تهران- ايرناپلاس- نماينده تهران درباره اهداي كمك به مناطق سيل‌زده با ذكر نامش مي‌گويد: من از آن بي‌اطلاع بودم. به آن‌ها (گروه خيريه كه براي سيل‌زدگان كمك جمع‌آوري مي‌كند) اعتراض كردم و آن‌ها توضيح دادند، هدف اين بوده كه مردم اين مناطق بدانند مسئولان و نماينده‌هاي تهران به ياد آن‌ها هستند.

تصويري از يك كاميون حامل كمك‌ به مردم سيل‌زده در فضاي مجازي منتشر شده كه جلوي آن بنري با اين محتوا نصب شده است: «كمك‌هاي اهدايي دكتر پروانه مافي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي به مردم سيل‌زده خوزستان».

پروانه مافي درباره اين بنر به ايرناپلاس مي‌گويد: اين محموله كمك‌ها از جانب من بوده و با گروهي از فعالان در اين حوزه همكاري داشتم، اما از اين اطلاع نداشتم كه اين محموله بناست با نام من فرستاده شود.

وي در همين باره مي‌افزايد: اين گروه، اين اقدام را به‌صورت خودجوش انجام داده‌اند و هدف خود از انجام اين كار را افزايش الفت ميان مردم و مسئولان عنوان كردند.

نماينده تهران در واكنش به اينكه بسياري در شبكه‌هاي اجتماعي، از اين اقدام به‌عنوان خودنمايي ياد كرده‌اند، مي‌گويد: اين تعبير آن‌هاست و من از آن بي‌اطلاع بودم. من هم به آن‌ها اعتراض كردم و توضيح دادند كه هدف اين اقدام اين بوده است كه مردم اين مناطق بدانند مسئولان و نماينده‌هاي تهران به ياد آن‌ها هستند. حتي گفتند مردم آنجا از اين اقدام خوشحال شدند. در واقع آن‌ها مي‌گويند مي‌خواستند با نصب اين بنر، ساير نماينده‌ها هم براي كمك كردن به سيل‌زدگان تشويق شوند.

اخيراً تصويري در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است كه نشان مي‌دهد محموله‌اي براي كمك به مناطق سيل‌زده خوزستان فرستاده شده كه بنر تنصب شده روي آن، نشان مي‌دهد اين محموله توسط پروانه مافي، نماينده مجلس اهدا شده است.