تهران- ایرنابازار- رفت و آمد از پله‌های داخلی یک خانه دوبلکس یا تریبلکس یا یک ویلای تابستانی، یکی از بزرگترین مشکلات این خانه‌هاست، تاجایی که خیلی از افراد ترجیح میدهند خانه‌ای که سال‌ها در آن زندگی کرده اند را با یک آپارتمان عوض‌کنند.

ایرنابازار- چراکه نصب یک بالابر یا آسانسور خانگی و هوم لیفت هم کار آسان و بی‌مشکلی برایشان نخواهد بود. اگر شما هم با همچین مشکلی مواجه هستید، این مقاله را با دقت بخوانید.

مشکلات نصب آسانسور خانگی در یک ویلای دوبلکس:

اولین و بزرگترین مشکل این است که نصب و اضافه کردن یک آسانسورخانگی در فضای داخلی یک ویلا خیلی زود به یک پروژه بازسازی کامل با هزینه های زیاد و زمان های طولانی تبدیل می شود. حفر چاهک، آهن‌کشی و جوشکاری درون فضای خانه، تخریب و بقیه چیزها، شما را با یک پروژه پر هزینه بازسازی مواجه می کند که باید مدت زمان طولانی نصب و حضور کارگران در منزلتان را نیز به مشکلاتتان اضافه کنید.

دومین مساله، امکان نصب آسانسور خانگی در منزل دوبلکس شماست. اگر واحد دوبلکس شما طبقه دوازدهم یک برج باشد یا به هر دلیل دیگری امکان حفر چاهک را نداشته باشید، بسیاری از شرکت های آسانسوری اساسا به شما جواب رد خواهند داد.

مساله بعدی فضای کافی است، آهن کشی، کابین، کادر وزنه، مخزن روغن و همه چیزهای دیگر نیاز به یک فضای نسبت کافی دارد که شاید در بسیاری از خانه های دوبلکس یا ویلاها اساسا موجود نباشد و نیاز به تخریب و کارهای اضافه دیگر باشد.

زیبایی و همخوانی مساله بعدی است. حتما شما نمی خواهید یک المان صنعتی و زمخت آهنی را وسط سالن پذیرایی مبله شده خود قراردهید. شاید سختی رفت و آمد از پله را به عذاب تحمل یک المان ناهمگون با دکوراسیون داخلی خود بپذیرید.

علاوه بر همه ی اینها ایمنی و کارایی آسانسور برای استفاده همه‌ی افراد، چه پدر و مادر پیرتان و چه فرزندان خردسالتان بسیار مهم است.

شرکت دانش‌بنیان پله نورد با معرفی محصول لوکس‌لیفت، نسل جدید آسانسورهای خانگی کم‌جا، بدون تخریب، بدون‌نیاز به موتورخانه و چاله و چاهک و با ایمنی و زیبایی بالا، این مشکلات را تا حدود بسیار خوبی حل کرده است. این هوم لیفت ها بر اساسا طراحی هوم لیفت سوئدی cibes طراحی و مهندسی معکوس شده اند و مختص فضاهای داخلی ساختمان و بر اساس استانداردهای اروپا تولید می شوند. در این مقاله، ما تمام جنبه‌های مربوط به آسانسورهای خانگی شیشه‌ای کوچک را بررسی می‌کنیم، با ما همراه باشید.

ویژگی های نسل جدید آسانسورهای شیشه ای

طراحی شیک، مدرن و سفارشی : آسانسورهای شیشه‌ای به دلیل ظاهر شفاف و شیک خود، جلوه‌ای مدرن به محیط خانه می‌بخشند و احساس آرامش بیشتری نسبت به آسانسورهای بسته ایجاد می کند. طراحی مدرن این آسانسور به سلیقه مشتری است و قابلیت هماهنگی با طراحی‌داخلی منزل را فراهم میکند.

شما می توانید با انتخاب رنگ و نورپردازی و بعضی از ویژگی های خاص، آسانسور خانگی خود را علاوه بر اینکه با محیط داخلی منزلتان هماهنگ می کنید، آن را اختصاصی خود نیز طراحی نمایید.

بهره‌وری از فضا: این نوع آسانسور در فضای حداقلی ۸۰ در ۱۰۰ سانتی‌متری و بین پله ها قابل اجراست.

عبور نور طبیعی: شیشه در طراحی آسانسورها باعث عبور نور طبیعی می‌شود و فضای خانه را روشن‌تر می‌سازد.

