کدام فروشگاه، اعتبار بالا و اقساط طولانی دارد؟

تهران- ایرنابازار- خرید اقساطی روشی است که به افراد کمک می‌کند تا سریع‌تر و بدون پرداخت هزینه افزایش قیمت، به کالای دلخواه خود برسند. این روش خرید، برای افرادی که درآمد ثابت دارند؛ اما برای خرید کالاهای گران‌قیمت مثل دیجیتال و لوازم خانگی باید ماهانه مبلغی را کنار بگذارند، بسیار مناسب است.

به گزارش ایرنابازار، دیجی‌شهر یک فروشگاه آنلاین برای خرید اعتباری کالا تا سقف ۲۰۰میلیون تومان است که ‌کارمندان و صاحبان مشاغل می‌توانند انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت و … را از آن تهیه کنند.

در شرایطی که فروشگاه‌های زیادی امکان خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند، اما هنوز انتخاب از بین‌ آن‌ها می‌تواند سخت و گاهی پیچیده باشد. به همین دلیل، دیجی‌شهر با مزایایی که در ادامه خواهیم گفت، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای دریافت اعتبار خرید کالا باشد.

وام خرید کالا از فروشگاه دیجی‌شهر چقدر است؟

یک از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا فروشگاه دیجی‌شهر را برای خرید اقساطی انتخاب کنید، دریافت اعتبار خرید کالا تا سقف ۲۰۰میلیون تومان است. این میزان اعتبار معمولاً بر اساس عواملی مانند درآمد متقاضی، رتبه اعتباری، نوع ضمانت و سایر عوامل تعیین می‌شود.

با این میزان اعتبار، امکان خرید موبایل پرچمدار از برندهای آیفون و سامسونگ یا خرید لوازم جهیزیه برای مشتریان فراهم است. در نظر داشته باشد کالاهای فروشگاه دیجی‌شهر از شرکت‌ها و تامین‌کنندگان باسابقه و معتبر تامین می‌شوند و تضمین‌ سلامت و کیفیت دارند.

بازپرداخت وام دیجی‌شهر چندماهه است؟

امتیازی که خرید قسطی دارد، مدت زمان طولانی آن برای بازپرداخت اقساط است. از آنجایی که مدت زمان پرداخت اقساط به مبلغ وام درخواستی بستگی دارد، اما این امکان فراهم شده است تا مشتریان بتوانند اقساط خود را حداکثر تا ۶۰ ماه بعد پرداخت کنند.

نحوه پرداخت اقساط وام دیجی‌شهر چگونه است؟

در حال حاضر، مشتریان دیجی‌شهر می‌توانند از شارژ حساب بانک شهر و برداشت خودکار یا از اپلیکیشن همراه شهر پلاس برای پرداخت اقساط وام خود استفاده کنند. یکی از تغییرات اساسی دیجی‌شهر برای بهبود تجربه کاربری مشتریان این است که به‌زودی امکان پرداخت آنلاین اقساط برای آن‌ها فعال می‌شود.

راه‌اندازی این امکان در پنل کاربری مشتریان باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند با انواع کارت‌های بانکی، اقساط خود را پرداخت کنند و ماهانه جزئیات وام و پرداخت‌هایشان را ببینند.

شرایط ضمانت وام دیجی‌شهر چیست؟

یکی از مزیت‌هایی که چرا باید فروشگاه آنلاین دیجی‌شهر را برای خرید لوازم دیجیتال و جهیزیه انتخاب کنید، این است که شما تا سقف ۱۲۰میلیون تومان به ضامن نیازی ندارید. برای خرید از فروشگاه دیجی‌شهر بسته به مبلغ وام درخواستی و رتبه اعتباری‌تان می‌توانید یک یا دو برگ چک، چک ضامن یا گواهی کسر از حقوق ارائه دهید.

کدام فروشگاه، اعتبار بالا و اقساط طولانی دارد؟

مراحل خرید قسطی کالا از فروشگاه دیجی‌شهر

برای خرید اقساطی راحت و بی‌دردسر از فروشگاه، کافی است طبق این ۵ مرحله پیش بروید:

  • ثبت‌نام در سایت:

در سایت دیجی‌شهر ثبت‌نام کنید و اطلاعات شخصی و شغلی خود را ثبت کنید.

