بررسی و تحلیل ۶ تلویزیون برتر ساخت ایران

تهران- ایرنابازار- انواع تلویزیون‌های ساخت ایران در سال های اخیر توانسته اند، توجه بسیاری را به خود جلب کنند. در این مطلب ۶ مدل از پرفروش‌ترین و برترین تلویزیون‌های برند ایرانی و ساخت داخل کشور را به‌طور خلاصه بررسی می کنیم.

ایرنابازار- در میان انواع و اقسام تلویزیون‌های موجود در بازار فعلی کشور، برندهای ایرانی سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند. به‌ویژه در دهه گذشته، انواع تلویزیون‌های ساخت ایران توانسته‌اند مشتریان خود را به‌دست آورند و رضایت کاربران را تا اندازه قابل توجهی جلب کنند. از این‌روی در این مطلب تصمیم گرفتیم که به بررسی و تحلیل ۶ تلویزیون برتر ساخت ایران بپردازیم. شما نیز درصورت تمایل تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ۶ تلویزیون لوکس و پرفروش از برندهای ایرانی

همان‌طور که اشاره کردیم، تلویزیون‌های ساخت ایران در تنوع بالایی عرضه شده‌اند که در اینجا تنها به ۶ نمونه اشاره خواهیم کرد:

۱. تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-۷۵RQM۹۲۴S سایز ۷۵ اینچ

این تلویزیون از برند جی پلاس، سایز ۷۵ اینچی دارد و بلندگوهای آن در بخش پایین قاب قرار گرفته‌اند. کیفیت تصویر فوق اچی دی و رزولوشن تصویر ۲۱۶۰×۳۸۴۰ در این تلویزیون ایرانی، از امتیازات آن به‌حساب می‌آیند.

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-۷۵RQM۹۲۴S رابط هوشمند اندروید دارد و پردازنده آن نیز از نوع چهار هسته‌ای است. در این محصول جی پلاس شاهد سه عدد درگاه اچ دی ام آی و و درگاه USB از نوع USB ۲.۰ هستیم. این تلویزیون به خوبی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد و رضایت مشتریان حاکی از آن است که این محصول به لحاظ کیفیت عملکرد و طول عمر بالا، رضایت‌بخش و عالی عمل کرده است.

۲. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۷۵X۱۵ سایز ۷۵ اینچ

از جمله ویژگی‌های تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۷۵X۱۵ سایز ۷۵ اینچ می‌توانیم به مواردی مانند سیستم عامل اندروید، قابلیت‌های هوشمند متنوع از جمله دسترسی به برنامه‌های گوناگون، وب‌گردی، قابلیت HDR، پورت‌های USB و HDMI، طراحی مدرن و زیبا و... اشاره کنیم.

بررسی و تحلیل ۶ تلویزیون برتر ساخت ایران

این تلویزیون را می‌توان محصولی جذاب و کاربردی با سایز و ابعاد بزرگ دانست که برای محیط و محوطه‌های وسیع مناسب است. قیمت مناسب تلویزیون ال ای دی هوشمند برند ایکس ویژن ۷۵ اینچی در کنار مشخصات و قابلیت‌های این محصول، X۱۵۷۵ را به محصولی کاملا مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است. با این حساب اگر به دنبال خرید تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب هستید، به احتمال زیاد X۱۵۷۵ برند ایکس ویژن می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر شما باشد.

۳. تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-۷۵RQ۸۳۴S سایز ۷۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-۷۵RQ۸۳۴S محصولی با کیفیت تصویر بالا و امکانات هوشمند متعدد است که می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال تلویزیونی مدرن و با قابلیت‌های روز هستند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ۷۵ اینچی با رزولوشن ۴K و فناوری QLED است که تصاویری با کیفیت و رنگ‌های طبیعی ارائه می‌دهد.

از جمله نقاط قوت این تلویزیون ایرانی می‌توان به طراحی مدرن و شیک، قابلیت‌های هوشمند متنوع، سیستم عامل اندروید و کیفیت تصویر ۴K با فناوری QLED اشاره کرد. با انتخاب این تلویزیون، تصاویر را واقعی‌تر از چیزی که به راستی هستند، در قاب جادویی مشاهده خواهید کرد.

۴. تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SQL-۶۵QK۱۶۰۰۰UM سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SQL-۶۵QK۱۶۰۰۰UM با سایز ۶۵ اینچ، یکی از مدل‌های جدید شرکت اسنوا به‌شمار می‌آید که از کیفیت تصویر ۴K و فناوری QLED بهره می‌برد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است و قابلیت‌های هوشمند متعددی مانند دسترسی به برنامه‌های مختلف، وب‌گردی و اتصال به دستگاه‌های هوشمند دیگر را دارد.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت HDR، توان خروجی بلندگو ۱۵ وات، پورت‌های USB و HDMI و طراحی مدرن و شیک اشاره کرد.

۵. تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SQL-۶۵QK۸۰۰UD سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ۶۵ اینچی مدل SQL-۶۵QK۸۰۰UD برند ایرانی اسنوا، از نوع هوشمند است و بلندگوی دوتایی ۱۵ واتی دارد. این محصول دارای کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ است. رابط هوشمند اندروید در این تلویزیون ایرانی، عملکردی قوی دارد و به نسخه Android ۹.۰ مجهز شده است.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند اسنوا، گیرنده دیجیتال داخلی نیز دارد. این تلویزیون هوشمند از زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای بهره می‌برد که آن را به محصولی ایده‌آل برای منزل و محیط‌های کاری و اداری تبدیل کرده است.

۶. تلویزیون ال ای دی شهاب مدل SH۵۴۱۱UFL۰۳PRO سایز۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند شهاب مدل SH۵۴۱۱UFL۰۳PRO سایز ۶۵ اینچ، یکی از محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه شرکت شهاب ایران است که می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ و امکانات مورد نیاز هستند.

این تلویزیون دارای صفحه نمایش ۶۵ اینچی با رزولوشن Full HD است و کیفیت تصویر مناسبی دارد. رزولوشن تصویر در آن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و نوع صفحه نمایش نیز تخت، کاملا شفاف و با کیفیت بالاست.

کلام آخر

در این مطلب ۶ مدل از پرفروش‌ترین و برترین تلویزیون‌های برند ایرانی و ساخت داخل کشور را به‌طور خلاصه بررسی کردیم و برخی از مشخصات و ویژگی‌های شاخص درباره آن‌ها را دیدیم.

اگر شما قصد خرید تلویزیون جدیدی را داشته باشید، کدام برند را ترجیح می‌دهید و برای چه فاکتورها و المان‌هایی برای انتخاب تلویزیون، اهمیت بیشتری قائل هستید؟ تجربه شما از برندهای ایرانی با چه نقاط مثبت و منفی همراه بوده است و تا چه اندازه صنعت ساخت تلویزیون داخل کشور را موفق می‌دانید؟

درصورت تمایل این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.