۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 3019
کد خبر: 83517240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوابیه دانشجوی ستاره‌دار دانشگاه تهران درباره نمره قبولی‌اش

تهران- ایرناپلاس- دبیر پیشین شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران که در اعتراض به محرومیت خود از ادامه تحصیل در مقطع دکتری اقدام به تحصن کرده است، در واکنش به اظهارات معاون آموزشی دانشکده حقوق این دانشگاه جوابیه‌ای منتشر کرد. 

سها مرتضایی، دبیر پیشین شورای صنفی  مرکزی دانشگاه تهران در واکنش به مصاحبه اخیر معاون آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره نمره قبولی خود در مقطع دکتری و عدم پذیرش وی در سال تحصیلی جاری، جوابیه‌ای را در اختیار ایرناپلاس قرار داده است که بر طبق قانون مطبوعات متن آن به شرح زیر منتشر می‌شود: 
 
اینجانب سها مرتضایی به علت مصاحبه‌ آقای آقایی، معاونت آموزشی دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، بر خود لازم دانستم تا با انتشار جوابیه‌ای توضیحات زیر را بیان کنم.

در رابطه با ستاره‌دار شدن بنده توضیح چند مسئله ضروری است. اول آنکه دانشگاه تهران اولویت اول من بود و در خصوص نمره‌ قبولی خود در این دانشگاه اطلاع قطعی داشتم، با این وجود، عدم شفافیت فرایندهای اداری هرگونه امکان دسترسی به مستندات لازم را برای من یا هر دانشجوی دیگری، ناممکن می‌سازد. بنابرین روشن است انتشار چنین مصاحبه‌هایی از جانب مسئولان دانشگاه تهران چیزی جز تقویت فضای موجود علیه کنشگران مستقل دانشجویی نخواهد بود.

همچنین حراست دانشگاه تهران طی نامه‌ای به دبیرخانه گزینش دانشجو با پذیرش من در دانشگاه تهران مخالفت نموده است. قابل توجه است که آقای آقایی در حالی این مصاحبه را انجام دادند که نامه اعتراض بنده نسبت به نمره‌ام را به من بازگردانده و گفته بودند که رسیدگی به این موضوع در حیطه‌ وظایف ایشان نیست. در نهایت در همه سطوح دانشکده و دانشگاه نه‌تنها پیگیری قابل قبولی صورت نگرفته است، بلکه اعتراض من با پاسخ بی‌مستند و بدون بررسی مرجع مستقل تنها از طریق معاونت آموزشی دانشکده تکذیب شد.

در مراجعه‌ام به دبیرخانه‌ گزینش دانشجو، آقای نوربخش، ریاست دبیرخانه، اطلاع دادند که در دانشگاه علامه قبول شده‌ام و عدم ثبت‌نام بنده به‌دلیل مخالفت وزارت اطلاعات با ادامه تحصیلم در مقطع دکتری است و ثبت‌نام من در این دانشگاه منوط به تجدید نظر و اجازه آن است. 

با تمام این اوصاف بدیهی است که همچنان بر عدم قبولی خود در دانشگاه تهران معترض هستم.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.