دیوار بتنی پیش ساخته دست دوم چه قیمتی دارد

تهران- ایرنابازار- قیمت دقیقی بر روی دیوار بتنی دست دوم نمی توان تعیین کرد و علت این امر این است که دیوار دست دوم بتنی دارای طول مشخصی می باشد و خریدار در صورتی که طول دیوار مدنظرش از طول دیوار فروشنده بیشتر باشد یا باید از خرید صرف نظر کند یا بایستی دیواری مشابه با دیوار خریداری شده پیدا کرده تا از نظر ظاهری، ۲ نوع دیوار متفاوت نصب نکند.

ایرنابازار- در این مطلب قصد داریم راجع به قیمت دیوار بتنی دست دوم، مابه التفاوت قیمت دیوار پیش ساخته بتنی نو و دست دوم و عوامل موثر بر قیمت دیوار کارکرده بتنی توضیحاتی را ارائه دهیم.

قیمت دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم چند است؟

قیمت دقیقی بر روی دیوار بتنی دست دوم نمی توان تعیین کرد و علت این امر این است که دیوار دست دوم بتنی دارای طول مشخصی می باشد و خریدار در صورتی که طول دیوار مدنظرش از طول دیوار فروشنده بیشتر باشد یا باید از خرید صرف نظر کند یا بایستی دیواری مشابه با دیوار خریداری شده پیدا کرده تا از نظر ظاهری، ۲ نوع دیوار متفاوت نصب نکند.

از طرفی دیگر اگر طول دیوار خریدار از طول دیوار فروشنده کمتر باشد، فروشنده برای فروش باقیمانده دیوارها به مشکل خورده مگر اینکه از نظر طولی، مقدار مناسبی باقیمانده باشد.

مابه التفاوت قیمت دیوار بتنی دست دوم و نو:

قیمت دیوار دست دوم پیش ساخته معمولا نصف قیمت دیوار نو یا کمتر می باشد حتی اگر دیوارها بسیار تمیز باشند که علت این اختلاف در بالا ذکر شد.

عوامل موثر بر قیمت دیوار کارکرده:

عوامل مختلفی در تعیین قیمت موثرند که در زیر به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

تمیزی دیوار

طبیعتا شکل ظاهری دیوار مهمترین عامل در تعیین قیمت آن میباشد و هرچه دیوار فرسوده تر باشد قیمت افت بیشتری می کند.

  • آرماتورهای بکار رفته در فونداسیون، ستون و پانل ها

هرچند بدست آوردن اطلاعات فنی قطعات دست دوم می تواند اشتباه باشد لذا خریدار می تواند با رضایت فروشنده، یکی از دیوارها را تخریب و از بابت میلگردهای مصرفی در قطعات بتنی اطمینان حاصل کند.

  • مقدار طول دیوار

مطمئنا مقدار طول دیوار دست دوم نیز در قیمت آن دخیل است و پیدا کردن مشتری که مقدار طول دیوار فروشی نیاز خریدار را بر طرف نماید سخت است لذا هر چه طول دیوار کمتر باشد قیمت هر متر مربع نیز کمتر تعیین می شود مگر در موارد خاص.

دیوار بتنی پیش ساخته دست دوم چه قیمتی دارد

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم مسافت دیوار دپو تا محل نصب است. قطعا مسافت دیوار دپو شده تا محل نصب مجدد می تواند در تصمیم خریدار بسیار موثر باشد. در نظر بگیرید دیوار پیش ساخته بتنی دست دوم در یکی از شهرهای جنوبی کشور باشد و خریدار قصد حمل آن به شمال کشور را داشته باشد. طبیعی است که این کار توجیه اقتصادی ندارد مگر اینکه در شهر یا اطراف آن شهر هیچ تولید کننده ای وجود نداشته باشد که در سالیان اخیر، تولید کنندگان فراوانی در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت در حوزه قطعات پیش ساخته بتنی می باشند.

دیوار بتنی پیش ساخته دست دوم چه قیمتی دارد

در انتها لازم است به این نکته توجه شود که برای خرید دیوارهای کارکرده تا جای ممکن دیوارها را از نزدیک مشاهده کنید و صرفا با دیدن چندین عکس یا فیلم نسبت به خرید آنها اقدام نکنید زیرا دیوار بتنی پیش ساخته در صورت جابه جایی های مکرر معمولا دچار ترک و یا شکستگی بتن شده و خریدار می تواند با مشاهده ی آنها، یا آنها را حذف یا با قیمت کمتری خریداری کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.