کالای مورد نیاز خودتان را بدون پرداخت پول بخرید

تهران- ایرنابازار- خرید قسطی به مردم این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به پرداخت نقدی، بتوانند نیازهای خود را تامین کنند و به مرور زمان و با فشار مالی کمتر، اقساط وام را بپردازند.

ایرنابازار- با توجه به شرایط اقتصادی ایران، خرید قسطی برای بسیاری از افراد ضروری شده است. تورم بالا و نوسانات اقتصادی باعث کاهش قدرت خرید مردم و دشواری در تامین نیازهای ضروری مانند لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال و حتی خدمات پزشکی شده است. خرید قسطی به مردم این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به پرداخت نقدی، بتوانند نیازهای خود را تامین کنند و به مرور زمان و با فشار مالی کمتر، اقساط وام را بپردازند.

خرید اقساطی از بالون

بالون وام دیجیتال با حداکثر اعتبار ۵۰میلیون تومان و سود ۲۲درصد را ارائه می‌دهد. نرخ موثر سود آن ۴۶/۴۶درصد و مدت بازپرداخت بین ۶ تا ۲۴ ماه است. کاربران می‌توانند بدون ضمانت و فقط با چک، از سایت‌های دی‌جی‌لند، مقداد آی‌تی، گوشی شاپ و دیگر سایت‌ها خرید کنند. جریمه دیرکرد نیز برای کاربرانی که دیرتر از زمان تعیین شده اقدام به بازپرداخت کنند، اعمال خواهد شد.

خرید قسطی از اسنپ‌پی

سرویس اعتباری اسنپ‌پی به عنوان فروشگاه خرید قسطی، خرید را برای کاربران آسان می‌کند. با فعال‌سازی این سرویس، شما تا پایان همان ماه از اعتباری مشخص برای پرداخت هزینه‌هایی مانند سفر، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، خدمات پزشک و مشاور و داروخانه برخوردار می‌شوید و باید صورت‌حساب خود را تا پایان ماه تسویه کنید. برای فعال‌سازی، به بخش اطلاعات کاربری یا صفحه اصلی اپلیکیشن مراجعه کنید. این سرویس پیش‌فرض پرداخت شما خواهد بود، اما امکان تغییر روش پرداخت در هر زمان وجود دارد. این سرویس فعلا رایگان است و علاوه بر مدل اعتبار ماهانه، مدل اعتبار اقساطی نیز ارائه می‌شود که به شما امکان پرداخت هزینه محصول را در چهار قسط می‌دهد.

خرید قسطی از تاپ قسطی

تاپ قسطی پلتفرمی است که کاربران می‌توانند به‌سادگی و در کوتاه ترین زمان، از فروشگاه آن خرید اقساطی انجام دهند. در حال حاضر مشتریان این فروشگاه امکان خرید اعتباری تا سقف ۳۰میلیون تومان را دارند. اعتبارسنجی آنلاین، سبد کالایی متنوع، ارسال سریع و خرید راحت از ویژگی‌های تاپ قسطی است.

خرید اعتباری از فروشگاه دیجی‌شهر

شرکت دیجی‌شهر وام ۲۰۰میلیونی با سود ۲۳درصد و نرخ موثر ۳۳/۱۱درصد دارد. برای دریافت وام خرید کالا از دیجی‌شهر به پیش‌پرداخت نیازی نیست و شما می‌توانید حتی با یک برگ چک و رتبه اعتباری A، تا سقف ۲۰۰میلیون تومان با اقساط ۶۰ماهه وام بگیرید. کاربران می‌توانند از فروشگاه‌ دیجی‌شهر برای خرید کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، موتور سیکلت، آرایشی و بهداشتی، مبلمان و ابزار صنعتی استفاده کنند. اعتبارسنجی برای کاربران در این پلتفرم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و جریمه دیرکرد دارد.

کالای مورد نیاز خودتان را بدون پرداخت پول بخرید

با درخواست وام فوری و خرید قسطی کیفیت زندگی افراد بهبود یافته و امکان دسترسی به کالاها و خدمات مورد نیاز نیز فراهم می‌شود. هر کدام از این چهار پلتفرم شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی دارند و شما می‌توانید برای تهیه جهیزیه، لوازم برقی منزل و لوازم دیجیتال مانند موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و … از آن‌ها اعتبار دریافت کنید و اقساط آن را بلندمدت بپردازید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.