۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1893
کد خبر: 83691858
T T
۰ نفر

بیمارستان لولاگر: بخش قرنطینه کرونا نداریم

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبر: 83691858
بیمارستان لولاگر: بخش قرنطینه کرونا نداریم

تهران- ایرناپلاس- در پی انتشار گزارشی درباره ایجاد قرنطینه خارج از برنامه در یکی از بیمارستان‌های تهران، مدیر عامل بیمارستان لولاگر در جوابیه‌ای، ایجاد بخش قرنطینه در این بیمارستان را رد کرد.

در این جوابیه آمده است:

به استحضار می‌رساند بیمارستان لولاگر به هیچ وجه بخش قرنطینه برای بیماران با تشخیص کرونا مثبت در نظر گرفته نشده است، بلکه برای بیماران بستری در صورت وجود علائم مشکوک بلافاصله آزمایش جهت تشخیص ارسال و بخش مجزا تا زمان آماده شدن جوابیه بستری می‌شوند و در صورت مثبت شدن  آزمایشات و تشخیص قطعی توسط پزشکان عفونی این مرکز سرکار خانم دکتر حلاجی و سرکار خانم دکتر آشورزاده بیمار به مرکز سانترال کرونا دانشگاه اعزام می گردد. کلیه اقدامات با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه و معاونت درمان دانشگاه صورت می پذیرد. در ضمن برای حفاظت از پرسنل برای موارد مشکوک کلیه لوازم و وسایل حفاظت فردی کامل در نظر گرفته شده است.
توصیه می شود در شرایط حاضر که پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان با فداکاری تمام در حال مبارزه با بحران اخیر هستند، با درج اخبار فاقد سند و اشتباه که غبار خستگی را برتن این غیور مردان و زنان این عرصه می گذارد و منجر به ایجاد تفرقه و ناهماهنگی همراه با مداخله غیر حرفه ای در امر خدمت رسانی می شود، پرهیز شود.

توضیح ایرناپلاس:
ضمن تشکر از توضیحات مدیریت بیمارستان و خسته نباشید به کادر زحمتکش و فداکار درمانی کشور، لازم به ذکر است خبرنگار ایرناپلاس پس از رسیدن گزارشهای مردمی، مطابق وظیفه حرفه‌ای با مدیریت بیمارستان تماس گرفته و خواستار توضیح درباره موارد مطرح‌شده گردیده است که ایشان بدون تکذیب ایجاد بخش قرنطینه در بیمارستان، صرفا اعلام کرده که «بر اساس رهنمود بخشنامه وزارت بهداشت همه مراکز درمانی موظفند همه کسانی که مشکوک به کرونا بوده و نیاز به تشخیص دارند، کمک کنند. بیمارستان لولاگر هم بر اساس شرح وظایفی که دارد هر مورد مشکوک مراجعه کننده را پذیرفته و بر اساس نظر پزشکان متخصص خدمات لازم را به آنها ارائه می‌کند.» همین توضیح ایشان هم در گزارش درج شده و ایشان با بیان این که مراجع دارد، از توضیحات بیشتر خودداری کرده است.
قطعا هدف ما بیان مشکلات به منظور همراهی با مجموعه درمانی بوده و هرگز مقصود گزارش زیرسوال بردن و نادیده گرفتن زحمات پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان این بیمارستان نیست و در صورتی که برداشت نادرستی شده، پوزش می‌طلبیم.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.