۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵
کد خبر: 83442184
T T
۰ نفر
رئیس شورای شهر اصفهان: حکم لغو عضویت مقدری به شورای شهر ابلاغ نشده‎ است

تهران- ایرناپلاس- رئیس شورای شهر اصفهان می‎گوید: هنوز حکمی درباره لغو عضویت مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان به این شورا ابلاغ نشده‎ است.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای شهر اصفهان به خبرنگار ایرناپلاس می‎گوید: ما راجع به این موضوع از طرق مختلف رایزنی کردیم. با مراجع قضایی گفت‎وگو و ملاقات‎هایی داشتیم و این پیگیری‎ها، مرتب در جریان بوده ‎است. البته ما موضوع را از منابع مختلف پیگیری کرده‎ایم و امیدواریم ان‎شاءالله شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

رئیس شورای شهر اصفهان همچنین خبر می‎دهد که هنوز هیچ حکم مکتوب و رسمی به ما درباره پرونده آقای مقدری ابلاغ نشده ‎است. ما نیز وقتی حکمی به‌طور رسمی و از طریق مراجع قانونی به ما ابلاغ شود، بحث را دنبال می‎کنیم.

او ادامه می‎دهد: اما در حال حاضر منتظر نتیجه اقداماتمان هستیم و هنوز هم ابلاغیه‎ای برای جایگزینی نفر بعدی به شورا نیامده‎ است. در شورای شهر شیراز بعد از اینکه آقای مهدی حاجتی عضویتشان از شورا لغو شد، به سراغ عضو علی‌البدل رفتند، اما او اعلام کرد من وارد نمی‌شوم و به ترتیب به سراغ نفرات بعدی رفتند، اما در شورای شهر اصفهان هنوز ورود رسمی وجود نداشته است.

مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان پس از حمایت از مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز با حکم دادگاه تجدیدنظر اصفهان و با اتهام تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی به حبس تعزیری محکوم شده بود. 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مقدری همچنین در دادگاه تجدیدنظر به یک سال و نیم حبس تعزیری، دو سال انفصال از شورای شهر، دو سال ممنوعیت از حضور در احزاب و دو سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شده ‎است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.