به گزارش ایرنابازار از روابطعمومی بیمه سرمد، با هدف افزایش انگیزه کارکنان در حوزه بهبود تجربه مشتریان و همچنین گسترش فرهنگ احترام به مشتری، از خانم مهستا نیکخصال کارمند شرکت بیمه سرمد به لحاظ دقت در پاسخگویی به مشتریان با حضور محمدرضا قاضی مدیر حوزه مدیرعامل، یاسر فرهی مدیر منابع انسانی و کمال زارعی مدیر روابط عمومی بیمه سرمد تقدیر به عمل آمد.
محمدرضا قاضی مدیر حوزه مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات کارکنان و تقدیر از آنها به عنوان سرمایههای اصلی شرکت، سرکار خانم مهستا نیکخصال را به عنوان نمونهای بازر از تعهد و تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد سایر همکاران نیز در راستای ایجاد تجربهای مثبت برای مشتریان از ایشان الگو بگیرند.
قاضی در ادامه با تقدیر از سرکار خانم مهستا نیکخصال به لحاظ دقت و سعه صدر در پاسخگویی به بیمه گزاران گفت: اخلاق حرفهای و رفتار دوستانه در تعامل با مشتریان و بیمه گزاران نه تنها موجب افزایش وفاداری و خرسندی آنها میگردد، بلکه در راستای ارتقای تصویر برند شرکت نیز یاریرسان خواهد بود.