معرفی نسخه اندرویدی بازی Minecraft: Pocket Edition

تهران- ایرنابازار- پس از موفقیت بزرگ بازی Minecraft در نسخه کامپیوتری، توسعه‌دهنده سوئدی Mojang نسخه‌ای فشرده و موبایلی از این بازی را به نام Minecraft: Pocket Edition برای اندروید با قیمت ۶.۹۹ دلار عرضه کرد.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- پس از موفقیت بزرگ بازی Minecraft در نسخه کامپیوتری، توسعه‌دهنده سوئدی Mojang نسخه‌ای فشرده و موبایلی از این بازی را به نام Minecraft: Pocket Edition برای اندروید با قیمت ۶.۹۹ دلار عرضه کرد. در حالی که ممکن است بازیکنان حرفه‌ای Minecraft از برخی محدودیت‌های Pocket Edition، مانند تعداد کم بلوک‌ها، ناراضی باشند، اما این نسخه تجربه اصلی Minecraft را به خوبی در دستگاه‌های موبایل ارائه می‌دهد. همچنین در نسخه های Mod Apk بازی شما به تمامی قابلیت های بازی دسترسی دارید.

گیم‌پلی و حالت‌ها

مانند نسخه کامپیوتر، در Minecraft: Pocket Edition بازیکنان در دنیایی متشکل از بلوک‌های مختلف قرار می‌گیرند. این بلوک‌ها را "استخراج" کرده و سپس برای ساخت ساختمان‌ها و آیتم‌ها از آنها استفاده می‌کنند.

Minecraft دو حالت اصلی دارد: خلاقانه و بقا. در حالت خلاقانه، بازیکنان می‌توانند آزادانه در دنیای بازی پرواز کرده و با استفاده از منابع نامحدود به ساخت و ساز بپردازند. در حالت بقا، بازیکنان باید در طول روز سازه‌هایی بسازند و شب‌ها با هیولاها مبارزه کنند که سعی در تخریب سازه‌های آنها دارند. در این حالت، تنها برتری شما خلاقیتتان است.

کنترل‌ها و رابط کاربری

Minecraft: Pocket Edition دارای یک سیستم کنترل مناسب برای موبایل با فلش‌های جهت‌نما و دکمه پرش در مرکز است. با نگه داشتن دکمه جلو، دکمه‌های چپ و راست در دو طرف ظاهر می‌شوند که می‌توانید با کشیدن شست خود به سمت آنها حرکت کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به شکل پویاتری حرکت کنید و در مبارزات با دشمنان آسان‌تر شود.

برای تعامل با دنیا، بلوک‌ها را با شست خود انتخاب کرده و برای استخراج آنها ضربه بزنید و نگه دارید. هنگام استخراج، هاله‌ای دور شست شما ظاهر می‌شود که پر می‌شود تا زمانی که مواد معدنی بشکند و ویبراتور گوشی به شما هشدار دهد. این تجربه بسیار رضایت‌بخش است! بازیکنان با تجربه متوجه خواهند شد که می‌توانند بلوک‌ها را در Minecraft: Pocket Edition از فاصله دورتری استخراج و قرار دهند که بازی موبایلی را آسان‌تر می‌کند.

معرفی نسخه اندرویدی بازی Minecraft: Pocket Edition

در حالت خلاقانه، رابط کاربری متفاوت است و به بازیکنان دسترسی به یک پالت شامل هر بلوک در بازی را می‌دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند پرواز کنند که در نسخه‌های قبلی دشوار بود اما از نسخه ۰.۶.۱ بهبود یافته است.

قابلیت‌های چندنفره

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت Minecraft: Pocket Edition قابلیت‌های چندنفره بدون نیاز به تنظیمات پیچیده است، به شرطی که همه بازیکنان در یک شبکه Wi-Fi باشند. بازیکنان می‌توانند به راحتی به دنیای دیگر بازیکنان بپیوندند و بازی را با دوستان خود شروع کنند. هرچند این نسخه فاقد دستورات ممنوعیت (ban) است، بنابراین اگر نگران خراب‌کاری هستید، بهتر است دنیای Minecraft خود را مخفی نگه دارید.

نقاط ضعف و کمبودها

مهم است که به ویژه برای بازیکنان حرفه‌ای Minecraft بدانند که Minecraft: Pocket Edition نمی‌تواند تمام ویژگی‌های نسخه کامپیوتری را ارائه دهد چندین ماده معدنی کلیدی در Minecraft وجود ندارد و redstone، که برای ایجاد مدارهای الکتریکی درون‌بازی استفاده می‌شود، موجود نیست. همچنین افسون‌ها، معجون‌ها و کتاب‌ها هنوز در نسخه اندرویدی Minecraft دیده نمی‌شوند. این نسخه همچنین انیمیشن‌های انفجار، غارها و حتی خورشید در آسمان را ندارد.

تجربه بازی Minecraft: Pocket Edition در اندروید

Minecraft: Pocket Edition یک کپی مستقیم از نسخه اصلی Minecraft نیست. در عوض، تلاش می‌کند تا تجربه اصلی بازی را به یک گوشی تلفن همراه بیاورد. اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده و خلاقانه برای گذراندن وقت در گوشی خود هستید، Minecraft – Pocket Edition برای اندروید گزینه‌ای عالی است. برای دانلود نسحه کامل و و پولی بازی به صورت رایگان از صفحه Minecraft Mod Apk اقدام کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.