به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی بیمه سرمد، در سومین روز از هفته سرمد که با تاکید بر استراتژِی شرکت، با عنوان "سرمد و شبکه فروش توانمند" نامگذاری شده بود، نشست هماندیشی مدیرعامل و اعضای هیأتعامل با شبکه فروش و نمایندگان بیمه سرمد به صورت برخط برگزار شد.
در این نشست دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد ابتدا با تبریک یازدهمین سالروز تاسیس شرکت، تشکیل ایندست جلسات را به منظور بررسی مشکلات و مسائل نمایندگان و رفع ریشهای آنها لازم دانست و از معاونت بازاریابی و شبکه فروش ادامه ارتباط حداکثری با نمایندگان را خواستار شد.
بهشتینژاد با اشاره به پیشرفتهایی که شرکت بیمه سرمد خصوصا در زمینه پرداخت خسارت داشته است، به گزارشها، مطالعات میدانی و بازدیدهای استانی از شعب سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بهحمدلله نسبت به گذشته در بازدیدها شاهد کاهش شکایات در پرداخت خسارت توسط بیمهگذاران هستیم.
وی در ادامه با قدردانی از همکاری بانک معظم صادرات به عنوان پشتوانه شرکت بیمه سرمد، استفاده نمایندگان از میزهای خدمت در شعب بانک را سادهترین و کمهزینهترین راه ارتباط با بیمهگذاران و جذب پرتفوی عنوان کرد.
در ادامه جلسه، زاهدنیا عضو هیأت مدیره شرکت با ابراز خرسند از برگزاری چنین جلساتی عنوان کرد: برگزاری جلسات با حضور نمایندگان منجر به روانسازی در اصلاح فرایندها و حل ریشهای مسائل و مشکلات میشود زیرا نمایندگان خط مقدم فروش هستند و به صورت مستقیم با مسائل بیمهگذاران روبرو میشوند.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل و مشکلات نمایندگان، قوام و تداوم شرکت را وابسته به شبکه فروش دانست و گفت: شرکتهای بیمه باید پشتیبان شبکه فروش و نمایندگان خود باشند چرا که این نمایندگان هستند که باعث افزایش ضریب نفوذ در جامعه میشود.
وی با اشاره به سودآوری شرکت با استقرار تیم مدیریتی جدید مطرح کرد: در گذشته با عقد قراردادهایی با ریسک نامطلوب، سختیهای زیادی به شرکت متحمل شد و باعث ایجاد نارضایتی بیمهگذاران از شرکت گردید ولی با حضور تیم مدیریتی جدید و با خلاقیت و ذهن اقتصادی که در شرکت ایجاد شده رویکرد شرکت به سمت اقتصاد محوری پیش رفت تا با گذر از زیان، جلب رضایت سهامداران حاصل گردد و از طرفی تغییرات و اصلاحات اخیر منجر به کسب سطح یک توانگری مالی با نسبت ۱۹۷ درصدو کاهش مدت زمان پرداخت خسارت گردیده که امید دارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.
در ادامه جلسه نمایندگان به صورت آنلاین و حضوری سوالات و مسائل خود را مطرح نموده و پاسخهای لازم از طریق معاونان و مدیران ارائه گردید.