معرفی سه برند با کیفیت ایرانی دستگیره در چوبی

دستگیره در چوبی، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین یراق‌آلات مورد نیاز ساختمان‌های مسکونی و تجاری محسوب می‌شودو زیبایی ظاهری و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد. مدل‌های متنوع این دستگیره‌ها روی درب‌های ورودی، درب اتاق‌ خواب، درب سرویس بهداشتی و درب حمام نصب می‌شوند و در واقع برای هدایت و باز و بسته کردن درها کاربرد دارند. در این مقاله سه برند با کیفیت ایرانی دستگیره در چوبی به شما معرفی می شود.

ایرنابازار- برندهای مختلفی توی حوزه تولید دستگیره‌های درب چوبی مشغول فعالیت هستند؛ اما آشنایی با برندهای برتر این محصول باعث می‌شه که خرید هوشمندانه و مطمئن‌تری داشته باشید. توی این مطلب قصد داریم سه مورد از برندهای برتر تولیدکننده دستگیره‌های درب چوبی شامل دستگیره بهریزان، دستگیره تلرانس و دستگیره تیک را بهتون معرفی کنیم.

اهمیت انتخاب دستگیره درب چوبی از برترین برندهای تولیدکننده این محصول

دستگیره‌ درب، یکی از یراق‌آلات و تجهیزات امنیتی خیلی مهم هر ساختمونی محسوب می‌شه و علاوه‌بر این‌که امنیت را تضمین می‌کنه، توی زیباتر شدن دکوراسیون داخلی هم نقش زیادی داره. سه مدل دستگیره شامل دستگیره‌های پلاک، رزت‌دار و مشتی برای نصب روی درهای چوبی تولید می‌شن که از بین اون‌ها استفاده از مدل‌ پلاک یا یک‌تکه و مدل رزت‌دار یا دوتکه رایج‌تر است.

دستگیره‌های پلاک خودشون چهار مدل مختلف دارند که عبارتند از: دستگیره کلیدی برای نصب روی درهای چوبی داخلی ساختمان‌ها یا همون درب اتاق‌خواب‌ها، دستگیره سرویسی برای نصب روی درب سرویس بهداشتی و حمام، دستگیره آپارتمانی برای نصب روی درب ورودی آپارتمان‌ها و دستگیره سوئیچی برای نصب روی درب‌های ورودی ساختمان‌ها.

افرادی که امنیت خونه یا محل‌کار و زیباترشدن دکوراسیون داخلی اون محیط براشون مهم است، دستگیره‌های مورد نیاز برای نصب روی درب‌های چوبی را از برندهای خوب و برتر موجود توی بازار انتخاب می‌کنند؛ چون این‌طوری دیگه خیالشون راحته که یک محصول باکیفیت با طول عمر بالا روی در نصب می‌شه. در ادامه این بخش با سه تا از برترین برندهای دستگیره‌های درب چوبی آشناتون می‌کنیم.

دستگیره بهریزان (Behrizan)

اولین برند برتر تولیدکننده دستگیره در چوبی که معرفیش می‌کنیم، دستگیره بهریزان نام داره. این برند به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید براق‌آلات ساختمانی فعالیت خودش را از سال ۱۳۵۵ توی اصفهان شروع کرده.

استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته، بهره‌گیری از مهندس‌ها و کارگرهای باتجربه و ماهر باعث شده که دستگیره‌های بهریزان نه‌تنها توی ایران، بلکه به‌عنوان محصول صادراتی توی کشورهای دیگه مثل ونزوئلا، روسیه، ترکیه، عراق، گرجستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و ... هم مشتریان خاص خودشون را داشته باشند.

برند ایرانی بهریزان نزدیک به ۴۸ سال سابقه درخشان داره و برای تولید مدل‌های مختلف دستگیره درب از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های اولیه مثل آلومینیوم، زاماک، برنج و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنه. بعد از این‌که طراحی و ساخت دستگیره‌ها تموم شد، اون‌هارو با تیتانیوم، کروم یا نیکل روکش می‌کنند تا هم زیباتر بشن، هم مقاومت و استحکامشون بیشتر بشه.

از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع دستگیره در چوبی تولیدشده توسط برند برتر بهریزان می‌تونیم به طراحی زیبا، کیفیت بالا، مدل‌ها و رنگ‌بندی متنوع، داشتن گارانتی ۵ تا ۲۰ ساله، قیمت مناسب نسبت‌به نمونه‌های مشابه خارجی، مقاومت در برابر خش و سایش، طول عمر بالا، امکان نصب روی درهای چوبی ادارات، منازل، بیمارستان‌ها، ساختمون‌های تجاری و ... اشاره کنیم.

