۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰
کد خبر: 83279437
T T
۰ نفر
شرايط سيل‌زدگاني كه در كمپ‌ها نيستند نامناسب است

تهران- ايرناپلاس- نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي درباره وضعيت سيل‌زدگان استان خوزستان مي‌گويد: سيل‌زدگاني كه در كمپ‌ها مستقر نيستند، شرايط نامناسبي دارند.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با ايرناپلاس درباره وضعيت امدادرساني به سيل‌زدگان خوزستان مي‌گويد: شرايط در خوزستان مناسب است، اما هنوز موضوع فاضلاب و بازگشت آب رودخانه به فاضلاب وجود دارد.

وي مي‌افزايد: امداد‌رساني به سيل‌زدگان به محل اسكان آن‌ها بستگي دارد و افرادي كه در كمپ‌ها اقامت دارند شرايط مناسب‌تري دارند. در بازديد از چند منطقه، مردم از شرايط شكايت چنداني نداشتند، اما در ساير مناطقي كه كمپ وجود ندارد شرايط نامناسب است و پيش‌بيني مي‌شود از نظر سرويس بهداشتي و استحمام مشكلاتي ايجاد شود.

علي ساري با اشاره به شرايط جوي كشور تأكيد مي‌كند: همه بايد توجه داشته باشند و اقدامات لازم را انجام دهند تا مشكلات جديدي به وجود نيايد. بايد مشكلات را از دو جنبه امدادرساني به سيل‌زدگان و تقويت سيل‌بندها و پيشگيري از حادثه بررسي كرد. در هر دو حوزه امداد‌رساني به سيل‌زدگان و تقويت سيل‌بندها و پيشگيري، ستاد مديريت بحران داريم، اما ناهماهنگي‌هايي وجود دارد.

ساري مي‌گويد: اميدوارم با توجه به شرايط جوي كشور، استاندار و رئيس ستاد مديريت بحران اقدامات لازم را انجام داده و از نيروهاي مختلف بخواهند با تمام توان در ميدان باشند و خدمات‌رساني‌ها با دقت و احترام و كيفيت انجام شود، چون امكانات وجود دارد، اما توزيع اين امكانات با نارسايي‌هايي مواجه است.
۰ نفر