ملاردشیر، رتبه اول رشد سود خالص و عملیاتی را کسب کرد

تهران- ایرنابازار- ملاردشیر، رتبه اول رشد سود خالص و عملیاتی را در بین شرکت‌های زراعی و دامپروری بورسی کسب کرد.

به گزارش ایرنا بازار، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران در روز شنبه ۱۲ خرداد در سالن تلاش برگزار شد.

در این مجمع، صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت ارائه و به تصویب رسید که حاکی از رشد چشمگیر در سودآوری این شرکت بود. سود خالص ملارد شیر در سال گذشته ۲۱۴ درصد افزایش یافته و رتبه اول را در بین شرکت‌های زراعی و دامپروری بورسی به دست آورده است.

علاوه بر این، سود عملیاتی شرکت نیز ۱۱۳ درصد رشد داشته که رتبه اول دیگری را برای ملارد شیر به ارمغان آورده است.

امیرحسینی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت در این مجمع، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای ملارد شیر در سال گذشته ارائه کرد. وی به پیشرفت‌های پروژه‌های مختلف شرکت از جمله پروژه دامداری ۶۰۰۰ رأسی ملایر، پروژه کارخانه خوراک‌سازی ۱۵ تن در ساعت، سالن فری استال ۳۰۰ رأسی و استخر ذخیره آب ۹۰ هزار متر مکعبی اشاره کرد.

به گفته میثم امیرحسینی، پروژه خوراک‌سازی، سالن فری استال و استخر ذخیره آب در مراحل نهایی تکمیل قرار دارند و به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین، پروژه ملایر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و فاز اول آن در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

موفقیت‌های ملارد شیر در سایه تدبیر، همدلی، کار جهادی و تلاش مستمر مجموعه مدیران و پرسنل این شرکت حاصل شده است. این شرکت با اتکا به دانش و تخصص روز، همواره به دنبال ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود و افزایش رضایت ذی نفعان است.

با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در پروژه‌های مختلف و رشد قابل توجه سودآوری، آینده‌ای روشن برای شرکت ملارد شیر پیش‌بینی می‌شود. این شرکت با اتکا به توانمندی‌های خود، سهم بسزایی در توسعه صنعت کشاورزی و دامپروری کشور ایفا خواهد کرد.

نکات کلیدی:

**رشد ۲۱۴ درصدی سود خالص ملارد شیر در سال گذشته و کسب رتبه اول در بین شرکت‌های زراعی و دامپروری بورسی

**افزایش ۱۱۳ درصدی سود عملیاتی شرکت و کسب رتبه اول در بین شرکت‌های زراعی و دامپروری بورسی

**پیشرفت قابل توجه در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت از جمله پروژه دامداری ملایر، کارخانه خوراک‌سازی، سالن فری استال و استخر ذخیره آب

**بهره‌برداری از پروژه‌های خوراک‌سازی، سالن فری استال و استخر ذخیره آب در آینده نزدیک

ملارد شیر، رتبه اول رشد سود خالص و عملیاتی را کسب کرد

ملارد شیر، رتبه اول رشد سود خالص و عملیاتی را کسب کرد

ملارد شیر، رتبه اول رشد سود خالص و عملیاتی را کسب کرد

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.