برند مورد تائید و معتبر آسانسور در ایران چیست؟

تهران- ایرنابازار- در این مقاله برآنیم تا شما را با بهترین برندهای تولید آسانسور در ایران و جهان آشنا کنیم. همچنین فاکتورهای انتخاب بهترین برند را برای شما معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب بهترین برند دچار چالش نشوید.

ایرنابازار- از زمان اختراع اولین آسانسور تا به اکنون، برندهای زیادی در زمینه آسانسور در بازار وجود دارند. انتخاب از میان این همه برند خارجی و ایرانی ممکن است برای شما که در زمینه نصب آسانسور تخصص ندارید، سخت باشد.

از طرفی پیدا کردن بهترین برندهای آسانسور خارجی در ایران سخت است و شما باید به دنبال بهترین جایگزین ایرانی باشید. نصب یک آسانسور برند که خوشنام بوده و دارای ضمانت است، خواسته هرکسی است.

البته جای نگرانی نیست، برندهای معتبر و با کیفیت خارجی هم اکنون توسط برخی از شرکت های آسانسور ایرانی دارای نمایندگی هستند و شما با خیالی آسوده می توانید از این شرکت ها برای نصب آسانسور کمک بگیرید.

فاکتور های انتخاب بهترین برند آسانسور در ایران

در هنگام انتخاب بهترین برند آسانسور، باید یک سری از فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. مثلا انتخاب بهترین برند آسانسور بستگی به عواملی مانند رعایت استاندارد و ایمنی، سابقه برند، رضایت مشتریان و... و. دارد. از فاکتورهای زیر برای انتخاب بهترین برند آسانسور استفاده کنید.

دارای نمایندگی

برند آسانسوری که انتخاب می کنید باید دارای نمایندگی از بهترین شرکت های تولید آسانسور در جهان باشد. در ایران خوشبختانه برند آسانسوری وجود دارد که دارای چهار نمایندگی معتبر از برترین برندهای جهان است.

برند TMG یکی از بهترین برند های تولید آسانسور در ایران است که دارای نمایندگی از شرکت های زیر است.

  • نمایندگی انحصاری آسانسور MP اسپانیا
  • نمایندگی انحصاری آسانسور FUJI JPN ژاپن
  • نمایندگی انحصاری آسانسور WELLS چین
  • نمایندگی انحصاری آسانسور CEDES سوئیس

وجود همه این نمایندگی ها، شرکت TMG را تبدیل به یکی از بهترین برندهای تولید آسانسور کرده است و این اطمینان را به شما می دهد که آسانسور را در بهترین کیفیت به شما نصب و تحویل می دهند.

از طرفی دیگر برند TMG دارای گواهی طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن ایران است و توانسته است در این همه سال فعالیت رضایت بسیاری از مشتریان و کاربران را به خود جلب کند. کیفیت محصولات TMG به دلیل داشتن نمایندگی همیشه تضمین شده است.

رعایت ایمنی و استاندارد

رعایت ایمنی و استاندارد جز فاکتورهای مهم یک برند آسانسور است و برند TMG این مورد را همیشه در مورد محصولات خود رعایت می کند. فرقی ندارد چه هنگام تولید و مونتاژ قطعات آسانسور باشد و چه هنگام نضب، شما این موضوع را به طور واضح خواهید دید. رعایت ایمنی و استاندارد برند TMG را تبدیل به یک برند قابل اعتماد کرده است.

قابلیت نصب و پشتیبانی انواع آسانسور

خیلی مهم است برند آسانسوری که انتخاب می کنید قابلیت تولید و نصب انواع آسانسور را داشته باشد. همانطور که می دانید انواع مختلفی از آسانسور در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. در ادامه انواع آسانسور که توسط برند TMG پشتیبانی می شوند آورده شده است.

  • آسانسور کششی
  • آسانسور هیدرولیکی
  • آسانسور صنعتی
  • آسانسور وینچی
  • آسانسور کارگاهی
  • آسانسور تکفاز و خورشیدی
  • آسانسور روملس

تکنولوژی آسانسور

دقت کنید برند آسانسوری که انتخاب می کنید دارای بهترین تکنولوژی روز دنیا باشد؛ یعنی از قطعاتی استفاده کند که مورد تایید استاندارد ایران و خارج باشد. برندهای معتبر دنیا همیشه سعی می کنند از جدیدترین تکنولوژی برای تولید و نصب آسانسور استفاده کنند.

در این میان برند TMG به دلیل دارا بودن نمایندگی از کشورهای سوئیس، چین و ژاپن در تولید و نصب از بهترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. همین موضوع باعث شده است که بتواند پروژه های بزرگی در رزومه خود ثبت کند.

سابقه برند

همیشه تجربه و سابقه یک برند حرف اول را می زند. هنگام انتخاب بهترین برند آسانسور به سابقه آن باید دقت کنید. هر چقدر سابقه آن برند بیشتر باشد، در نتیجه دارای تجربه بیشتری است و می توان با خیال راحت، نصب آسانسور را به آن برند سپرد.

برند TMG با بیش از ۲۵ سال سابقه و داشتن رزومه کاری عالی، بهترین برند تولید، مونتاژ و نصب آسانسور در ایران شناخته شده است. پروژه هایی که توسط برند TMG پیاده سازی شده اند همگی نشان از تجربه کافی متخصصین TMG هستند.

