به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی زمزم ایران، غرفه زمزم در جشن ۴۳ سینمای ایران با ارائه آب معدنی، نوشابههای نوستالژی، لیموناد و انرژیزا از هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر مهمانان و حاضران جشنواره پذیرایی میکند.
بر پایه این گزارش در چند روز ابتدایی جشنواره، حدود ۱۵هزار محصول زمزم توزیع شد که نشان از استقبال مهمانان از غرفه زمزم دارد.
زمزم جشنواره را سیراب کرد
در شرایطی که برخی خبرهای حاشیه ای از جشنواره امسال به کمبود آب و گلایهها اشاره دارد، غرفه زمزم از اولین سانس صبح تا آخرین سانس شب، آب معدنی توزیع میکند تا هیچ کس در این جشنواره تشنه نماند.
زمزم همچنین برای کسانی که به دلیل دیابت یا رژیمهای غذایی خاص نمیتوانند نوشیدنیهای قنددار مصرف کنند، محصول جدید «زیروزمزم» را عرضه کرد. تا یک نوشیدنی بدون قند، کالری و حتی بدون آسپارتام به اهالی فرهنگ و هنر هدیه شود.
نکته جالب حضور زمزم در این رویداد عرضه کافی محصولات در غرفه است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.
انرژیزای زمزم، سوخت هنرمندان و مهمانان!
نوشیدنیهای انرژیزای زمزم در جشنواره فیلم فجر به شدت طرفدار دارد و برخی از مهمانان برای شروع روز و سرحال شدن در سانسهای صبحگاهی از این نوشیدنیها استفاده میکنند، و برخی دیگر در سانسهای پایانی شب برای بیدار ماندن و ادامه برنامهها به سراغ آن میروند.
خاطره بازی با نوستالژیهای زمزم
نوشابههای شیشهای زمزم هم برای بسیاری از قدیمیها یادآور خاطرات گذشته بوده و حس نوستالژی را به غرفه زمزم آورده است. این نوشابهها باعث شدهاند تا بسیاری از مهمانان کنار غرفه زمزم بایستند و خاطرات قدیمی خود را مرور کنند.
لیموناد زمزم: محبوب همیشگی
لیموناد زمزم هم مثل همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد و در جشنواره فیلم فجر هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.
زمزم و برندهای محبوب صنایع غذایی سینا در کنار هم
در کنار زمزم، برندهای محبوب دیگر گروه صنایع غذایی سینا مانند گوشتیران، بهنوش، پاک و پاکدیس نیز در کاخ جشنواره حضور دارند و از روز اول جشنواره در کنار عوامل جشنواره فیلم فجر و برج میلاد، به پذیرایی از اهالی فرهنگ و هنر کشور پرداختهاند.
غرفه زمزم در جشنواره فیلم فجر نه تنها یک مرکز پذیرایی، بلکه مکانی برای تجربه لحظات خوش و خاطرهانگیز برای همه مهمانان است. این غرفه با ترکیبی از نوشیدنیهای نوستالژیک و مدرن، انرژیبخش و بدون قند، هیچ کس را تشنه نمیگذارد.