تهران- ایرنابازار- به همت مدیریت ارتباط با ذینفعان شرکت، هم‌زمان با همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، در راستای توجه مضاعف و اکرام مشتری، سند تجربه مشتری بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی و شعب شرکت رونمایی شد.

به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی بیمه سرمد به همت مدیریت ارتباط با ذینفعان شرکت، هم‌زمان با همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، در راستای توجه مضاعف و اکرام مشتری، سند تجربه مشتری بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی و شعب شرکت رونمایی شد.

⬅️ حسن پولادی مشاور مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به وجود رقابت شدید در بازار بیمه که منجر به افزایش قدرت انتخاب مشتریان می‌شود، گفت: توسعه راه‌حل‌های دیجیتال باعث شده است که مشتریان به جای تمرکز صرف بر قیمت به دنبال داشتن تجربه‌ای ارزشمند، متمایز و منحصر به فرد باشند، در همین راستا سند تجربه مشتری در ابتدا با شناسایی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های موجود به تعریف برنامه‌های بهبود و اصلاح اقدام می‌نماید و در مرحله بعد با بهره‌مندی از نقشه سفر مشتری نسبت به پیاده سازی آن اقدام می‌کند.

⬅️ پولادی با تاکید بر اهمیت افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان که باعث ایجاد وفاداری، بهبود خدمات و جذب مشتریان جدید خواهد شد عنوان کرد: براساس این سند کلیه اقدامات بیمه سرمد در تمامی زمینه‌ها معطوف به رضایت مشتری به‌صورت تخصصی و با استفاده از به‌روز ترین روش‌های خدمت‌رسانی به ایشان خواهد بود.

⬅️بیمه سرمد در قالب سند تجربه مشتری به دنبال شناسایی نقاط تماس و مدیریت انواع تعاملات با مشتری است تا بتواند در هر مرحله تجربه‌ای لذت بخش و عاری از خطا برای مشتری بسازند و به تبع آن نارضایتی را کاهش داده و وفاداری مشتریان را افزایش دهند به این صورت که پیکره بندی سفر مشتری، راه‌حل‌های بالقوه و بالفعل برای توسعه بازار و رشد درآمد شرکت بیمه در این سند شناسایی شده و اقدامات احتمالی پیش‌بینی می‌گردد. این سند با استانداردسازی اقدامات و بهره‌گیری فعالانه‌تر از فناوری اطلاعات، به دنبال بهینه‌سازی و رشد سهم بازار و رضایت مشتریان است.