۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1909
کد خبر: 83435733
T T
۰ نفر
اظهارات ضدونقیض نمایندگان درباره پیگیری پرونده حاجتی در کمیسیون اصل۹۰

تهران- ایرناپلاس- درحالی‌که اعضای کمیسیون شوراهای مجلس از ورود کمیسیون اصل۹۰ به پرونده حاجتی، عضو شورای شهر شیراز خبر داده بود، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.  

ولی‌الله داداشی نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی درباره ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده محکومیت محمدی حاجتی به ایرنا پلاس می‌گوید: بنده از جزئیات این موضوع مطلع نیستم. تا جایی که اطلاع دارم پرونده‌ای درباره ایشان به هیأت رئیسه کمیسیون نیامده است، اما امکان دارد این موضوع در کمیته مطرح‌شده باشد.

این در حالی است که پیشتر، پروانه مافی و قاسم میرزایی نیکو، دو تن از اعضای کمیسیون شوراها از ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع خبر داده بودند.  علاوه براین، حسین جعفری، رئیس شورای شهر اسلامی شهرستان شیراز خواستار رسیدگی مسئولان استانی به وضعیت حاجتی و رایزنی با مقامات قضایی برای حل مسئله او شده بود.

بااین‌حال با اعلام محمدرضا امیری، فرماندار شیراز محمدتقی تذروی، عضو سوم علی‌البدل  شورای شهر جایگزین حاجتی شده است.

مهدی حاجتی مهرماه سال گذشته در پی توئیتی درباره وضعیت چند تن از بهاییان بازداشت‌شده در شیراز، به دستور دادستانی بازداشت و مدتی بعد با قرار وثیقه دو میلیاردی آزاد شد.

خردادماه سال جاری سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز برای اجرای حکم یک سال زندان، بازداشت و به زندان منتقل شد. اوایل تیرماه نیز، حجت‌الاسلام کاظم موسوی، دادستان شیراز اعلام کرد: حاجتی از سوی دادگاه صالحه به تحمل یک سال زندان و دو سال تبعید به طبس محکوم‌شده است. وی همچنین تأکید کرد: جرم او فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت است و این محکومیت ارتباطی با توئیت‌نگاری وی ندارد. حاجتی در حال حاضر در زندان عبدل‌آباد این شهر به سر می‌برد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.