۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 5625
کد خبر: 85573411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلویزیون شهری هزینه نیست؛ سرمایه گذاری است

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85573411
تلویزیون شهری هزینه نیست؛ سرمایه گذاری است

تهران- ایرنابازار- شما با تبلیغ در تلویزیون‌های شهری می‌توانید در مدت زمان کوتاهی بازگشت سرمایه را تجربه کنید. مجموعه دیاکو با بیش از ۱۰ سال سابقه، یکی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان انواع نمایشگرهای دیجیتال در ایران به حساب می‌آید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- تبلیغات همیشه به معنی صرف هزینه‌های هنگفت نیست. با خرید تلویزیون شهری، تبلیغات کنید و همزمان به دارایی‌های خود بیافزاید. با قابلیت‌های منحصر به فرد نمایشگرهای دیجیتال شهری، می‌توانید علاوه بر تبلیغات، سرمایه گذاری هم بکنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با چگونگی بازگشت سرمایه با خرید تلویزیون‌های شهری آشنا شوید.

تلویزیون شهری چیست؟

تبلیغات امروزه برای موفقیت یک کسب و کار، نقش انکار نشدنی ایفا می‌کند. شناخته شدن هرچه بیشتر برند، باعث افزایش تعداد مشتریان می‌شود. صاحبان کسب و کارهای مختلف در صدد این هستند تا با تبلیغات از رقیبان خود جلو بزنند. برای اثر گذاری بر طیف عظیمی از مخاطبان، تبلیغات شهری امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این نوع تبلیغات به طور عمومی برای تمامی افراد ارائه می‌شود.

یکی از پرکاربردترین نوع این تبلیغات، استفاده از تلویزیون شهری است. بیلبوردهای دیجیتال شهری با ابعاد بزرگی که دارند؛ می‌توانند توجه افراد را حتی از فواصل بسیار دور نیز به خود جلب کنند. ساختار این نمایشگرها نیز به طوری است که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاومت لازم را از خود نشان می‌دهند.

عوامل مؤثر بر بازگشت سرمایه از بیلبوردهای دیجیتال

خرید تلویزیون شهری راهکاری موثر برای تبلیغات در سطح شهر است. این نمایشگرها در محل‌های شلوغ و پر تردد شهر نصب می‌شوند. قیمت بالای خرید یا اجاره تی وی شهری ممکن است افراد را از انتخاب این روش بازدارد. در صورتی که هزینه نسبتا بالا در ابتدای کار تنها ظاهر قضیه است. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به قابلیت‌های ویژه و نهفته این نمایشگرها پی برد. از مزایای خرید تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید تلویزیون شهری، بی نیاز شدن از روش‌های دیگر تبلیغاتی

تلویزیون شهری، نمایشگری غول پیکر است که میادین یا خیابان‌های شلوغ شهر نصب می‌شود. این نمایشگر با پخش تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی، روشی پرکاربرد برای بازاریابی به شمار می‌رود. پخش محتوای پویا نظر افراد در هر گروه سنی را به خود جلب می‌کند. بازدهی بالایی که این نمایشگرها در جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی ایفا می‌کنند؛ در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار بالا است.

این روش تبلیغاتی محدودیتی در مخاطبان خود ندارد

به روز رسانی تبلیغات بدون نیاز به صرف هزینه

به روز بودن در دنیای در آمیخته شده با تکنولوژی امروزی، اهمیت زیادی دارد. اینترنت و فضای مجازی، در هر ثانیه اطلاعات جدید را از سر تاسر دنیا به کاربران می‌رساند. در مورد تبلیغات نیز این حالت صدق می‌کند. راز بقا و موفقیت یک برند در این است که نیاز مخاطبان خود را بشناسد و در راستای آن پیش برود. در تلویزیون‌های شهری، به راحتی و با چند کلیک می‌توان به طور کلی محتوای تبلیغاتی را تغییر داد. به روزرسانی تبلیغ در بیلبوردهای دیجیتال بدون نیاز به صرف هزینه صورت می‌گیرد. این در صورتی است که برای تجدید تبلیغ به صورت بنر یا تبلیغ تلویزیونی، شخص باید دوباره هزینه بپردازد.

