۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83405304
T T
۰ نفر
برای دفاع از کیان کشور، باید همه با هم متحد باشیم

تهران-ایرناپلاس- نائب رئیس خانه احزاب تأکید می‌کند در زمانی که کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس علیه ایران توطئه می‌کنند و هجمه‌ها به ایران در حال افزایش است، ضروری است که همه جناح‌های سیاسی از دولت حمایت کنند.

قدرتعلی حشمتیان، نائب رئیس خانه احزاب به ایرناپلاس می‌گوید: ابرقدرت‌ها به‌ویژه آمریکا و بعد از آن، کشورهای اروپایی برای اینکه اثرگذاری برجام را کم‌رنگ کنند، به تعهدات خود به‌صورت کامل عمل نکردند و هر روز بر تحریم‌ها افزودند؛ در نهایت هم آمریکا از این تعهد بین‌المللی خارج شد. پس از این اقدام آمریکا، اروپایی‌ها هم نتوانستند به تعهدات خود عمل کند و اکنون کشور با تحریم‌های زیادی، حتی تحریم اشخاص مواجه است. بنابراین در این برهه حساس لزوم حمایت از دولت بیش از گذشته احساس می‌شود.

او اضافه می‌کند: جناح‌های سیاسی کشور اعم از اصلاح‌طلبان، اصولگرایان، مستقلین و اعتدالگرایان علی‌رغم داشتن سلیقه‌های مختلف و نظرهای متفاوت در این برهه، باید با هم متحد باشند. انتقادها و اعتراض‌ها به معضلات و مشکلات، به داخل کشور مربوط می‌شود و اکنون باید برای دفاع از کیان کشور، همه با هم متحد باشیم.

حشمتیان یادآور می‌شود: همان‌طور که در زمان دفاع مقدس همه با هم متحد بودیم، الان نیز باید این اتحاد و همدلی ایجاد شود. در آن زمان، جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب به این‌گونه مطرح نبود و همه گوش به فرمان امام، به جبهه رفتیم. اکنون نیز همه باید به فرمان مقام معظم رهبری از دولت آقای روحانی حمایت کنیم.

او از همه جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالگرایان می‌خواهد برای دفاع از کیان اسلام و کشور همراه دولت و با هم متحد شوند.

حشمتیان تأکید می‌کند: انتقادهای داخلی به‌جای خود محفوظ، ولی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با تحریم‌هایی که آمریکا وضع کرده و اروپاییان نیز از او تبعیت می‌کنند، حمایت از دولت ضروری است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.