۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85604534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هتل‌های نزدیک فرودگاه پاریس

۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85604534
هتل‌های نزدیک فرودگاه پاریس

تهران- ایرنابازار- اگر به هر دلیلی نزدیک بودن به فرودگاه برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است بدانید تمامی هتل‌هایی که در این مطلب معرفی می کنیم با کمی فاصله از یکدیگر در نزدیکی فرودگاه شارل دو گل قرار دارند. شما می‌توانید با توجه به امکانات هتل، بودجه و سلیقه خود برای رزرو هتل پاریس اقدام کنید.

ایرنابازار- پاریس پایتخت فرانسه مملو از تاریخ، هنر و زیبایی است و با نام‌ شهر نور و شهر عشاق نیز شناخته می‌شود. پاریس پس از بانکوک دومین شهر پر بازدید جهان است و هرساله بیش از ۱۹ میلیون گردشگر به این شهر سفر می‌کنند. کلیسای نوتردام، برج ایفل، موزه لوور، میدان شانزلیزه و رودخانه سن فقط بخشی از اماکن گردشگری این شهر هستند. شهر پاریس به عنوان پایتخت مد جهان نیز شناخته می‌شود و زادگاه تعداد زیادی از برندهای برتر و معتبر دنیا است. از آنجایی که پاریس یک مقصد گردشگری شناخته شده می‌باشد و هرساله افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. دو فرودگاه در شمال و جنوب شهر پاریس قرار دارد که هردو پروازهای داخلی و خارجی را انجام می‌دهند. در ادامه قصد داریم تعدادی از هتل‌های نزدیک فرودگاه شارل دوگل که در شمال پاریس قرار گرفته است را معرفی کنیم.

هتل سیتیزنم پاریس ( citizenm paris charlese de gaulle airport )

هتل سیتیزنم پاریس در کنار فرودگاه شارل‌ دوگل قرارگرفته و فقط سه دقیقه با ترمینال سه فرودگاه فاصله دارد. لابی هتل با آثار هنری معاصر آراسته شده و در کنار این آثار فضای راحتی برای استراحت مهمانان طراحی شده است. از امکانات و خدمات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع اشاره کرد. همه واحدهای اقامتی نیز دارای تخت کینگ سایز، دوش بارانی برقی و وای‌فای رایگان هستند. علاوه بر این موارد صبحانه قاره‌ای نیز در هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خدمات ۲۴ ساعت غذا و نوشیدنی استفاده کنند. این هتل ۱۴ مایل از دیزنی لند پاریس و ۱۶ مایل با برج ایفل فاصله دارد.

هتل پولمن ( pullman paris roissy cdg airport )

این هتل ۱۰ طبقه ۳۰۵ اتاق دارد و روبه روی فرودگاه شارل دوگل واقع شده است. هتل پولمن یکی از مدرنترین هتل‌های اطراف فرودگاه است که برای رزرو هتل پاریس گزینه مناسبی خواهد بود. از امکانات هتل می‌توان به سالن تناسب اندام، استخر، اتاق جلسات با منظره خوب اشاره کرد. رستوارن هتل نیز انواع غذاهای محلی برای وعده نهار و شام سرو می‌کند. اتاق‌های هتل نیز مجهز به وایفای رایگان، تلوزیون ال سی دی، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. موزه لوور و کلیسای نتردام نیز هردو در ۱۶ مایلی هتل پولمن هستند.

هتل‌های نزدیک فرودگاه پاریس

هتل هیلتون پاریس ( hilton paris charlese de gaulle airport )

هتل هیلتون پاریس یک هتل چهار ستاره است که به اندازه ۱۲ دقیقه رانندگی با فرودگاه شارل دوگل فاصله دارد. اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و به علت داشتن پنجره‌های بزرگ نورگیر نیز می‌باشند. گالری هنری، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، میز بیلیارد و پارکینگ سرپوشیده از جمله امکانات هتل هستند. در رستوران هتل نیز می‌توانید صبحانه‌ای کامل، غذای محلی فرانسوی و طیف گسترده‌ای از میان وعده‌ها را امتحان کنید. هتل هیلتون پاریس ۳۹۲ واحد اقامتی دارد که همه آنها دارای امکانات رفاهی مانند روم سرویس ۲۴ ساعته، رختخواب درجه یک، فضای مناسب برای کار با لپ تاپ و تهویه مطبوع هستند.

هتل آیبیس استایل ( ibis styles paris charles de gaulle airport )

هتل آیبیس استایل به اندازه هفت دقیقه رانندگی با فرودگاه شارل دوگل فاصله دارد. اتاق‌ها تهویه متبوع و تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال کابلی دارند. و سوییت‌ها دارای یک قسمت نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کنید. صبحانه هر روز ساعت ۶ سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از محصولات تازه در رستوران foodys planet لذت ببرند. اینترنت هتل رایگان است و ورود حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز است. سرویس رایگان ترانسفر فرودگاهی در روبه‌روی هتل موجود می‌باشد و علاوه بر آن هتل به ایستگاه مترو این محله بسیار نزدیک است.

هتل آیبیس پاریس ( ibis paris cdg airport )

این هتل سه ستاره سازگار با محیط زیست در مرکز فرودگاه شارل دوگل در یک موقعیت عالی روبه‌روی ترمینال سوم و ایستگاه قطار RER که مستقیم به مرکز پاریس می‌رود قرار دارد. هتل آیبیس ۲۴ ساعت روز پذیرش مهمانان را انجام می‌دهد. هر روز بوفه صبحانه‌ای متشکل از غذاهای شیرین و خوش طعم مانند، تخم مرغ، میوه، سالاد، ماست و آب میوه سرو می‌شود.

شیرینی‌هایی که در هتل پخته می‌شوند و کیک‌های تازه مادلین فرانسوی به همراه نوشیدنی داغ و یک تکه میوه در اختیار شما قرار می‌گیرد. خارج از ساعات معمول صبحانه، مهمانان می‌توانند از وعده سبک‌تری نیز لذت ببرند که از ساعت پنج صبح در دسترس است. می‌توانید در طول روز از وعده‌های غذایی خود در سه رستوران هتل لذت ببرید یا با نوشیدنی در بار استراحت کنید. خدمات تحویل غذا نیز تا ساعت یک بامداد انجام می‌شود. دسترسی رایگان به پایانه‌های یک و ۲ از طریق cdgval نیز امکان پذیر است.

هتل‌های نزدیک فرودگاه پاریس

هتل شرایتون پاریس ( sheraton paris roissy airport )

هتل شرایتون پاریس در ترمینال دوم قرار گرفته است و به اندازه شش دقیقه رانندگی با فرودگاه فاصله دارد. این هتل با داشتن اتاق‌های جلسات مخصوص علاوه بر مسافران تفریحی اقامتگاه مناسبی برای مسافران تجاری است. واحدهای اقامتی داری عایق صدا، حمام مرمری و اینترنت پر سرعت همگی تجربه خوبی از اقامت در هتل شرایتون را به شما خواهند داد. در سه رستوران مجزای هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای فرانسوی را امتحان کنید. اگر بخواهید فراتر از فرودگاه روید و گشتی در شهر بزنید ایستگاه‌های مترو RER و TCV به راحتی در دسترس شما هستند.

اگر به هر دلیلی نزدیک بودن به فرودگاه برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است بدانید همه‌ هتل‌هایی که معرفی کردیم با کمی فاصله از یکدیگر در نزدیکی فرودگاه شارل دو گل قرار دارند. شما می‌توانید با توجه به امکانات هتل، بودجه و سلیقه خود برای رزرو هتل پاریس اقدام کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.