از نمونه پروژه های انجام شده توسط TMG می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • حرم حضرت معصومه
  • پروژه پولاد کاوه
  • لیدی لند
  • هتل فرمونت ایران مال
  • مرکز تجاری احسان مال
  • برج تجاری ایران مال
  • پروژه شهریار مال
  • بیمارستانی و آموزشی
  • برنامه های تجاری

رضایت مشتریان

آخرین و مهم ترین فاکتور مهم برای انتخاب بهترین برند آسانسور در ایران، رضایت مشتریان است. اگر می خواهید واقعا برند موفق عمل کرده است یا نه، باید به رضایت مشتریانی که از آن برند خدمات دریافت کرده اند، توجه کنید.

با جرات می توان گفت همه مشتریانی که از TMG آسانسور تهیه کرده اند، همگی رضایت کافی دارند و این را می توان از پروژه های بزرگی که TMG انجام داده است، متوجه شد. برای هرگونه پرسش و ابهام می توانید از متخصصین TMG برای نصب آسانسور کمک بگیرید.

برند مورد تائید و معتبر آسانسور در ایران چیست؟

بهترین برندهای آسانسور

برندهای بسیاری در دنیا وجود دارند که در زمینه تولید آسانسور خوشنام هستند. در اینجا به برخی از برند های معتبر تولید آسانسور اشاره می کنیم.

برند MP اسپانیا

از بهترین برندهای معتبر در جهان برند MP اسپانیا است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ در اسپانیا افتتاح شد. ابتدا این برند با تولید قطعات آسانسور شروع به کار کرد و سپس در زمینه تولید و نصب آسانسور توانست در میان رقبا حرف اول را بزند.

از زمان تولید اولین آسانسور تا به اکنون، شرکت MP توانسته ۱۲۰۰۰ آسانسور را به اکثر کشورهای جهان صادر کند. این شرکت را بهترین برند تولید آسانسور در اروپا می شناسند.

برند FUJI ژاپن

اگر بخواهیم به یکی از بهترین شرکت های تولید آسانسور در آسیا اشاره کنیم شرکت FUJI ژاپن به چشم می خورد. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۹۴۸ میلادی در شهر هیکونه ژاپن افتتاح شد.

از همان ابتدا این شرکت با هدف تولید آسانسور، بالابر، پله برقی و پیاده رو های متحرک شروع به کار کرد و تا به الان توانسته در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی داشته باشد. شرکت FUJI ژاپن پس از مدتی از زمان افتتاح توانست نمایندگی خود را در کشورهای آمریکا و کانادا تاسیس کند.

آسانسور CEDES سوئیس

یکی از بهترین برندهای آسانسور در جهان، CEDES سوئیس است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ خط تولید آسانسور را شروع کرد. بعد از یک دهه از تولید اولین آسانسور این شرکت توانست که اولین فناوری حسگر آسانسور را تولید کند.

ساخت حسگرهای آسانسور باعث شد که راحتی و ایمنی کاربران در هنگام سوار شدن به آسانسور بیشتر شود. بعد ها استفاده از حسگر آسانسور تبدیل به یک استاندارد جهانی شد.

برند مورد تائید و معتبر آسانسور در ایران چیست؟

TMG بهترین برند آسانسور در ایران

خبر خوب این است که برند TMG دارای نمایندگی از بهترین شرکت های تولید آسانسور در دنیاست و مطابق با اصول استاندارد و ایمنی آن برندهاست. همچنین قطعاتی که توسط TMG تولید یا مونتاژ می شود زیر نظر این برندهای معتبر در جهان است.

با بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین برند آسانسور در ایران می توان متوجه شد که شرکت آسانسور TMG بهترین برند در ایران است که توانایی مونتاژ، نصب و پیاده سازی انواع آسانسور در ایران را دارد.

این برند معتبر برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و از آن زمان توانسته پروژه های تجاری، مسکونی، بیمارستانی زیادی را در رزومه خود جای دهد. فرقی ندارد که برای چه ساختمان یا مجتمعی قصد نصب آسانسور دارید، برند TMG توانایی نصب انواع آسانسور را دارد.

البته TMG علاوه بر نصب آسانسور توانایی نصب بالابر و همچنین پله برقی نیز دارد و اگر قصد احداث یک مجتمع تجاری را دارید می توانید با خیالی آسوده هم نصب پله برقی و هم آسانسور را به برند معتبر TMG بسپارید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد که شما را با بهترین برندهای تولید آسانسور در ایران و جهان آشنا کنیم. همچنین فاکتورهای انتخاب بهترین برند را برای شما معرفی کردیم تا در انتخاب بهترین برند دچار چالش نشوید.

برند TMG بهترین برند آسانسور در ایران است که مطمئنا از انتخاب این برند پشیمان نخواهید شد. برای ارتباط با کارشناسان و متخصصین TMG از روش های ارتباطی زیر می توانید استفاده کنید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان فیاضی(فرشته) - خیابان مریم غربی- مجتمع کوئین سنتر- طبقه سوم- واحد ۳۰۲

تلفن: ۱۵۵۳ ۲۲۶۶ ۰۲۱

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.