راهنمای هتل های ایروان با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی

تهران- ایرنابازار- شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان است. فاصله کم جغرافیایی بین ایران و ارمنستان باعث شده که افراد زیادی علاقمند به سفر به این کشور باشند. در شهر ایروان جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. شما می‌توانید در این شهر از تماشای خانه‌ها و کلیساهای تاریخی لذت ببرید یا در پارک آبی بزرگ این شهر به تفریح و گردش بپردازید.

ایرنابازار- همچنین در این شهر خوش آب‌وهوا تعداد زیادی هتل برای اقامت گردشگران خارجی ساخته شده است. برخی از این هتل ها دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارند به همین دلیل گردشگران زیادی رزرو این هتل ها را در اولویت قرار می‌دهند. ما در ادامه این مطلب تعدادی از بهترین هتل های ایروان که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر به‌زودی قصد دارید به شهر ایروان سفر کنید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کدام هتل های ایروان دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارند؟

سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر ایروان قدیمی و فرسوده است. بااین‌حال به دلیل هزینه زیاد رفت‌وآمد با خودروی شخصی هنوز هم بسیاری از مردم این شهر استفاده از اتوبوس، ون‌های قدیمی و مترو را به خودروهای شخصی ترجیح می‌دهند. گردشگران هم برای کاهش هزینه‌های سفرشان ناچار به استفاده از اتوبوس، تاکسی یا مترو هستند به همین دلیل هتل هایی با موقعیت مکانی خوب، خیلی زودتر از هتل های دیگر پر می‌شوند. برخی از هتل های ایروان که فاصله چندانی با ایستگاه اتوبوس یا مترو ندارند؛ به شرح زیر هستند.

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson Blu Hotel)

اگر هزینه اقامت در هتل های شهر ایروان برای شما اهمیت چندانی ندارد؛ ما به شما هتل پنج ستاره رادیسون بلو را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل لوکس و مجلل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. شما در نزدیکی این هتل می‌توانید ایستگاه‌های اتوبوس، ون و تاکسی را ببینید. علاوه بر این شما با اقامت در هتل رادیسون بلو برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های تاریخی ایروان نیاز چندانی به وسایل حمل‌ونقل عمومی ندارید زیرا برخی از مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر مانند خانه اپرا، پارک عشاق و کلیسای سنت گریگور در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

راهنمای هتل های ایروان با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی

این هتل پنج ستاره از امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی هم برخوردار است. سالن ورزشی، چندین رستوران با منوی غذایی متنوع، سالن کنفرانس، استخر آبگرم، سونا و جکوزی تعدادی از امکانات هتل پنج ستاره رادیسون بلو هستند. اتاق‌های بسیار دلباز و بزرگی هم در این هتل وجود دارد به‌طوری‌که بسیاری از گردشگران به همین دلیل رادیسون بلو ایروان را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند.

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل گرند یکی دیگر از بهترین هتل های ایروان است که در مرکز این شهر قرار دارد. شما به‌راحتی می‌توانید با اقامت در این هتل به مکان‌های دیدنی‌ شهر ایروان مانند موزه هوهانس تومانیان و کلیسای جامع اچمیادزین بازدید کنید. هتل گرند ایروان شبیه به یک کاخ مجلل است. در این هتل ۱۰۴ واحد اقامتی کوچک و بزرگ وجود دارد. این اتاق‌ها از نظر امکانات رفاهی کامل هستند بنابراین شما نباید نگرانی خاصی بابت این مسئله داشته باشید.

همچنین رستوران هتل گرند هم یکی دیگر از جذابیت‌های هتل برای گردشگران است. هر شب در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود و مسافران می‌توانند در حین شنیدن موسیقی از طعم بی‌نظیر غذاهای ارمنی لذت ببرند. به‌جز رستوران در این هتل پنج ستاره امکانات دیگری مانند سالن ورزشی، سالن سولاریوم، سالن ماساژ و یک آرایشگاه برای ارائه خدمات آرایشی و پیرایشی به مسافران وجود دارد.

راهنمای هتل های ایروان با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

اگر دلتان می‌خواهد که در شهر ایروان در هتلی با معماری و غذاهای فرانسوی اقامت داشته باشید؛ بدون شک هتل چهار ستاره پاریس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل چهار ستاره در نزدیکی میدان جمهوری شهر ایروان قرار دارد بنابراین شما به‌راحتی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی خواهید داشت. همچنین برخی از دیدنی‌های این شهر مانند مسجد آبی، موزه هنر مدرن و موزه ملی ارمنستان در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند و شما با کمی پیاده‌روی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

در هتل پاریس همه امکانات یک هتل چهار ستاره وجود دارد. شما در طول اقامتتان می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان، کافه، رستوران، اتاق جلسه، اینترنت رایگان و امکانات سالن بدن‌سازی استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه برای مسافران هتل پاریس وجود دارد. در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل چهار ستاره امکانات موردنیاز برای اقامت خانوادگی و اقامت افراد کم‌توان یا معلول فراهم شده است بنابراین شما خیال راحت می‌توانید اتاق‌های این هتل را برای اقامت خانوادگی انتخاب کنید.

چگونه بهترین هتل های ایروان را با قیمت مناسب رزرو کنیم؟

انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که قصد سفر به شهر زیبای ایروان را دارند. در شهر ایروان هتل های زیادی ساخته شده‌اند که برای اقامتی امن و آرام مناسب هستند. بااین‌حال هزینه اقامت در برخی از آن‌ها بسیار زیاد است یا دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی ندارند. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط رزرو هتل های شهر ایروان و مشاهده امکانات و هزینه اقامت در هتل های مختلف این شهر به سایت علی بابا سر بزنید. در این سایت امکان رزرو اینترنتی هتل های ایروان به‌صورت اینترنتی با بهترین قیمت وجود دارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.