۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85499481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میثم امیرحسینی، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد

در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور که در آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملاردشیر، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور انتخاب شد.

*** محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور که در آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، میثم امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملاردشیر، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور انتخاب شد.

این انتخاب در پی تلاش و نوآوری آقای امیرحسینی در هدایت شرکت ملاردشیر به سمت قله‌های موفقیت و ارزش‌آفرینی صورت گرفته است. ایشان با بهره‌گیری از دانش مدیریتی خود و تدوین استراتژی‌های اصولی و صحیح، ضمن افزایش تولید و پیشرفت چشمگیر پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، زمینه ساز رشد چشمگیر سود و تولید در این مجموعه شده است.

میثم امیرحسینی، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد

امیرحسینی در مدیریت خود همواره بر انگیزه بخشی به پرسنل و استفاده از روش‌های علمی مدیریتی تأکید داشته و این امر عاملی کلیدی در موفقیت‌های چشمگیر ملاردشیر به شمار می‌رود.

بدون شک، انتخاب ایشان به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور، مهر تأییدی بر تعهد و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در جهت ارتقای جایگاه صنعت و اقتصاد ایران است.

برخی از دستاوردهای برجسته آقای امیرحسینی در شرکت ملارد شیر بدین شرح است :

*افزایش چشمگیر تولید و سودآوری شرکت

*اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بزرگ و موفق

*ارتقای جایگاه ملاردشیر در بازار

*افزایش انگیزه و رضایت شغلی پرسنل

*استقرار و اجرای سیستم‌های نوین مدیریتی

میثم امیرحسینی، به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور برگزیده شد

انتخاب میثم امیرحسینی به عنوان مدیر ارزش آفرین کشور، الگویی ارزشمند برای مدیران جوان و آینده‌نگر ایران است. بدون شک، تعهد، نوآوری و تلاش‌های ایشان، راه را برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر صنعت و اقتصاد کشور هموار خواهد ساخت.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.