هلدینگ‌های زیر مجموعه شستا هوشمند می‌شوند

تهران- ایرنابازار- توافقنامه رایتل با ۹ هلدینگ زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به‌منظور هوشمندسازی زیرساخت‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی و ایجاد تحول دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایرنابازار، در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ شرکت خدمات ارتباطی رایتل با ۹ هلدینگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی توافقنامه هوشمندسازی زیرساخت‌ها در چارچوب گسترش و تعمیق اقدامات دانش بنیان در مجموعه شستا منعقد کرد.

در مراسم امضای این توافقنامه که با حضور مدیر عامل شستا به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور و همچنین مدیرعامل شرکت رایتل به عنوان اپراتور هوشمند برگزار شد، هدف از این توافقنامه بهره مندی از ظرفیت های هوشمندسازی هوش مصنوعی، صنعتی گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ های شستا و در نتیجه افزایش بهره وری و شفافیت عنوان شد.

بر اساس متن توافقنامه مذکور ساخت و اجرای انبارهای هوشمند تجمیع اطلاعات و ظرفیت ها در یک پلتفرم واحد ارتقاء بنگاهداری و افزایش سرعت کار و اجرا در هلدینگ‌های شستا و شرکت‌های تابعه از مواردی است که در جریان این پروژه دانش بنیان پیگیری خواهد شد.

توافقنامه هوشمند سازی هلدینگ‌های شستا موجب ارتقاء بهره وری و صرفه اقتصادی بالاتر در تولید ایجاد تحول دیجیتال در زیر ساخت‌های صنعتی تجاری و بازرگانی و همچنین تجمیع تقاضا و تشکیل زنجیره برای تکمیل هلدینگ‌های هوشمند خواهد شد.

در بخشی از متن این توافقنامه آمده است در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و سیاست‌های دولت سیزدهم برای جهش اقتصاد رقومی و سیاستهای مندرج در برنامه هفتم، توسعه این توافقنامه منعقد می‌شود.

استفاده از هوش مصنوعی و هوشمندسازی در بنگاههای اقتصادی تاثیر بسیار بالایی در کاهش هزینه به صورت یکپارچه و موجب افزایش کیفیت و حاشیه سود و منافع می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با تخصیص یک درصد از سود خود در سال جاری گام های عملی قابل توجهی برای اجرای هوشمندسازی زیر ساخت‌های خود در ماه‌های اخیر برداشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.