پارک‌های آبی برای بازدید در دبی و مالزی

تهران- ایرنابازار- پارک‌های آبی در دبی با سرسره‌های هیجان انگیز و استخرهای موج‌دار سرگرمی جذابی هستند که افراد بسیاری را به خود جذب می کنند تا در آنها به ماجراجویی بپردازند. همچنین بزرگترین پارک آبی مالزی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین جاذبه های سفر به این کشور محسوب می شود که باید تفریح در آن را تجربه کرد.

ایرنابازار- وقتی نوبت به خنک شدن هنگام آفتاب گرفتن می شود، راهی بهتر از رفتن به یک پارک آبی وجود ندارد. پارک‌های آبی در تور دبی با سرسره‌های ترسناک، سقوط‌های عمودی، پیچ‌ها و چرخش‌های وحشتناک، استخرهای موج‌دار و رودخانه‌های تنبل، سرگرمی فوق‌العاده‌ای برای همه به خصوص کودکان هستند. اگر علاقمند به این ماجراجویی ورزشی هستید برای بچه‌ها، کرم ضد آفتاب بگیرید و در پارک‌های آبی دبی شیرجه بزنید. همچنین دنیای آبی A'Famosa، بزرگترین پارک آبی مالزی، یک جاذبه محبوب در سفر به تور مالزی است که در ۲۰ هکتار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی مالزی برای بیش از ۳۰ سال در تاریخ، یک مکان ماجراجویی شگفت‌انگیز است که باید با تمام اعضاء خانواده‌تان تجربه کنید.

معرفی چند پارک آبی برتر در دبی و یک پارک آبی در مالزی

  • پارک آبی آکوانچر | Aquaventure

این پارک آبی بزرگ در تور ارزان دبی برای تمام خانواده از کوچکترین بچه ها تا بچه های بزرگتر که به دنبال هیجان هستند، ضروری است. این بزرگترین پارک آبی جهان است که در مجموع ۲۸ سرسره آبی رکوردشکنی و جاذبه دارد که شامل بلندترین سرسره آبی جهان، طولانی‌ترین سرسره آبی خانوادگی در نوع خود، بلندترین سرسره عمودی در خاورمیانه و اولین سرسره در منطقه است. تجربه پریدن از صخره با ۱۰۵ سرسره و جاذبه برای امتحان در آکوانچر، این پارک آبی مناسب برای خانواده است که باید بیش از یک بار از آن بازدید کنید، به علاوه برای ساکنان امارات متحده عربی بلیت های تخفیف دار دریافت می شود.

قیمت ها متفاوت است. دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه ۱۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر باز است. آدرس :جزیره نخل پالم جمیرا

  • خلیج جنگل | Jungle Bay

سواری‌ها و جاذبه‌های زیادی برای سرگرم کردن کل خانواده در خلیج جنگل وجود دارد. از سرسره‌های ملایمی که برای افراد کوچک جویای هیجان مناسب است تا پارک اختصاصی اسپلش که بدون محدودیت ارتفاع، برای کودکان در هر سنی طراحی شده است. برای افراد جسورتر، یک استخر شش متری موج پنوماتیک وجود دارد که ساعت ها سرگرمی با آب و هوا را ارائه می دهد.

قیمت و ساعت کاری:از ۲۰۰ درهم (روزهای هفته، و ۱۰۰ درهم (کودکان ۴ تا ۱۲) همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز است.

آدرس: ساحل میناسیاحی

  • پارک آبی لگولند | LEGOLAND Water Park

دنیای کاملی از تفریحات آبی رنگارنگ را در این پارک آبی مناسب برای خانواده در پارک ها و استراحتگاه های دبی کشف کنید. ایده‌آل برای بچه‌های کوچک‌تر فقط با تعداد مناسب سرسره، سطل‌های چرخشی آب و شوترهای آب، در حالی که افراد مسن‌تر (و قد بلندتر) که به دنبال آدرنالین هستند، ۲۰ سرسره را برای امتحان پیدا می‌کنند.

قیمت و ساعت کاری:از ۳۳۰ درهم (رایگان برای کودکان زیر سه سال). همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز است.

  • وایلد وادی | Wild Wadi

پارک آبی فوق‌العاده مناسب برای خانواده در مقابل برج العرب جمیرا به همه پیشنهاد می‌دهد. با شناور شدن در اطراف رودخانه تنبل طولانی Juha's Journey آرامش خود را حفظ کنید یا با سر خوردن از کوچه Tantrum، برج سورج جمیرا Sceirah، آدرنالین خون را بالا ببرید (اگر جرات دارید). می‌توانید در Wipeout و Riptide Flowriders به ‌موج‌ها ضربه بزنید در حالی که کوچک‌ترین جویندگان هیجان می‌توانند با بیش از ۱۰۰ فعالیت آبی از جمله پنج سرسره، یک جفت سرسره مسابقه‌ای، و تفنگ‌های آبی - به Dhow و Lagoon بروند.

