روش مناسب و کارآمد خرید درهای ساختمانی با کیفیت

تهران- ایرنابازار- پیداکردن یک محصول باکیفیت و مطمئن نیازمند شناخت یک برند و فروشگاه معتبر است. در اتاقی درسام یکی از بهترین محصولات بازار از نظر کیفیت و قیمت است. در حال حاضر فروشگاه درسام تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای از بهترین انواع در را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- برای داشتن یک خانه زیبا، شیک و مدرن باید تمامی اجزا به‌صورت کامل کنار یکدیگر قرار بگیرند. امروزه درهای ساختمانی در ابعاد و شکل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. در این بین، در چوبی بیشتر از دیگر محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد. این درها علاوه‌بر زیبایی، فواید دیگری همچون دوام زیاد و عایق صدا و گرما را به همراه دارد. در حال حاضر درهای چوبی در محل‌های مختلفی همچون ورودی، اتاق و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجزای تشکیل دهنده در چوبی

یک در ساختمانی از اجزای مختلفی ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها نقش مهمی را در ساختار آن ایفا می‌کنند. به‌طور کلی اجزای در اتاقی شامل موارد زیر است:

  • فریم در
  • چهارچوب در
  • نعل درگاه
  • بدنه در
  • یراق‌آلات
  • لولا

مهم‌ترین بخش این محصول، بدنه در است که از چوب‌های مختلف برای ساخت آن استفاده می‌شود. همچنین برای ساخت در داخلی ساختمان باید توجه ویژه‌ای به کیفیت یراق‌آلات و لولا داشته باشید. چنانچه از بهترین محصولات برای این بخش استفاده شود، طول عمر مفید در اتاقی درسام بیشتر خواهد شد. خوشبختانه در چوبی از نظر ابعاد و سایز هم گستردگی زیادی دارد که هرکسی بر حسب نیاز خود برای خرید آن دست‌به‌کار خواهد شد.

انواع در چوبی از نظر جنس

امروزه ساخت در چوبی درسام با چوب‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هرکس بر حسب نیاز خود آن را خریداری می‌کند. بدون شک چوب درختان مختلف از نظر کیفی با یکدیگر تفاوت دارند. از همین‌رو در چوبی باکیفیت از چوب درختانی همچون گردو و بلوط به‌دست می‌آید. چنانچه در چوبی موردنظر شما از جنس این موارد بود، خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد. از دیگر چوب‌های باکیفیت که برای ساخت در اتاقی استفاده می‌شود، چوب‌های راش، صنوبر، کاج، بامبو و ساج است.

درهایی که با این چوب‌ها ساخته می‌شوند هم بسیار باکیفیت هستند. خوشبختانه این موارد قیمت ارزان‌تری نسبت به چوب‌های بلوط و گردو دارند. از همین‌رو برای کسانی که به‌دنبال انجام خرید اقتصادی هستند، بسیار مناسب خواهد بود. برای اینکه میزان ماندگاری در چوبی افزایش پیدا کند، از بهترین رنگ‌ها برای آن‌ها استفاده می‌شود. خرید و نصب در داخلی ساختمان زیبا و شیک باعث می‌شود تا زیبایی خانه شما بیش از هر عامل دیگری به چشم بیاید.

روش مناسب و کارآمد خرید درهای ساختمانی با کیفیت

چگونه بهترین در چوبی را خریداری کنیم؟

پیداکردن یک محصول باکیفیت و مطمئن نیازمند شناخت یک برند و فروشگاه معتبر است. در اتاقی درسام یکی از بهترین محصولات بازار از نظر کیفیت و قیمت است. تمامی فرآیند ساخت در چوبی درسام توسط افراد ماهر و با دستگاه‌های بروز انجام شده است. به همین علت اگر نگاهی به ظاهر در چوبی کنید، حتما به کیفیت آن پی خواهید برد. در حال حاضر فروشگاه درسام تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای از بهترین انواع در را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

خوشبختانه محصولات درسام دارای ضمانت معتبر هم هستند که در صورت لزوم می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ درهای درسام باعث شده تا هرکسی بر حسب سلیقه خود بهترین انتخاب را تجربه کند. چنانچه در مورد خرید این محصول سوال یا دغدغه‌ای دارید، حتما آن را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید تا راهنمایی لازم در اختیار شما قرار داده شود.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.