پیام تسلیت مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت ایرانگردی و جهانگردی در پی شهادت سیدمقاومت

تهران- ایرنابازار- فریبا عباسی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

ایرنابازار- پیام تسلیت فریبا عباسی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در پی شهادت سید مقاومت به شرح زیر است:

به دست صخره موجی کشته شده، دریا نمی میرد علمدار حسین افتاد، عاشورا نمی میرد

ترور دبیر کل حزب الله لبنان بار دیگر جبهه مقاومت را در غم و اندوه فرو برد. این حادثه قطعأ درخت مقاومت را سیراب تر میکند، چرا که سید حسن یک شخص نبود بلکه او نیز همانند دوست شهیدش، سپهبد قاسم سلیمانی یک مکتب بوده و هست.

به برکت خون او و یارانش ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی محکم تر، دقیق تر و حیاتی تر خواهد شد.

مردم لبنان به او افتخار می کنند، مسیحیان لبنان هم این سید مجاهد را از صمیم قلب دوست دارند، اهل تسنن لبنان نیز او را رهبر جهادی و احیا گر اسلام رحمانی دربین خود می دانستند و می دانند.

بهترین یادگار آن مجاهد شهید، تألیف قلوب در بین مردم مظلوم و مقاوم لبنان بود که اگر غیر از این بود، نمی توانست پس از ۳۰ سال رهبری حزب الله اینگونه مورد احترام جبهه مقاومت و مردم این منطقه باشد.

روح بلند و ملکوتی این شهید بزرگوار شاد و با سید سالار شهیدان محشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.