برنامه‌ریزی برای واردات خودرو ارزان قیمت/آیین‌نامه واردات خودروهای جانبازان ابلاغ شد

تهران - ایرنابازار - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای افزایش بهره‌وری خودروسازان داخلی باید خودروهایی در مقیاس ارزان‌تر وارداتی در اختیار مردم قرار گیرد.

ایرنابازار- عباس علی‌آبادی روز یکشنبه در حاشیه همایش روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص خودرو ارزان قیمت، گفت: برای افزایش بهره‌وری خودروسازان داخلی باید خودروهایی در مقیاس ارزان‌تر وارداتی در اختیار مردم قرار گیرد. پیش از این واردات برای خودروهایی که قیمت آنها بالاتر از ۱۰ هزار دلار بوده است صورت می‌گرفت، اکنون در تلاش هستیم تا زمینه واردات خودروهای قیمت مناسب و با کیفیت را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: خودروهای با کیفیت و ارزان قیمت وارداتی، رقابت‌پذیری را افزایش می‌دهد ضمن اینکه برای ارتقا و کیفیت خودروها یکی از مولفه ها رقابت‌پذیری است مولفه های دیگری تاثیرگذار است تا تولید منطقی‌تر شود نه‌تنها خودرو ارزان قیمت، بلکه باید در همه محصولات و کالاها فاکتور قیمت و کیفیت را در نظر بگیریم.

علی‌آبادی از ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای جانبازان خبر داد و گفت: واردات خودرو برای جانبازانی که در گذشته ثبت‌نام کرده بودند، فراهم شده است تا به‌زودی انجام شود هرچند این امر زمان بر است.

وی افزود: در حال حاضر اولویت برای جانبازان بالای ۷۰ درصد است.

متن کامل خبر را اینجا ببینید.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.