نصب آسان: آسانسورهای نسل جدید به علت پیش‌ساخته بودن و مونتاژ در محل، در کمترین زمان، بدون‌تخریب، عملیات عمرانی بدون حفر چاهک و به راحتی نصب میشود و حضور تیم‌نصب در محل به حداقل زمان ممکن کاهش یافته است.

استفاده از برق‌تکفاز: این نوع آسانسور نیازی به برق سه فاز ندارد و با برق تکفاز تغذیه میشود.

مقرون به صرفه: قیمت لوکس‌لیفت هر چند نسبت به بالابر گران تر است، ولی با در نظر گرفتن کاهش هزینه های جانبی نصب و تخریب و عملیات عمرانی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

تعمیر و نگهداری آسان: عدم وجود روغن و طراحی خاص این آسانسور ها باعث شده است که خرابی های این آسانسور به حداقل رسیده و به جای بازدیدهای یک ماهه، تنها نیاز به بازدید های سالانه داشته باشد.

ایمنی‌بالا: به دلیل استفاده از جک‌پیچی بجای کابل، ایمنی بسیار بالاتر از آسانسورهای قدیمی کششی است. همچنین با استفاده از لبه‌ی ایمنی و سایر سنسورهای ایمنی با خیال راحت حتی فرزندان شما میتوانند از این آسانسورها استفاده کنند.

ارتقاء ارزش ملک: نصب یک آسانسور شیشه‌ای می‌تواند علاوه بر ارزش افزوده ای که از صرفه جویی در اشغال فضای ساختمان به منزلتان اضافه می کند، ارزش ملکتان را نیز تا مبلغ قابل توجهی بالاببرد.

نکات مهم انتخاب آسانسورشیشه‌ای

نوع شیشه و دوام آن: انتخاب شیشه‌های مقاوم و ایمن اهمیت بالایی دارد. در لوکس‌لیفت به طور معمول از شیشه‌های مقاوم سکوریت و در صورت خواست مشتری از شیشه لمینت استفاده میشود.

دیدن نمونه‌کار شرکت: بسیاری از شرکت‌های آسانسوری با استفاده از تصاویر نمونه‌های خارجی بازاریابی کرده ولی قادر به اجرای آن طرح نیستند. قبل از انتخاب آسانسور و عقد قرارداد حتما نمونه‌کار شرکت موردنظر را ببینید.

سیستم ایمنی و کنترل: حتما قبل از نصب آسانسور از داشتن مهره اطمینان، پاراشوت، لبه‌ایمنی و سایر سنسورهای‌ ایمنی اطمینان حاصل کنید.

توجه به اعتبار و دانش شرکت فروشنده اسانسور: به طور کلی با توجه به این که آسانسور یک سیستم حرکتی بوده و مسئله ارتفاع نیز در مورد آن مطرح است، می تواند خطرات جبران ناپذیری برای انسان داشته باشد. لذا توجه به دانش، تجربه و اعتبار تیم طراحی و نصب آسانسور اهمیت بسیاری دارد.

قیمت آسانسور: توجه داشته باشید آسانسور ارزانی که نتوانید از آن استفاده کنید، گران خواهد بود. حتما به هر قیمتی آسانسور نصب نکنید و مسئله کارایی و ایمنی را در نظر داشته باشید و قبل از عقد قرارداد به آپشن‌های ارائه شده توجه کنید. هر ارزانی بی‌علت نیست!

چالش‌ها و معایب مینی آسانسورهای شیشه‌ای لوکس‌لیفت

محدودیت‌ در ظرفیت: وزن خالصی که این آسانسورها میتوانند حمل کنند حداکثر ۳۵۰ کیلوگرم است.

سرعت پایین: سرعت این نوع آسانسورها طبق استاندارد ۰.۱۵ متربرثانیه است.

محدودیت ارتفاع: آسانسورهای لوکس‌لیفت حداکثر برای چهار ایستگاه یعنی سه طبقه روی همکف قابل استفاده است.

در شرکت فنی مهندسی پله نورد جمعی از فارغ التصیلان دانشگاه صنعتی شریف با تکیه بر دانش فنی و تجربه خود توانسته نسل جدید آسانسورهای پیچی لوکس‌لیفت را به بازار عرضه کند و بخش وسیعی از نیازمندی‌های این حوزه را پوشش دهد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از پیج اینستاگرام daya_homelift دیدن نمایید و برای مشاوره با شماره ۰۹۲۲۳۶۵۴۲۲۳ تماس بگیرید.

لوکس لیفت ویترین شیشه ای منزل شما!

*** این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.