تهران- ایرناپلاس- یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید: جلسات انتخاباتی اصولگرایان با نظم ادامه دارد، اما هنوز راجع به نحوه ورود به انتخابات یعنی ائتلاف یا عدم ائتلاف با گروه‎های دیگر، به نتیجه نهایی نرسیده‎ایم.

حسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران و فعال سیاسی اصولگرا درباره برنامه جناح اصولگرایی برای انتخابات آینده می‎گوید: جلسات انتخاباتی احزاب و گروه‎های اصولگرا با نظم ادامه دارد و در روزهای ماه مبارک رمضان نیز در حال برگزاری مراسم‎ها و جلسات بوده‎ایم.


کنعانی‌مقدم در ادامه به ایرناپلاس می‎گوید: اما هنوز درباره نحوه ورود به انتخابات، تصمیم‎گیری نهایی صورت نگرفته‎ است. منظور از نحوه ورود به انتخابات این است که برخی اصولگرایان معتقدند باید برای حضور در انتخابات آینده ائتلافاتی صورت گیرد، اما هنوز راجع به ائتلاف یا عدم ائتلاف در انتخابات آینده به نتیجه نهایی نرسیده‎ایم.


این فعال سیاسی اصولگرا درباره توصیه رهبری برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی می‎گوید: ما از قبل به جوان‌گرایی توجه داشته‎ایم، الان نیز توصیه رهبری را نقشه راه خود قرار خواهیم داد و قطعاً توجه ویژه به آن خواهیم داشت.


کنعانی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که «آیا در انتخابات آینده مجلس، شاهد حضور کاندیداهای جوان در فهرست اصولگرایان خواهیم بود»، توضیح می‎دهد: قطعاً ما جوان‌گرایی را مدنظر قرار خواهیم داد. البته قرائت ما از جوان‌گرایی این است که دولت، چابک و مجلس، پویا باشد؛ یعنی سعی شود از بین شایستگان، جوان‎ترها انتخاب شوند.


او همچنین اضافه می‎کند: یکی از مشخصه‌های اصلی ما برای انتخاب کاندیدا، حزب‎اللهی بودن یعنی انقلابی بودن و مقید بودن به آرمان‌های انقلاب است.


رهبری به‌تازگی در دیدار با برخی دانشجویان گفتند: اگر شما جوانان این‌جور پیش ‎بروید و زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‎اللهی فراهم کنید، غصه‎های ما تمام می‎شود.