اینترنت رایتل نسبت به همراه اول، ۱۰ مگابیت بر ثانیه سرعت بیشتری دارد

تهران- ایرنابازار- مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با بیان اینکه پرسرعت ترین اینترنت کشور متعلق به رایتل است و این سرعت نزدیک به 10مگابیت بر ثانیه از همراه اول بیشتر است، گفت: سرعت اینترنت رایتل به تایید سازمان تنظیم مقررات رسیده و گزارشی در این زمینه وجود دارد.

به گزارش ایرنابازار- حسین ملازاده در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری «هوشمندسازی صنایع» بین شرکت «خدمات ارتباطی رایتل» و هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت «سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی» (شستا) با حضور «عارف نوروزی»، مدیرعامل شستا، «حسین ملازاده»، مدیرعامل رایتل و مدیران‌عامل هلدینگ‌های تابعه شستا که در روز پایانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد، اظهار داشت: شاخص‌های واضح و شفافی در صنعت ارتباطات کشور وجود دارد که به سنجش میزان موفقیت اپراتورها کمک موثر و شایانی می کند.

وی با اشاره به اینکه رایتل موفق شده برای اولین بار طی یکسال گذشته دو برابر سرعت خود را افزایش دهد، افزود: رایتل در مقایسه با اپراتور همراه اول، نزدیک به ۱۰ مگابیت بر ثانیه تفاوت سرعت دارد.

رایتل پرسرعت ترین اینترنت کشور

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل عنوان کرد: رایتل پرسرعت‌ترین اینترنت کشور است که این موضوع به تایید سازمان تنظیم مقررات رسیده و گزارشی در این زمینه وجود دارد.

خبرهای خوشی در مجمع اعلام می شود

وی خاطر نشان کرد: با افزایش سود در راستای سودآوری هم در این حوزه توانستیم گام‌های موثری را برداریم و بر همین اساس در زمان برگزاری مجمع طی روزهای آینده، خبرهای خوشی به دست همه خواهد رسید.

ملازاده با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه توانستیم از بازارگاه هوش مصنوعی رونمایی کنیم، گفت: رایتل در این مدت توانسته خود را به عنوان یک اپراتور واقعی مطرح کند.

وی ادامه داد: با همکاری نهادهای دیگر ظرفیت پردازشی برای توسعه در ارتباط هوش مصنوعی آماده کردیم تا بتواند کسب درآمد کند.

دو محصول در حوزه سیمکارت اینترنت رونمایی شد

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اشاره به اینکه دو محصول در حوزه سیمکارت اینترنت رونمایی شد، تصریح کرد: پرونت بیشتر بر دسترسی آسان به اینترنت جهانی و جاهایی که استادان در زمینه دسترسی به سایت های علمی مشکل دارند، برای مراودات علمی به کار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در پروکسی سایت‌ها و بازی‌هایی که دسترسی به آنها سخت است تمام تلاش را برای دسترسی آسان کرده‌ایم.

امضای تفاهم نامه با ۱۳ هلدینگ تخصصی شستا را داریم

ملازاده از امضای تفاهم نامه با ۱۳ هلدینگ تخصصی شستا خبر داد و گفت: اپراتورها برای حفظ بقای خود در محیط پرتلاطم فناوری، ناچار به گسترش هستند.

وی به امضای تفاهم‌نامه همکاری «هوشمندسازی صنایع» بین شرکت «خدمات ارتباطی رایتل» و هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت «سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی» (شستا) اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه با هدف تأمین سامانه‌های هوشمند مدیریت انرژی و آب، پیاده‌سازی سامانه‌های پایش و مدیریت نیروگاه‌های تجدیدپذیر، پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریت و پایش تصفیه آب، بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ‌های تابعه شستا منعقد شد.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل تاکید کرد: تفاهم‌نامه "هوشمندسازی صنایع" در راستای ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی با تکیه بر جهش اقتصاد رقومی و سیاست‌های مندرج بر برنامه‌ هفتم توسعه، بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و افزایش بهره‌وری و شفافیت عملکرد شرکت‌های تابعه شستا، به اجرا درآمد.

وی افزود: بر مبنای این تفاهم‌نامه ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به شرکت‌های توسعه انرژی تامین، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گروه مالی صبا تامین، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، سرمایه‌گذاری صدر تامین، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، کشت و دام و صنایع لبنی تامین، گروه صنعتی بارز، سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، شرکت سیمان فارس و خوزستان و افق تامین انرژی سبز، توسط شرکت رایتل به‌عنوان اپراتور سوم تلفن همراه کشور، انجام خواهد شد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.