۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83279060
T T
۰ نفر
رهبر انقلاب توصیه‌ای درباره شركت در جلسات شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نداشته‌اند

تهران- ایرناپلاس- پیگیری‌های خبرنگار ایرناپلاس حاكی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی دستوری درخصوص شركت یا عدم یكی از اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در جلسات این شورا صادر نكرد‌ه‌اند.

اوایل بهمن‌ماه سال گذشته یكی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در پستی اینستاگرامی از درگیری لفظی حسن روحانی رئیس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی دیگر عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه این شورا خبر داد. او مدعی شده بود در این جلسه رئیس پیشین سازمان صداوسیما به روحانی بابت سخنان اخیرش درخصوص «سانسور و حجاب» اعتراض كرده و از او توضیح خواسته است. به ادعای این فعال رسانه‌ای اصولگرا، اعتراضات تند ضرغامی به رئیس‌جمهوری منجر به آن شد كه روحانی جلسه را ترك كند.

چند روز بعد احمد مازنی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با ایرناپلاس، درگیری لفظی رئیس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی را تأیید كرد. بعد از رسانه‌ای شدن این درگیری، اخباری مطرح شد مبنی بر این كه «بعد از درگیری لفظی میان رئیس‌جمهور و عزت‌الله ضرغامی در شورای عالی فضای مجازی، حسن روحانی اعلام كرده بود در شورا‌هایی كه این فرد حضور دارد، شركت نخواهد كرد.»

بعد از آن مطلبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینكه رهبری معظم انقلاب اسلامی ضرغامی را از شركت در جلسات این شورا تا اطلاع ثانوی منع كرده اند.

در عین حال پیگیری‌های خبرنگار ایرناپلاس حاكی است این خبر صحت ندارد و رهبر انقلاب توصیه‌ای در این خصوص نداشته‌اند.
۰ نفر