دانلود قسمت ۳ جوکر ۲ طبقه ۲۱ (قسمت سوم جوکر ۲)

قسمت ۳ جوکر ۲ طبقه ۲۱ فصل دوم با لینک مستقیم و کیفیت عالی برای دانلود قرار گرفت. سریال جوکر 2 قسمت سوم به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی است. این سریال، یک گیم شوی کمدی است که شرکت‌کنندگان در آن در یک اتاق تلاش می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند بدون اینکه خودشان بخندند. این برنامه که به شدت محبوبیت یافته، با حضور کمدین‌های برجسته‌ای همچون هادی کاظمی، جواد رضویان، نیما شعبان‌نژاد و مجید مظفری برگزار می‌شود.

ایرنابازار- قسمت ۳ جوکر ۲ طبقه ۲۱ فصل دوم با لینک مستقیم و کیفیت عالی برای دانلود قرار گرفت. سریال جوکر 2 قسمت سوم به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی است. این سریال، یک گیم شوی کمدی است که شرکت‌کنندگان در آن در یک اتاق تلاش می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند بدون اینکه خودشان بخندند. این برنامه که به شدت محبوبیت یافته، با حضور کمدین‌های برجسته‌ای همچون هادی کاظمی، جواد رضویان، نیما شعبان‌نژاد و مجید مظفری برگزار می‌شود.

برای دانلود قسمت سوم جوکر ۲ با ژانر ژانر کمدی یکی از رئالیتی شو های فاخر امسال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود و تماشای سریال جوکر ۲

دانلود قسمت ۳ جوکر ۲ طبقه ۲۱ (قسمت سوم جوکر ۲)

برای دانلود قسمت یازدهم سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود جوکر 2

بازیگران حاضر در قسمت ۳ جوکر ۲

یکی از نقاط قوت جوکر ۲ حضور بازیگران برجسته و کمدین‌های مشهور است. هادی کاظمی، جواد رضویان، نیما شعبان‌نژاد و مجید مظفری از جمله شرکت‌کنندگان جدید این رئالیتی شو هستند. علاوه بر این، بازیکنان منتخب سری اول به عنوان زامبی در سری جدید مسابقه حضور خواهند داشت. این ترکیب متنوع از کمدین‌ها و بازیکنان قدیمی، تجربه‌ای تازه و جذاب را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد.

سناریوی برنامه در جوکر 2: طبقه بیست و یک

هر فصل از سریال‌های محبوب معمولاً تنها به شماره اکتفا نمی‌کنند و یک زیرعنوان نیز دارند. عنوان این فصل جوکر "طبقه ۲۱" است. با تماشای قسمت اول، متوجه وجه تسمیه و علت این نامگذاری خواهید شد. سناریوی برنامه همانند سری اول بر اساس یک "سعی کن نخندی" حرفه‌ای است که در آن ستارگان کمدی در یک دورهمی از افراد خوش انرژی، در یک اتاق بسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این است که خودشان نباید بخندند.

روش بازی و قوانین مسابقه جوکر ۲ قسمت سوم

مسابقه جوکر ۲ با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. در هر فصل، ۸ هنرمند ۶ ساعت زمان دارند تا در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون اینکه خودشان بخندند. فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد که شرکت‌کنندگان می‌توانند هر گاه خواستند به این اتاق بروند و ابزاری از آنجا با خود بیاورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

نکات برجسته قسمت سوم جوکر ۲

قسمت سوم جوکر ۲ با جذابیت‌های خاص خود، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این فصل است. در این قسمت، رقابت‌ها به اوج خود می‌رسد و کمدین‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند. از دیگر نکات جالب این قسمت، استفاده بیشتر از ابزارهای آکسسوار و تغییرات خلاقانه در ظاهر شرکت‌کنندگان است که به تنوع و هیجان مسابقه می‌افزاید.

از سریال های جدید نمایش خانگی چه خبر؟

نمایش خانگی هفته ی های شلوغی را پشت سر می گذارد. سریال در انتهای شب هر جمعه ساعت 12 ظهر از زردفیلم پخش می شود. قابل ذکر است که فصل سوم زخم کاری به تازگی پخش خود را شروع کرده و یکی از پربازدیدترین عناوین در نمایش خانگی به حساب می آید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.