۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 5626
کد خبر: 85593507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سریع‌ترین راه برای خرید سفرکارت

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85593507
سریع‌ترین راه برای خرید سفرکارت

تهران- ایرنابازار- بسیاری از مدیران هدیه‌های سازمانی را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانند که برای توسعه و پیشرفت سازمان ضروری هستند. انتخاب هدایای سازمانی در برخی مواقع می‌تواند به یک بحران تبدیل شود؛ به‌خصوص اگر تعداد گیرندگان هدایا زیاد باشد. انتخاب هدیه‌ای که بتواند همه را راضی نگه دارد کار بسیار دشواری است.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- با این حال ما برای شما یک پیشنهاد شگفت‌انگیز داریم. اگر هنوز نتوانسته‌اید یک محصول جذاب به‌عنوان هدیه سازمانی انتخاب کنید؛ ما به شما سفرکارت علی‌بابا را پیشنهاد می‌دهیم. سفر کارت یک محصول خلاقانه از شرکت سفرهای علی‌بابا است که ویژگی‌های بسیار جذابی دارد. ما در ادامه اطلاعات بیش‌تری درباره نحوه خرید سفرکارت و ویژگی‌های آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چرا سفرکارت علی‌بابا را بخریم؟

انتخاب یک هدیه سازمانی که مرتبط با سفر باشد برای افراد زیادی جذاب است. سفرکارت‌ها با هدف تسهیل و تشویق افراد به سفر طراحی و تولید شده‌اند. از سفرکارت فقط در مواقعی می‌توان استفاده کرد که بخواهید خدمات ارائه شده در سایت علی‌بابا را بخرید. در واقع امکان برداشت نقدی از اعتبار این کارت‌ها وجود ندارد؛ بنابراین اعتبار کارت فقط خرج خرید تور، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس یا رزرو هتل و اقامتگاه‌های بوم‌گردی خواهد شد.

در سایت علی‌بابا مجموعه کاملی از خدمات مرتبط با سفر وجود دارد که کار شما را برای سفر به هر نقطه‌ای از دنیا راحت می‌کند. شما می‌توانید از طریق این سایت بلیط پرواز به مشهد مقدس را بخرید یا برای سفری چندروزه به استانبول یکی از بهترین هتل‌های این شهر را به صورت آنلاین رزرو کنید. خدمات مجموعه علی‌بابا حدود 1000 نقطه از شهرهای مختلف داخل و خارج از کشور را پوشش می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید برای سفر به هر شهر یا کشوری از طریق سایت علی‌بابا بلیط بخرید و هتل رزرو کنید.

سریع‌ترین راه برای خرید سفرکارت

سفرکارت‌ها مانند کارت‌های هدیه بانکی، فیزیکی هستند و قابلیت سفارشی‌سازی هم دارند. برای مثال می‌توانید نام گیرندگان سفرکارت را بر روی آن‌ها چاپ کنید. این کار می‌تواند نشان‌دهنده توجه و احترام شما به گیرندگان سفرکارت باشد. میزان اعتبار سفرکارت‌ها هم به بودجه شما بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان این کارت‌ها را با اعتبارهای مختلفی سفارش بدهید. همچنین محدودیتی در میزان اعتبار سفرکارت‌های علی‌بابا وجود ندارد.

خرید سفرکارت علی‌بابا فقط با چند کلیک!

فرآیند سفارش و خرید سفرکارت علی‌بابا فقط به چند دقیقه وقت نیاز دارد. همه افراد به آسانی می‌توانند از طریق سایت و ر طریق ایمیل سفارش‌های خود را برای دریافت سفرکارت ثبت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر امکان فروش شخصی سفرکارت وجود ندارد و فقط سازمان‌ها می‌توانند سفارش‌های خود را ثبت کنند.

خرید از طریق سایت

برای ثبت سفارش و خرید از طریق سایت باید وارد صفحه مربوط به سفرکارت در وب‌سایت علی‌بابا شوید. در این صفحه همه اطلاعات ضروری درباره سفرکارت نوشته شده است. همچنین به شما توصیه می‌کنیم که بخش انتهایی این صفحه را هم حتماً مطالعه کنید. در این قسمت به سؤالات متداول برخی از مشتریان درباره سفرکارت پاسخ داده شده است. با این حال اگر هنوز هم درباره نحوه خرید یا کارایی سفرکارت‌ها سؤالی دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

آن‌ها آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند و می‌توانند به شما در خریدی آسان و مطمئن کمک کنند. در این صفحه یک فرم هم وجود دارد. اگر درباره خرید سفرکارت مطمئن هستید باید فیلدهای فرم را با دقت پر کرده و بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید. پس از انجام این مراحل کارشناسان مجموعه علی‌بابا با شما تماس می‌گیرند. آن‌ها راهنمایی‌ها و اطلاعات لازم برای ثبت نهایی سفارش سفرکارت‌ را در اختیارتان می‌گذارند.

سریع‌ترین راه برای خرید سفرکارت

خرید از طریق ایمیل

اگر تصمیمتان برای خرید سفرکارت قطعی است می‌توانید سفارش خود را از طریق ایمیل ثبت کنید. برای این کار باید درخواست خرید خود را به ایمیل آدرس safarcard@alibaba.ir بفرستید. حداکثر چند ساعت پس از ارسال ایمیل، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت تا مراحل تکمیلی ثبت سفارش را برای شما انجام دهند.

سفرکارت را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

سفرکارت یک کارت اعتباری مخصوص برای خرید خدمات سفر به حساب می‌آید به همین دلیل مورداستقبال بخش زیادی از افراد قرار گرفته است. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از سفرکارت به عنوان هدیه سازمانی استفاده می‌کنند. مشتریان ویژه، کارمندان، مدیران و شرکای تجاری می‌توانند گزینه‌های مناسبی به عنوان گیرندگان سفرکارت باشند. فرقی نمی‌کند هدفتان تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه کارمندانتان باشد یا قصد تبلیغات داشته باشید زیرا در هر صورت سفرکارت بهترین انتخاب به عنوان هدیه سازمانی برای هر کسب‌وکاری است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.