معرفی سامانه ایران مشاغل

تهران- ایرنابازار- یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکار و شغلی باید انجام دهد، ثبت‌نام و ساخت صفحه در سایت ایران مشاغل است. این وب‌سایت را باید یکی از حرفه‌ای‌ترین سامانه‌هایی دانست که درزمینه شغل‌ها و کسب‌وکارهای گوناگون فعالیت می‌کند. این سامانه حرفه‌ای خدمات خاصی را به شما ارائه می‌دهد.

به گزارش ایرنابازار، در واقع شما می‌توانید کسب‌وکار و شغل خود را در این سایت ثبت کرده و اطلاعات کاملی را از آن قرار دهید. این‌گونه سامانه صفحه شما را در میان نتایج گوگل نمایش می‌دهد. به همین شکل است که می‌توانید بدون داشتن سایت بین نتیجه‌های گوگل باشید. ما را همراهی کنید تا در ادامه بیشتر این موارد را توضیح دهیم.

سامانه ایران مشاغل چه‌کار می‌کند؟

شاید تابه‌حال نام این سامانه به گوش شما نخورده باشد. باید بگوییم که این سامانه یک وب‌سایت فوق‌العاده حرفه‌ای بوده و خدمات مختلفی را به مشاغل و صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌کند. در واقع ماهیت اصلی این سایت، یک سامانه آگهی کسب‌وکار است.

یعنی شما با ثبت‌نام در آن و وارد کردن اطلاعات شغل خود، قادر هستید به‌راحتی و در کمترین زمان در یکی از پرمخاطب‌ترین سامانه‌های شغلی حضور داشته باشید. جدای از این موارد، این سامانه صفحه‌ای اختصاصی برای شغل شما ارائه می‌دهد که بین نتایج گوگل قرار می‌گیرد.

معرفی خدمات سامانه ایران مشاغل

معرفی سامانه ایران مشاغل

درصورتی‌که می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن و به بهترین نحو صفحه‌ای را برای کسب‌وکار خود آنلاین کنید، باید از خدماتی که توسط این سامانه به شما ارائه می‌دهد بهره کامل را ببرید. خدمات این سامانه را در بخش زیر ارزیابی می‌کنیم.

قابلیت ثبت‌نام انواع کسب‌وکارها

یکی از انواع خدماتی که می‌توانید از این وب‌سایت دریافت کنید، ثبت‌نام انواع مشاغل و کسب‌وکارها در آن است. در واقع سامانه ایران مشاغل به شما این اجازه را می‌دهد که در هر دسته‌بندی، صفحه مخصوص به خود را داشته باشید.

به‌طور مثال، مغازه‌های عینک‌فروشی، کارگاه کابینت‌سازی، جوشکار، نقاش ساختمان و تعمیرات موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی از انواع دسته‌بندی‌های موجود در این سایت هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که محدودیتی از این نظر برای شما وجود نخواهد داشت.

مشاهده صفحه کسب‌وکارها در نتایج گوگل

موضوع دیگری که باید دراین‌رابطه بدانید، قابلیت مشاهده صفحه شخصی کسب‌وکارتان در نتایج گوگل است. منظور ما از مشاهده ‌شدن در بین نتایج گوگل این است که صفحه شما توسط این سایت ایندکس (Index) خواهد شد. ایندکس ‌شدن به معنای این است که آدرس‌های جداگانه در یک سایت بین نتایج موتورهای جستجو باشند.

در حالت عادی باید یک سایت جداگانه داشته باشید تا بتوانید بین این نتایج ظاهر شوید. اگر هم در دیوار یا شیپور آگهی بزنید، صفحه شما ایندکس نشده و تنها آگهی‌ها به‌صورت موقت نشان داده می‌شوند؛ اما در این سایت بدین شکل نیست. در این سامانه پس‌از گذشت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از ثبت‌نام مشاغل، صفحه آن‌ها در نتایج دیده می‌شود.

تولید محتوا به‌صورت رایگان برای مشاغل مختلف

مورد دیگری که باید دررابطه‌با خدمات سامانه ایران مشاغل باهم بررسی کنیم، تولیدمحتوا به‌صورت رایگان برای مشاغل است. اگر با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنایی اولیه داشته باشید می‌دانید که وب‌سایت‌ها و صفحات آنلاین برای دیده ‌شدن و بالارفتن بین نتایج، باید محتوا داشته باشند.

تولید یک محتوای متنی و نوشتن مقالات هزینه بر بوده و زمان زیادی نیز می‌خواهد؛ اما متخصصانی که در این سامانه مشغول به‌کار هستند، به‌صورت رایگان این کار را برای شما انجام داده و پس‌از اتمام در صفحه درج می‌کنند.

قابلیت ارائه انواع اطلاعات مفید دررابطه‌با مشاغل

وب‌سایت ایران مشاغل را باید یکی از برترین سایت‌هایی بدانیم که در این زمینه فعالیت می‌کند؛ زیرا قابلیت‌های مختلفی برای اطلاعات کسب‌وکار به شما ارائه می‌دهد. همان‌طور که گفته شد تولیدمحتوا در این سایت رایگان است.

