۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83346827
T T
۰ نفر

میرزایی نیکو، مسئول پیگیری پرونده مهدی حاجتی

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83346827
میرزایی نیکو، مسئول پیگیری پرونده مهدی حاجتی

تهران-ایرناپلاس- یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی می‎گوید موضوع پرونده مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز در جلسه کمیسیون شوراها مطرح شده‎ و قرار است این موضوع از طرف این کمیسیون پیگیری شود.

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه درباره پیگیری پرونده مهدی حاجتی، عضو محبوس شده شورای شهر شیراز به ایرناپلاس می‎گوید: روز گذشته من و خانم پروانه مافی این موضوع را در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مطرح کردیم. از آنجا که بنده عضو کمیسیون اصل ۹۰ نیز هستم قرار شد از طرف کمیسیون شوراها مسئول پیگیری این موضوع شوم و گزارش آن را به کمیسیون ارائه دهم.


پروانه مافی هفته گذشته به ایرناپلاس گفته بود: برای اینکه این موضوع در مجلس پیگیری شود، لازم است شکایتی به مجلس بیاید و هنوز فرد یا گروهی در این باره شکایتی به مجلس نداده است. از شورای شهر شیراز گرفته تا خانواده ایشان، هر کسی می‌تواند این شکایت را طرح کند.


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز هفته گذشته به ایرنا اعلام کرد: مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز عصر یک‌شنبه برای اجرای حکم یک سال زندان، بازداشت و به زندان منتقل شد. همچنین یک منبع آگاه به ایرنا گفته اتهام حاجتی فعالیت تبلیغی علیه نظام است و وی علاوه بر یک سال حبس، به دو سال تبعید نیز محکوم شده است.


مهدی حاجتی متولد ۱۳۵۸ از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی پنجمین دوره شورای شهر شیراز است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.