۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85640237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نشست دو روزه مدیران شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس

تهران- ایرنابازار- روابط عمومی بیمه سرمد خبر داد: نشست دو روزه مدیران و رؤسای شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست سراسری مدیران ستادی و مدیران شعب استانی بیمه سرمد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه دوم و سوم آبان ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های هتل آزادی مشهد(وابسته به بانک صادرات) برگزار شد. این نشست با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و مدیران شعب استانی شرکت بیمه سرمد همراه بود.

در نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب بیمه سرمد که با محورهای اصلی تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های آتی شرکت، بررسی مسائل و مشکلات جاری، ارزیابی عملکرد ستاد و شعب و نیز تقویت همدلی و ارتباط مدیران شعب و ستاد برگزار شد، با برگزاری پنل‌های تخصصی بیمه‌های زندگی، مالی، پشتیبانی، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، کسب و کار، بازاریابی و شبکه فروش مسائل حوزه‌های مختلف شعب در حضور مدیران ارشد شرکت مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

برگزاری نشست دو روزه مدیران شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس

دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شعب به لحاظ تحقق بودجه و حرکت شعب به سمت رسیدن به بودجه طلایی عنوان کرد که این اتفاق مهم تنها با همدلی، همراهی و مسئولیت پذیری جمعی صورت خواهد پذیرفت.

بهشتی‌نژاد در ادامه گفت: با بررسی عملکرد شعب و اتفاقات خوب در نیمه ابتدایی سال، اصلاح بودجه در دستور کار قرار گرفته و با انحراف مثبت میانگین ۲۰ درصدی، توان شعب محک زده خواهد شد. وی تصریح کرد با شناختی که از مدیران شعب دارم، یقیناً مشکلی در تحقق بودجه جدید نخواهند داشت. وی همچنین با اشاره به افزایش پاداش بودجه طلایی ابراز امیدواری کرد تمامی شعب مشمول پاداش شوند.

برگزاری نشست دو روزه مدیران شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس

زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با اشاره به پیشرفت‌های صورت پذیرفته در حوزه فعالیت‌های دیجیتال و مجازی در کشور عنوان کرد: با توجه به اقدامات زیادی که در بیمه سرمد به منظور افزایش فروش اینترنتی و ارائه خدمات به صورت مجازی در حال انجام است، به زودی شاهد تحولات در این حوزه خواهیم بود و شعب می‌بایست با به‌روز کردن دانش خود از این فرصت به بهترین شکل بهره‌برداری کنند.

وی بهره‌گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین در ارائه خدمات را علاوه بر خلق ارزش، افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها، از عوامل اصلی بهبود تجربه بیمه‌گذاران توصیف کرد.

از دیگر برنامه‌های اصلی و کاربردی نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب بیمه سرمد پرسش و پاسخ سوالات بین مدیران شعب با مدیران میانی و ارشد شرکت بود که با توجه به برقراری ارتباط مستقیم و توصیف موقعیت‌های موجود، به رفع بسیاری از ابهامات قانونی و آئین‌نامه‌ای منتج گردید.

برگزاری نشست دو روزه مدیران شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس

در ادامه برنامه‌های نشست و در راستای توانمندسازی مدیران شعب، ایراد سخنرانی انگیزشی توسط حمید امامی مدرس فروش بیمه‌های عمر، عضو انجمن حرفه‌ای بیمه عمر (MDRT) و سخنران انگیزشی در سمینارهای تخصصی ملی و بین‌المللی بود که ایشان به ایراد نظرات کارشناسی و ارائه راه‌کارهای تخصصی خود در حوزه فروش انواع بیمه پرداختند.

در پایان این نشست تخصصی دو روزه از مدیران شعب برتر بیمه سرمد در حوزه‌های مختلف تشکر و قدردانی به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.