۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 3042
کد خبر: 83720397
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک فعال اصولگرا: باید اعتماد بین مردم و مسئولان، برگردد

تهران- ایرناپلاس- یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: مردم ما به سختی‌ها عادت کرده‌اند. از بعد انقلاب، مشکلاتی متوجه مردم بوده و اگر چنین مشکلاتی برای مردمان دیگری به‌وجود می‌آمد، حتی موجودیت نظام و تمامیت ارضی آنها دستخوش تاراج سلطه‌گران قرار می‌گرفت.

ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا درباره راه برون‌رفت از بحران‌های اخیر کشور، به ایرناپلاس توضیح می‌دهد: گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست. ما در سال ۹۹ با  یک فضای به‌شدت سخت و خشن مواجه هستیم. شدت و سختی آن هم پیامد سال ۹۸ است که متأسفانه آخرین پدیده منحوس آن یعنی ویروس کرونا مردم و حاکمیت را درگیر خود کرد.  بنابراین، به نظرم چشم‌انداز سال ۹۹، چشم‌انداز خوبی نخواهد بود؛ چراکه علاوه بر مشکلاتی که کل جهان را درگیر کرده، مسئله تحریم‌ها هم ادامه خواهد داشت.

رئوفیان در ادامه بیان می‌کند: البته مردم ما به سختی‌ها عادت کرده‌اند. از بعد انقلاب، این مشکلات متوجه مردم بوده و اگر چنین مشکلاتی برای مردمان دیگری به‌وجود می‌آمد حتی موجودیت نظام و تمامیت ارضی آنها دستخوش تاراج سلطه‌گران قرار می‌گرفت.

او همچنین اضافه می‌کند: تلاش برای انسجام ملی، ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان و همین‌طور بین مسئولان نسبت به یکدیگر را باید برای برون‌رفت از این بحران‌ها پیش گرفت. علاوه بر اینها، متأسفانه ما به دلیل سوءعملکرد برخی مسئولان اجرایی کشور که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و برخی ایرادات مجلس دهم، حیثیت قوه مقننه به‌شدت در معرض آسیب قرار دارد. بنابراین اعتماد مردم نسبت به قوه مجریه و مقننه کم شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا می‌افزاید: البته قوه قضاییه تا به اینجا خوب عمل کرده و درواقع قوه قضاییه باید به‌شدت با کسانی که فساد سیاسی و اقتصادی را رواج داده‌اند، برخورد کند.

او همچنین معتقد است: باید بین قوای سه‌گانه، نوعی وحدت رویه عملی ایجاد شود. مجلس یازدهم باید بدون حب و بغض بر دولت نظارت کند. حتی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید از حالت تشریفاتی خود خارج شود.

رئوفیان تصریح می‌کند: وجهه مسئولان اجرایی کشور، باید خدمت به مردم باشد. الان که بیماری کرونا بیش از ۱۷۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده است، دشمنان ما از آن سوءاستفاده می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: با این حال، باید اعتماد از دست رفته بین مردم و مسئولان با صداقت و روراستی و نظر رهبری برگردد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.