  • اعتبارسنجی:

با توجه به اعتبارسنجی که انجام می‌دهید، میزان اعتبار و زمان بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

  • تکمیل مدارک:

مدارک هویتی، سکونتی و شغلی خود را بارگذاری کنید و وارد مرحله انتخاب شعبه‌ بانک شوید.

  • تایید مدارک:

پس از تایید مدارک، تیم پشتیبانی برای تحویل مدارک با شما تماس می‌گیرد.

  • شارژ کیف پول و خرید:

در صورت تایید بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی‌شهر شارژ می‌شود.

چرا از دیجی‌شهر خرید کنیم؟

فروشگاه دیجی‌شهر با تامین طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف به متقاضیان کمک می‌کند تا با شرایط خرید اقساطی بلندمدت، سریع‌تر کالاهای دلخواه خود را خریداری کنند. در دیجی‌شهر انواع مختلفی از کالاها (موتورسیکلت، مبلمان، فرش، موبایل، دوربین، ساعت هوشمند، کنسول بازی و…) برای خرید قسطی با دریافت وام آنلاین وجود دارد.

معرفی دیجی‌شهر

دیجی‌شهر یک فروشگاه خرید اقساطی آنلاین است که فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ به پشتوانه بانک شهر شروع کرد. دیجی‌شهر با خلق تجربه متفاوت در ارائه اعتبار خرید کالا تلاش کرده است تا محدودیت‌های خرید اقساطی را با ارائه بالاترین میزان سقف وام تا ۲۰۰میلیون تومان و مدت اقساط طولانی‌تر رفع کند. همچنین افزایش دسترسی تمام افراد جامعه از هر منطقه جغرافیایی به خرید اقساطی متنوع، یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی فروشگاه دیجی‌شهر است. مشتریان دیجی‌شهر می‌توانند از دسته‌بندی‌های لوازم دیجیتال، گوشی موبایل، لوازم‌ خانگی، موتورسیکلت، طلا و زیورآلات و … خرید اقساطی راحت‌ و مطمئنی داشته باشند.

سوالات متداول دریافت وام کالا از دیجی‌شهر

برای دریافت وام دیجی‌شهر به چه مدارکی نیاز است؟

متقاضی دریافت وام آنلاین خرید کالا علاوه بر رتبه اعتباری، باید در بانک شهر حساب داشته باشد. از جمله مدارکی که برای دریافت وام نیاز است شامل مدارک هویتی (تصاویر صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی یا تصویر رسید ثبت احوال)، مدارک سکونتی (سند یا اجاره‌نامه منزل) و مدارک شغلی که برای کارمندان شامل تصویر آخرین فیش حقوقی و معرفی‌نامه شغلی خطاب به بانک شهر و برای سایر افراد شامل تصویر جواز کسب یا کارت بازرگانی و اجاره‌نامه یا سند محل کار می‌شود.

سقف دریافت اعتبار چقدر است؟

میزان سقف دریافت وام به رتبه اعتباری، سابقه حساب بانکی و سوابق چک برگشتی بستگی دارد. متقاضیان دارای رتبه‌ اعتباری A می‌توانند بدون نیاز به ضامن و فقط با ارائه یک برگ چک، تا سقف ۱۲۰میلیون تومان وام کالا دریافت کنند.

افراد دارای رتبه‌ اعتباری B، امکان دریافت وام با یک برگ چک تا سقف ۱۰۰میلیون تومان را دارند. رتبه‌های اعتباری A و B می‌توانند برای دریافت وام تا سقف ۲۰۰میلیون تومان، ۲ برگ چک (چک شخص + چک ضامن) یا یک گواهی کسر از حقوق را به‌عنوان ضمانت ارائه دهند.

رتبه‌های اعتباری C می‌توانند با ارائه دو برگ چک (شخص + ضامن) تا ۱۰۰میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنند. افراد فاقد رتبه و دارای رتبه اعتباری C می‌توانند با گواهی کسر از حقوق و یک برگ چک ضامن، تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

افرادی که فاقد رتبه اعتباری هستند، با ارائه دو برگ چک (چک شخص + یک ضامن) می‌توانند تا سقف ۱۰۰میلیون تومان وام دریافت کنند. همچنین این افراد می‌توانند برای دریافت وام با یک چک صیادی تا ۶۰میلیون تومان اقدام کنند.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.