حضور در عرصه انتخابات به تحکیم پایه های اقتدار حکومت منجر می شود

تهران- ایرنابازار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت عید سعید غدیر و تقارن با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر نمود.

به گزارش ایرنابازار، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی عید سعید غدیر خم را به عموم ملت ایران تبریک گفته و برای همه آرزوی خیر و سلامتی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

در آستانه عیدالله الاکبر، که جهان به شوق و جان به شورآمده از شادی بشارت وصایت و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام است، ضمن بیعت مجدد با آن امام و قبله هدایت و شهادت دیگر باره بر ولایت و خلافت او پس از رسول مکرم اسلام (ص)

از صمیم جان این حادثه عظیم و رخداد بی بدیل را به پیشگاه حضرت صاحب الامر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسلمین جهان تبریک عرض می نمایم. تقارن فرخنده ایام دهه امامت و ولایت با روزهایی که کشورمان در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد همه مارا به این رسالت خطیر توجه می دهد که صیانت و حمایت از ارکان ولایت خاندان حضرت ختمی مرتبت، علاوه بر وجوه معنوی و فردی، انسان که در سیره ائمه اطهار و نیز بنیانگذار جمهوری اسلامی مشهود است شامل جنبه های مهمی از کنش های اجتماعی و سیاسی نیز می گردد. یکی از پر اهمیت ترین این وجهه ها و جبهه ها، حضور در عرصه انتخابات و در نتیجه تحکیم پایه های اقتدار حکومتی است که رزمندگان و شهیدان این دیار، پرچم ولایت و زعامت امیرالمومنین علی علیه السلام را تحت راهبری امامین انقلاب بر تارک قلل بلند افتخارات آن برافراشته اند.

در این ایام مبارک، ضمن دعوت از همه هم میهنانم، خاصه اعضاء خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون، از آستان والا و ذات معلای حضرت مظهر العجائب امام علی بن ابی طالب علیه السلام در خواست می نمایم که به مدد انفاس قدسی خویش، ملت سرفراز ما را در این آزمون سترگ به سربلندی رهنمون گردد تا از برکت حضور و مشارکت شکوهمند آنان در انتخابات فرارو، دشمنان امت اسلام نا امید و منکوب گردیده و آزادیخواهان جهان امیدوارتر و دل آرامتر شوند.

خداوند همه ما را در زمره متمسکین به ولایت حضرت امام علی بن ابیطالب علی السلام و اولاد کرام ایشان مستدام فرماید.


السَّلامُ عَلَیْکَ یَا سَیِّدَ الْمُسْلِمِینَ وَ یَعْسُوبَ الْمُؤْمِنِینَ وَ إِمَامَ الْمُتَّقِینَ وَ قَائِدَ الْغُرِّ الْمُحَجَّلِینَ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ


محمد شیخ حسینی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.