قیمت و ساعت کاری:از ۱۰۰ تا ۲۵۰ درهم و ساعت کاری صبح تا ۶ بعد از ظهر

آدرس: روبروی برج العرب

پارک‌های آبی برای بازدید در دبی و مالزی

  • پارک آبی دریم لند | Dreamland Aqua Park

وقتی فرصت لذت بردن از یک سفر یک روزه به یک پارک آبی را دارید، پارک آبی دریم لند مکان خوبی است. با داشتن ۱۵ سواری و جاذبه های مختلف هیجان انگیز، مجموعه ای از رستوران ها، بزرگترین بار استخر امارات متحده عربی، کابانایی برای جویندگان آفتاب و حتی یک باغ وحش کوچک، عاقلانه نیست که از آن بگذرید. دریم لند یکی از بزرگترین جکوزی‌های امارات متحده عربی را نیز دارد، برای کسانی که ترجیح می‌دهند روز خود را در آب‌های گرم آرام بگذرانند.

قیمت و ساعت کاری:از ۱۶۰ درهم یا ۱۰۰ درهم (کودکان). همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر، آدرس: الشبیکا، امارت ام القوین.

  • پارک آبی و تفریحی المنتزه | Al Montazah

این پارک آبی مناسب برای خانواده‌ها در شارجه، سرگرمی‌های جذابی را برای کل خانواده به ارمغان می‌آورد. پارک آبی با فرش های جادویی، گنج پنهان، دزدان دریایی، ققنوس و خود شاهزاده خانم مروارید، نوید یک ماجراجویی سرگرم کننده را در کنار ۲۵ سرسره و جاذبه می دهد. کوچولوها می توانند روز خود را با خنک نگه داشتن در پارک کوچک Kid's Galaxy یا با کاوش در بقایای یک کشتی غرق شده باستانی در Kid's Sea سپری کنند، در حالی که افراد مسن تر می توانند رینگ سواری عظیم، چندین گزینه کشویی در قلعه را تحمل کنند یا اگر جرأت سر خوردن را داشته باشند. پایین‌ترین سرسره پارک در کاخ پادشاه. همچنین یک استخر موج و یک رودخانه تنبل برای تجربه ای خنک تر وجود دارد.

قیمت و ساعت کاری: ز ۱۷۴درهم (بزرگسالان و کودکان بالای ۱۲۰ سانتی متر)، ۱۴۰ درهم (کودکان ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متر)، رایگان (کودکان زیر ۸۰ سانتی متر). همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

آدرس: روبروی جزیره پرچم، شارجه.

  • دنیای آبی یاس | Yas Waterworld

در پارک آبی یاس تمام اعضای خانواده می توانند لذت ببرند. این پارک به چهار سطح هیجان تقسیم می شود: هجوم آدرنالین، ماجراجویی هیجان انگیز، حرکت و شیار و سرگرمی جوان. هر منطقه به گروه های سنی مختلف پاسخ می دهد و با ۴۰ اسلاید، چیزی برای همه وجود دارد.

قیمت و ساعت کاری: از ۲۹۵ درهم (آنلاین)، یا ۲۲۵ درهم (کودکان، آنلاین). همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز است.

آدرس: جزیره یاس، ابوظبی

پارک‌های آبی برای بازدید در دبی و مالزی

  • پارک آبی اسپلش مانیا مالزی | SplashMania

اسپلش مانیا که اخیراً در فوریه ۲۰۲۳ افتتاح شد، جدیدترین پارک آبی مالزی است و دارای ۳۹ جاذبه مختلف است، از جمله اولین سرسره های آبی در نوع خود است. پارک آبی اسپلش مانیا، جایی که طبیعت با سرگرمی روبرو می‌شود و می‌توانید تمام روز را در زیر نور خورشید بگذرانید! هیجانات و سرریزهای یک پارک آبی بی نظیر را تجربه کنید و لحظاتی خاطره انگیز را با عزیزانتان دراینجا رقم بزنید. این پارک آبی سرگرم‌کننده در گامودا کوو، سلانگور، میزبان ۳۹ سرسره و جاذبه‌های هیجان‌انگیز است که برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان، جوانان شاغل، و جویندگان هیجان از همه نوع ارائه می‌شود. نزدیکی به KLIA و فقط ۳۰ دقیقه از مرکز شهر در تور مالزی کوالالامپور است.

Shaka Waka - یک سرسره لوله محصور که تجربه سواری باورنکردنی و منحصر به فردی را با انواع جلوه های ویژه نور و صدا ارائه می دهد.

آتلانتیس VR - یک سواری با واقعیت مجازی. مهمانان باید کلاه واقعیت مجازی خود را بپوشند و یک سفر سرگرم کننده را در شهر گمشده آتلانتیس تجربه کنند.

The Wild Rush - یکی از نمادین ترین سواری های آبی در صنعت. سواران به معنای واقعی کلمه احساس خواهند کرد که جهان از از بین می رود.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.