می‌توانید متونی را سفارش دهید که بیشتر راجع‌به خدمات کسب‌وکار شما صحبت بکنند. همچنین امکان درج انواع راه‌های ارتباطی و اطلاعات تکمیلی برای مشاغل وجود دارد. این یعنی بازدیدکننده هرچه که برای آشنایی با شما نیاز دارد را دریافت خواهد کرد.

چگونه باید صفحه شغلی خود را در ایران مشاغل راه‌اندازی کنیم؟

نکته فوق‌العاده مهمی که هرکسی باید دررابطه‌با این سامانه بداند، نحوه بهره‌گیری از خدمات آن است. شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی و در مراحلی ساده، به‌سرعت کسب‌وکار خود در این سایت ثبت کنید. تنها کافی‌است وارد این سایت شده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنید. این اطلاعات عبارت‌اند از:

  • نام کامل مجموعه و کسب‌وکار
  • آدرس مغازه یا دفتر
  • لوکیشن دقیق برای دسترسی به محل کسب‌وکار
  • پیج اینستاگرام و کانال تلگرام
  • شماره‌های تماس همراه و ثابت
  • تصاویر و ویدئوهای باکیفیت جهت تکمیل اطلاعات شغل

هزینه دریافت خدمات سامانه ایران مشاغل

در پاسخ به این سوال که استفاده از خدمات این سامانه چقدر هزینه دارد باید گفت که هزینه آن نسبت به راه‌اندازی یک سایت اختصاصی، سئو و تولیدمحتوا کردن برای آن بسیار کمتر است. همچنین پس‌از ثبت‌نام و دریافت انواع خدمات از این سامانه می‌توانید نسبت به پرداخت مبالغ اقدام کنید.

چقدر طول می‌کشد که صفحه کسب‌وکار در نتایج گوگل قرار بگیرد؟

قبل‌از اینکه نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنید، بهتر است بدانید که چقدر زمان برای این کار نیاز دارید. باید گفت که میزان مدت‌ زمان ثبت ‌شدن و قرارگیری صفحه شما در گوگل شاید برای سامانه‌های دیگر کندتر باشد.

اما زمانی که ثبت‌نام را انجام داده و اطلاعات کافی را وارد کردید، کسب‌وکار شما تا ۲ روز بعد آنلاین شده و کاربران گوگل و دیگر موتورهای جستجو می‌توانند آن را ببینند. توجه داشته باشید که استفاده از محتوای جذاب باعث می‌شود رتبه صفحه شما در نتایج بهتر دیده شود.

مزایای استفاده از خدمات سامانه ایران مشاغل

اما آخرین چیزی که می‌خواهیم در این مطلب برای آشنایی با این سامانه به شما ارائه دهیم، مزایایی است که به شما ارائه می‌دهند. در واقع دلیلی که باعث شده این سامانه محبوبیت زیادی پیدا کند، مزایای فوق‌العاده کاربردی آن هستند. این مزیت‌ها عبارت‌اند از:

  • ارائه خدمات مختلف درزمینه رشد و تبلیغ کسب‌وکارها
  • دریافت کمترین مبلغ نسبت به دیگر شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ
  • قابلیت قرارگیری در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بدون نیاز به طراحی سایت
  • سرعت بالا در ارائه خدمات و شناخته‌ شدن مشاغل

معرفی سامانه ایران مشاغل

آیا ایران مشاغل مانند دیوار و شیپور است؟

موضوعی که در ذهن بسیاری از کاربران سوال شده این است که آیا این وب‌سایت شبیه به دیوار و شیپور است؟ در پاسخ باید به این سوال باید بگوییم که خیر؛ سامانه ایران مشاغل خلاف این سایت‌ها، آگهی شما را همانند یک صفحه اختصاصی و دائمی نگهداری کرده و آن را در گوگل به کاربران دیگر نشان می‌دهد. به همین شکل ترافیک بیشتری برای صفحه شما جذب خواهد شد.

جمع‌بندی

اگر شما هم یک شغل آزاد دارید و می‌خواهید که کسب‌وکارتان را رشد دهید، باید به سامانه ایران مشاغل سرزده و از خدماتی که به شما می‌دهند جویا باشید. در واقع مهم‌ترین خدماتی که توسط این سایت ارائه می‌شود، قرار دادن صفحه کسب‌وکار در گوگل است.

این کار معمولا نیازمند طراحی یک سایت اختصاصی بوده و زمان و هزینه زیادی را از شما می‌گیرد؛ اما سامانه‌ای که به شما معرفی کردیم، با کمترین هزینه ممکن قابلیت‌هایی عالی در این حوزه ارائه می‌کند تمام مزایا و دیگر نکاتی که باید دررابطه‌با آن می‌دانستیم را باهم بررسی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه درباره ما در این سامانه مراجعه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۳ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.