اجاره دادن نمایشگر، راهکاری برای کسب در آمد

شاید این عبارت، غیر واقعی به نظر برسد؛ اما می‌توان تلویزیون‌های شهری را به راهی برای کسب در آمد تبدیل کرد. خرید تلویزیون شهری برخلاف سایر روش‌های تبلیغاتی، باعث کسب در آمد و بازگشت سرمایه می‌شود. بازدهی بالای این نوع بازاریابی، برندهای زیادی را مشتاق برای استفاده از آن می‌کند. با اجاره دادن این نمایشگر به طور ساعتی، می‌توان به درآمد دست یافت. این ویژگی منحصر به فرد خرید بیلبورد دیجیتال است.

شاید تلویزیون شهری قیمت آن در ابتدا زیاد به نظر برسد. در واقع خرید این نمایشگر یک سرمایه گذاری بلند مدت است. نصب این تلویزیون در سطح شهر آن را به راهی ساده و بی دردسر برای پول در آوردن تبدیل می‌کند.

دستیابی به تبلیغاتی دائمی در تمامی ساعات شبانه روز

استمرار و تکرار کلید موفقیت بسیاری از فعالیت‌ها است. قهرمانان المپیک همواره از تلاش خستگی ناپذیر خود در تمرین کردن می‌گویند. با خرید تلویزیون شهری، تبلیغات برند مورد نظر مانند یک ورزشکار خستگی ناپذیر می‌شود. این نمایشگرها بدون حتی لحظه‌ای توقف می‌توانند به طور دائمی تبلیغات خود را ادامه دهند. تلویزیون دیجیتال نیازی به تجهیزات دیگر برای نمایش محتوا در ساعات تاریکی ندارد. حتی تاریکی شب و نبود نور خورشید نیز نمی‌تواند مانع فعالیت بیلبوردهای دیجیتال شود.

این عامل سبب می‌شود که استفاده از تلویزیون شهری، بازدهی بالایی در جذب مخاطب داشته باشد. در بحث تبلیغات، جذب مخاطب به معنی افزایش تعداد مشتری و سود است. در واقع می‌توان گفت، خرید تلویزیون شهری، سرمایه گذاری بلند مدت در راستای افزایش تعداد مشتریان است.

آینده تلویزیون شهری

تلویزیون شهری، یکی از قدرتمندترین شیوه‌های تبلیغاتی در فضای باز به حساب می‌آید. این نمایشگرها می‌توانند به طور همزمان، نظر ده‌ها مخاطب را به خود جلب کنند. به روز رسانی آسان و بدون نیاز به پرداخت هزینه دوباره یکی دیگر از مزایای این نوع تبلیغات به حساب می‌آید. همین ویژگی‌ها سبب شده که در آینده‌ای نه چندان دور، نمایشگرهای دیجیتال جای شیوه‌های سنتی تبلیغات را بگیرند. با استفاده از این تلویزیون‌ها دیگر نیازی به چاپ تراکت و بنر نیست. بازدهی بالا و افزایش آمار فروش در کوتاه مدت نیز از دلایلی است که باعث محبوبیت این نمایشگرها شده است. پیش بینی می‌شود که در آینده تلویزیون‌های شهری، بخش اعظمی از تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند. افزایش استفاده از این نمایشگرها در محیط‌های گوناگون در محیط‌هایی مثل پارک‌ها نیز در آینده نه چندان دور، قابل پیش بینی است.

تلویزیون شهری هزینه نیست؛ سرمایه گذاری است

خرید تلویزیون شهری، راهی برای به سوی موفقیت

با خرید تلویزیون شهری از مجموعه دیاکو https://www.diacoled.com/ ، سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. شما با تبلیغ در تلویزیون‌های شهری می‌توانید در مدت زمان کوتاهی بازگشت سرمایه را تجربه کنید. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه، یکی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان انواع نمایشگرهای دیجیتال در ایران به حساب می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید تلویزیون شهری، می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.