبایل است.

بنابراین همان طور که اشاره کردیم اعتبار شرکت گارانتی کننده و مدت زمانی که از طرف آن شرکت برای ارائه خدمات اعلام شده است نکات مهمی است که بهتر است برای انتخاب بهترین گارانتی موبایل مورد توجه قرار گیرند. اما چطور این خدمات را تحت عنوان گارانتی دریافت نماییم؟

بهترین گارانتی موبایل چه شرایطی دارد؟

ویژگی های بهترین گارانتی موبایل از زبان یکی از بهترین‌ها!

قبل از اینکه درباره نحوه دریافت گارانتی موبایل صحبت کنیم بد نیست بدانیم که اصلاً بهترین گارانتی موبایل باید چه شرایطی داشته باشد تا بتوان به راحتی به آن اعتماد کرد و از آن استفاده نمود. البته بد نیست همین جا به این نکته مهم درباره پرهان تک اشاره کنیم که شما علاوه بر گارانتی موبایل یک موقعیت فوق‌العاده دیگر را هم از طریق سایت پرهان‌تک می‌توانید تجربه کنید و آن دسترسی به خرید قطعات گوشی موبایل به صورت اصل و روکاری است. چرا که پرهان تک تضمین می‌کند تمامی قطعات گوشی موبایل که برای تعمیر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌دهد اصل هستند و یا قطعاتی هستند که به صورت روکاری از روی گوشی‌های موبایل برداشته شده‌اند. و اما شرایط بهترین گارانتی موبایل:

  • بررسی سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری توسط شرکت
  • رایگان بودن تمامی خدمات پس از فروش تعمیراتی، اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل محصول در محدوده شهری در دوره ضمانت
  • چنانچه در بازه زمانی ۹۰ روزه پس از زمان فعال شدن گارانتی، عیب ذاتی بروز نماید، مصرف کننده می‌تواند درخواست تعویض و یا جایگزینی کالای خریداری شده را نموده و عرضه کننده مکلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید. (این مورد از شرایط تعویض گوشی با گارانتی) به حساب می‌آید.
  • چنانچه دستگاه معیوب قبل از پایان ۷ روز کاری مراجعه کند در صورت عدم ایراد نرم‌افزاری شامل شرایط تعویض گوشی با گارانتی است.
  • تعویض محصول با مدل مشابه بدون دریافت وجه صورت می‌گیرد.
  • در صورتی که در دوره ضمانت، در حین تعمیرات خسارتی به دستگاه مشتری وارد شود شرکت موظف به جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری است.
  • اگر طی ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد ملزم به ارائه کالای جانشین است. در غیر اینصورت با درخواست مصرف کننده نسبت به تعویض محصول یا ارائه محصولی «نو» و مشابه و یا عودت وجه اقدام می‌گردد.
  • مدت زمان ضمانت دستگاه ۱۸ ماه است از زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.

جالب است بدانید که پرهان تک علاوه بر شرایط معمول گارانتی موبایل شرایط دیگری را نیز فراهم کرده است که موجب گردیده هم اعتبار این شرکت نزد مشتریانش افزایش یابد و هم طرفداران بیشتری در بین افرادی که تازه می‌خواهند از این گارانتی استفاده کنند یابد. این شرایط از قرار زیر است:

همان طور که اشاره کردیم مدت زمان ضمانت دستگاه ۱۸ ماه از زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود. اما در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده نسبت به افزایش دوره ضمانت و یا تحویل دستگاه امانی تا زمان تعمیر به مشتری به ازای هر هفته تاخیر از طرف شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده می‌شود.

تحت چه شرایطی گوشی موبایل از گارانتی خارج می‌شود؟

حتی اگر بهترین گارانتی موبایل را هم انتخاب کرده باشید نباید فراموش کنید که شما یک توافقنامه با شرکت گارانتی کننده امضا کرده اید که مطابق با آن شرکت ضمانت کننده تعهداتی در مقابل شما دارد و از طرفی چنانچه اتفاقاتی برای دستگاه شما بیفتد که در آن بندها قید شده باشد ممکن است از شرایط گارانتی خارج شود. بیایید با هم نگاهی بیندازیم به شرایطی که موجب ابطال گارانتی می‌شود:

  • دستگاه در مراکزی غیر از دفاتر خدماتی و نمایندگی‌های شرکت گارانتی کننده و توسط افراد غیر مجاز تعمیر، دستکاری و یا خراب شده باشد.
  • شماره سریال گوشی، قطعات و تجهیزات، ازبین رفته، حذف شده و یا تغییر داده شده باشد.
  • پلمپ گارانتی موبایل شکسته باشد و یا تغییر کرده باشد.
  • خرابی دستگاه بر اثر نوسانات الکتریکی خارجی، اتفاقات، حوادث طبیعی، استفاده ناصحیح عمدی یا غیرعمدی، بی توجهی یا نگهداری نامناسب و یا استفاده تحت شرایط غیر عادی ایجاد شده باشد.
  • خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی باشد.
  • خرابی ناشی از استفاده از دستگاه خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکر شده، باشد.
  • خرابی ناشی از نصب نرم‌افزارهای متفرقه باشد.

همانطور که ملاحظه کردید برای اینکه بتوانیم یک شرکت گارانتی کننده را جزو بهترین گارانتی موبایل به حساب بیاوریم موارد متعددی است که باید از طرف آن شرکت رعایت شود. همچنین نکات ظریفی نیز وجود دارد که خریدار هم باید مورد توجه قرار دهد تا بتواند به موقع و درست از خدمات پس از فروش برند مورد نظر خود استفاده نماید.

پرهان‌تک با هدف مشتری‌مداری و با چشم‌اندازی بلند مدت در پی گسترش روزافزون خدمات خود در سراسر ایران است. باعث افتخار است که اعلام نماییم در حال حاضر تقریبا در سراسر ایران نمایندگی‌های پرهان تک جهت ارائه خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان محترم است. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پرهان‌تک مراجعه نمایید.

استعلام گارانتی موبایل خود را چطور بگیریم؟

ویژگی های بهترین گارانتی موبایل از زبان یکی از بهترین‌ها!

هنگامی که اقدام به خرید گوشی موبایل خود می‌نمایید چه آن را به صورت حضوری از فروشگاه‌های موبایل خریداری کرده باشید و چه از فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه آنلاین پرهان تک، یک برچسب روی جعبه موبایل‌تان قرار دارد که حکم کارت گارانتی موبایل را دارد. برای گرفتن استعلام گارانتی ابتدا وارد سایت پرهان‌تک شده و وارد صفحه گارانتی می‌شوید در اواسط صفحه قسمتی قرار دارد که می‌توانید کد IMEI موبایل را از روی برچسب روی جعبه وارد کنید و سپس کد کپچا را وارد کنید و دکمه استعلام را بزنید. به همین سادگی استعلام گارانتی موبایل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

از دیگر نکات مهمی که باید حتماً مورد توجه قرار دهید مواردی است که چنانچه برای گوشی موبایل شما اتفاق بیفتد ممکن است دستگاه شما از حالت گارانتی خارج شود و متأسفانه دیگر نتوانید از خدمات مورد نیاز از طرف شرکت ضمانت کننده استفاده نمایید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.