تور آنتالیا با هتل های سه ستاره

تهران- ایرنابازار- یکی از تورهای محبوب میان ایرانی‌ها و بسیاری از مردم جهان تور آنتالیا است. تور ارزان آنتالیا و تور هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا از تورهایی هستند که افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره تور هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا صحت کنیم.

ایرنابازار- اگر قرار با خانواده، با دوستان یا حتی تنها به آنتالیا سفر کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید و درباره تورها و هتل‌های این‌شهر اطلاعاتی داشته باشید. تور آنتالیا یکی از محبوب‌ترین تورها در لیست تورهایی است که ایرانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

برای دسته‌بندی تورهای آنتالیا یکی از مهم‌ترین فاکتورها نوع هتلی است که روی تور برای شما رزرو می‌شود. البته معمولا شما هستید که هتل را انتخاب می‌کنید و سایت‌ها تورهایی که روی آن‌هتل وجود دارند را به شما نمایش می‌دهند. هتل و نوع آن تاثیر زیادی در قیمت تور دارد.

اگر می‌خواهید یکی از حالت‌های ایده‌آل را برای سفر به آنتالیا داشته باشید، بهتر است هتلی سه‌ستاره را برای سفر خود انتخاب کنید. هتل‌های سه‌ستاره امکانات و خدمات مناسبی دارند و اغلب مسافران از آن‌ها راضی هستند. این‌هتل‌ها نسبت به هتل‌های چهار و پنج‌ستاره قیمت کم‌تری دارند و این‌ موضوع برای بسیاری از مسافران جذاب است. البته هتل‌های پنج‌ستاره لوکس هستند و شاید امکانات بیشتری و بهتری داشته باشند، اما اغلب مواقع هتل‌های سه‌ستاره امکانات خوبی در حد کفایت دارند.

هتل کیوارک آنتالیا، Kivrak Hotel

یکی از بهترین هتل‌های سه‌ستاره که در آنتالیا هستند و تورهای زیادی از آن استفاده می‌کنند، هتل کیوارک آنتالیا است. یکی از بهترین مزایای هتل کیوارک، نزدیکی آن به بسیاری از نقاط دیدنی و مهم شهر است. برج معروف ساعت در آنتالیا و شهر مارینا ازجمله دیدنی‌های نزدیک به هتل کیوارک هستند.

هزینه معقول و مناسب هتل کیوارک آنتالیا نسبت به خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد، از دیگر مزایایی است که مسافران این‌هتل را در آن مناسب می‌دانند. همه اتاق‌های هتل امکانات اولیه و مناسبی مانند حمام، میز آرایشی و سشوار را دارند. نقاطی مانند مرکز خرید مارک آنتالیا، تئاتر شهر آنتالیا و برج ساعت فواصلی کمتر از یک کیلومتر تا هتل کیوارک دارند.

هتل هلیوس، Helios Hotel

اگر دنبال تور ارزان آنتالیا هستید و می‌خواهید امکانات خوبی را هم دریافت کنید، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت ما، هتل هلیوس آنتالیا است. هتل هلیوس یکی از هتل‌های لوکس سه‌ستاره آنتالیا است و فاصله‌ای حدود چهار کیلومتر تا شهر عتیقه دارد. هتل حدود ۵۰ اتاق دارد و با بهترین امکانات در حد یک هتل سه‌ستاره آماده پذیرایی از میهمانان است.

اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان برای میهمانان ازجمله خدماتی هستند که هتل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. موزه ساید و تئاتر شهر نیز از دیگر نقاط مهم شهر هستند که فاصله‌ای حدود چهار کیلومتر با هتل هلیوس دارند. ورود حیوانات خانگی به هتل هلیوس ممنوع است. بهتر است درباره بقیه قوانین هتل نیز پیش از رزرو تحقیق کنید.

هتل گرند کایالار، Grand Kayalar Hotel

یکی از هتل‌هایی که مسافران به آن علاقه زیادی دارند، هتل گرند کایالار آنتالیا است. اتاق‌های خوب و لوکسی در هتل هستند که خستگی را از تن شما خارج می‌کنند. هتل گرند کایالار حدود ۵۰ واحد اقامتی دارد و در همه آن‌ها امکانات مناسبی برای شما درنظر گرفته شده است.

هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و تا فرودگاه آنتالیا فقط ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. تئاتر شهر، برج ساعت و شهر مارینا نیز از نقاط مهم نزدیک هتل هستند که فاصلی در حد چند دقیقه پیاده‌روی تا هتل دارند. این‌موقعیت خوب هتل باعث شده تا مسافران زیادی به رزرو هتل گرند کایالار علاقه پیدا کنند.

هتل گورتاس، Gurtas Hotel

احتمالا ساحل کنیالتی که یکی از معروف‌ترین سواحل در آنتالیا است را می‌شناسید. هتل گورتاس آنتالیا تا این‌ساحل فاصله‌ای حدود چهار کیلومتر دارد و یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود. هتل گورتاس ۵۱ اتاق دارد و به بهترین شکل سعی می‌کند امکانات مناسبی را برای میهمانان خود فراهم کند.

تور آنتالیا با هتل های سه ستاره

در همه اتاق‌های هتل امکانات اولیه و لازم قرار گرفته و شما می‌توانید برای سایر خدمات از پذیرش هتل سوال کنید. رستوران هتل نیز نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. اگر دوست داشته باشید غذاهای ترکی را امتحان کنید، کافی است در یکی از وعده‌های غذایی به رستوران هتل رفته و غذای مناسبی را سفارش دهید. ازجمله امکانات هتل برای مسافران مواردی مانند اینترنت رایگان، مبلمان در اتاق‌ها، تلویزیون در همه واحدهای اقامتی، تخت، حمام و سشوار در اتاق و پارکینگ رایگان قابل بیان هستند.

دیگر هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا

تعداد هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا زیاد است و ما فقط تعدادی از آن‌ها را توضیح دادیم. اگر دوست دارید برای تور ارزان آنتالیا یکی از هتل‌های سه‌ستاره آن را رزرو کنید، حتما تعدادی از بهترین هتل‌ها را با هم مقایسه کنید و هتل مناسبی را برای خود رزرو کنید. تعدادی از دیگر هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا که بهتر است در لیست بررسی شما باشند، عبارت‌اند از:

  • هتل آنترویال، Antroyal Hotel
  • هتل رویال هیل، Hotel Royal Hill
  • هتل Mevre آنتالیا
  • هتل سانتا مارینا، Santa Marina Hotel

رزرو تور آنتالیا هتل‌های سه‌ستاره

اگر دوست دارید سفری باکیفیت و با بهترین قیمت به آنتالیا داشته باشید، هتل‌های سه‌ستاره انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای شما هستند. در این‌مقاله تعدادی از بهترین هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا را نام بریدم و درباره برخی از آن‌ها توضیحاتی را نیز بیان کردیم. برای انتخاب بهترین هتل‌ها برای سفر خود بهتر است به یکی از سایت‌های معتبر مانند علی بابا مراجعه کنید.

بعد از جستجوی تورهای آنتالیا در سایت، گزینه هتل‌های سه‌ستاره را تیک بزنید. امکانات و توضیحات خوبی در سایت موجود هستند که امکان انتخاب بهترین هتل‌ها را با کم‌ترین زمان برای شما فراهم کرده است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.