معرفی سه برند با کیفیت ایرانی دستگیره در چوبی

دستگیره تلرانس (Tolerance)

یکی دیگه از برترین برندهای برتر ایرانی فعال در حوزه تولید مدل‌های متنوع دستگیره‌های در چوبی، دستگیره تلرانس نام داره. این برند را چند مهندس و طراح برجسته که در زمینه طراحی و تولید یراق‌آلات ساختمانی فعالیت می‌کردند، در سال ۱۳۶۳ افتتاح کردند و در طول این ۴۰ سال تونستند رضایت تمام مشتریان این برند را به‌دست بیارند.

چیزی که دستگیره در چوبی تلرانس را از سایر محصولات مشابه موجود توی بازار متمایز می‌کنه، طراحی ساده، شیک و بسته‌بندی باکیفیت تحت نظارت کامل واحد کنترل کیفی شرکت هست. همه مراحل تولید از طراحی و ساخت گرفته تا مونتاژ قطعات را داخل شرکت تلرانس انجام می‌دن و برای تولید دستگیره از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و مواد اولیه زاماک به‌عنوان باکیفیت‌ترین مواد اولیه مرغوب استفاده می‌شه. برای روکش کردن دستگیره و افزایش مقاومت اون‌ها بعد از مرحله آبکاری هم پوشش‌های تیتانیوم به‌کار می‌برند. جالب است بدونید که شرکت تلرانس روی همه دستگیره‌ها با استفاده از دستگاه لیزر اسم شرکت را درج می‌کنه.

مواردی مثل رنگ‌بندی متنوع، طول‌ عمر بالا، داشتن گواهینامه نانو از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در کشور، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش محصولات به مشتریان، صادرات به برخی از کشورهای همسایه، داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف ایران، مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت، داشتن ۵ سال گارانتی و ضمانت بی قید و شرط تعویض، زیبایی ظاهری، کیفیت بسیار بالا و ... از ویژگی‌های دیگر دستگیره در چوبی برند تلرانس محسوب می‌شن.

دستگیره تیک (Tik)

سومین برند برتر ایرانی تولیدکننده دستگیره در چوبی که توی این مطلب بهتون معرفی می‌کنیم، دستگیره تیک نام داره. این برند به‌عنوان زیر مجموعه شرکت اندیشه تاپ فعالیت خودش را از سال ۱۳۸۳ توی اصفهان آغاز کرده و مثل دو برند قبلی یعنی مهریزان و تلرانس از جایگاه خیلی خوبی توی بازار برخوردار هست.

دستگیره‌های برند تیک مدل‌های زیبا و متنوعی دارند و با استفاده از جدیدترین روش‌های طراحی و ساخت یراق‌آلات ساختمانی و باکیفیت‌ترین مواد اولیه زاماک ساخته می‌شن. فرقی نمی‌کنه که در چوبی شما چه رنگی داره؛ چون تنوع رنگی دستگیره‌های تیک این امکان را به شما می‌ده که مناسب‌ترین رنگ دستگیره را با توجه به رنگ درتون انتخاب کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگیره‌های برند تیک می‌تونیم مواردی مثل کیفیت بالا، ظاهر زیبا و مدرن، داشتن ۸ سال ضمانت بی قید و شرط، قابلیت بازیافت، ساخته شدن با رعایت استاندارد صادراتی اروپا، طراحی زیبا، مقاومت و طول عمر بالا، مدل‌های متنوع در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف، طراحی براساس استفاده آسان کاربران و برطرف‌کردن نیازهای امنیتی آن‌ها، مقاومت در مقابل خط و خش، قیمت مناسب و ... را نام ببریم.

معرفی سه برند با کیفیت ایرانی دستگیره در چوبی

خرید باکیفیت‌ترین دستگیره‌های در چوبی از نمایندگی برندهای برتر

توی این مطلب راجع‌به سه تا از برترین برندهای ایرانی تولیدکننده دستگیره در چوبی صحبت کردیم و توضیح دادیم که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و به‌روزترین ماشین‌آلات، طراحی زیبا و مدرن، طول عمر، مقاومت و کیفیت بالا و ... اون‌هارو به پرفروش‌ترین یراق‌الات ساختمونی تبدیل کرده. برای خرید محصولات این سه برند با قیمت مناسب و به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌از فروش، بهتر است که به سایت یکی از نمایندگی‌های معتبر اون‌ها مراجعه کنید. ‌

فروشگاه تاپ یراق به آدرس topyaragh.com یک فروشگاه یراق آلات معتبر می باشد که برای خرید دستگیره های مورد نظرتون می تونید با مراجعه به وبسایت فروشگاه و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق محصول مورد نظر خود راتهیه نمایید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.