۸۰ درصد تخفیف برای پلتفرم فیلم و سریال فیلیمیوم

سرویس های نمایش خانگی این روز ها در بسیاری از خانه ها جای خود را باز کرده اند و افراد بخشی از زمان روزانه خود را صرف مشاهده محتوا در این پلتفرم ها می کنند.  

ایرنابازار- فیلیمیوم یکی از این سرویس ها است که هم اکنون در جشنواره فروش خود قرار گرفته است و شما می توانید با پرداخت هزینه یک ماه اشتراک، اشتراک یکساله دریافت کنید و به دنیایی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

ترافیک نیم بها

ترافیک اینترنت مصرفی در حین استفاده از فیلیمیوم به صورت نیم بها محاسبه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده با بهترین کیفیت محتوای دلخواه خود را تماشا کنید و حجم اینترنت خود را نیز حفظ کنید.

محتوای به روز

فیلیمیوم، آخرین فیلم و سریال های روز دنیا را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از قسمت های جدید سریال ها گرفته تا فیلم های به روز. همگی به صورت زیرنویس شده در کوتاه ترین زمان در پلتفرم منتشر شده و امکان مشاهده آن برای کاربران فراهم می شود.

بخش فیلم

آرشیو بزرگی از فیلم در ژانرها و دسته بندی های متنوع جمع آوری شده است و امکان مشاهده انها با بهترین کیفیت موجود برای کاربران فیلیمیوم وجود دارد. فیلم ها به صورت دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی چسبیده قالب تماشا هستند و بهترین کیفیت هر محتوا برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

بخش سریال

سریال های به روز با بهترین کیفیت به صورت کامل در فیلیمیوم منتشر می شوند و قسمت های جدید هر سریال به سرعت قابل مشاهده هستند. داشتن زیرنویس چسبیده امکان مشاهده راحت و بدون دردسر محتوا را می دهد و کیفیت و سرعت بالای نمایش، تجربه ای دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد.

بخش انیمیشن

انیمیشن ها مختص کودکان نیست و برای همین فیلیمیوم توجه ویژه تری به این بخش دارد. آرشیو عظیمی از انیمه و انیمیشن در سبک های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد و تنها با یک جستجو ساده می توانید عناوین مد نظر خود را پیدا کنید.

محتوای زیرنویس فارسی

داشتن زیرنویس استاندارد برای تماشای یک فیلم، برای افرادی که تمایل به مشاهده نسخه زبان اصلی ندارند، یکی از واجبات است. فیلیمیوم محتواها را با زیرنویس چسبیده به شکل استاندارد نمایش می دهد و شما به راحتی می توانید این زیرنویس ها را بخوانید.

محتوای دوبله فارسی

اگر از طرفداران محتوای دوبله شده هستید، فیلیمیوم با استفاده از دوبلور های کاربلد، محتواهای محبوب شما را به صورت دوبله فارسی ارائه می دهد. اگر اهل دیدن فیلم و سریال به صورت دوبله فارسی هستید، فیلیمیوم می توان نظر شما را جلب کند.

محتوای خاطره انگیز

در کنار مشاهده عناوین روز سینمای جهان، فیلیمیوم میزبان تعدادی زیادی از فیلم های خاطره انگیز برای شما است تا بتوانید بار دیگر لذت تماشای عناوین محبوبی که سال ها از اکران انها گذشته است را تجربه کنید. عناوینی که شاید از خاطرتان رفته باشد ولی دیدن انها بتواند خاطرات خوش زیادی را برایتان زنده کند.

پشتیبانی از تمام دستگاه ها

فیلیمیوم در رایانه های شخصی از طریق وبسایت و در گوشی های هوشمند و تبلت ها از طریف اپلیکیشن در دسترس شما است تا بهترین تجربه استفاده برای شما فراهم شود. طراحی منحصر به فرد و زیبای وبسایت و اپلیکیشن، کار را برای شما ساده کرده است و شما به سادگی می توانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید و اقدام به تماشای آن کنید.

رده بندی سنی

تمام محتوای قرار گرفته در فیلیمیوم، دارای رده بندی سنی می باشد و شما می توانید نظارت کاملی بر رفتار فرزندتان حین استفاده از این پلتفرم داشته باشید. این سرویس، می تواند به شما این اطمینان را بدهد که با آسودگی خاطر، امکان استفاده از فیلیمیوم را در گوشی و تبلت به فرزندتان بدهید و از موضوع و تناسب محتوا با سن کودکان خیالتان راحت باشد

همکاری در فروش

اگر دارای دایره ارتباطات خوبی هستید، فیلیمیوم یک راه کسب درامد نیز برای شما ایجاد کرده است. کافی است تا لینک اختصاصی خود را بسازید و از طریق ان دوستان خود را به فیلیمیوم دعوت کنید و پاداش هر ثبت نام را از فیلیمیوم بگیرید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.