تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

تهران- ایرنابازار- کنسول بازی را از کجا بخریم؟ اگر تا کنون حتی یک بار تصمیم به خرید PS۵ یا ایکس باکس گرفته باشید حتما درگیر این سوال شده‌اید! بعد هم از جستجوی زیاد برای یک کنسول بازی با قیمت مناسب و اطمینان خاطر سرگیجه گرفته‌اید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- دنیای آنلاین و مغازه‌ها پر شده از فروشگاه‌های مختلف و پیشنهادهای وسوسه‌انگیز، اما چطور می‌توانیم از میان این همه گزینه، فروشگاهی مطمئن و قابل اعتماد پیدا کنیم؟ آن هم با افزایش روزافزون کلاهبرداری‌های اینترنتی و سوءاستفاده برخی فروشندگان!

با وجود تنوع بالای فروشگاه‌ها و برندها، ریجن‌ها و مدل‌های مختلف مخصوص هنگام خرید PS۵ انتخاب بهترین گزینه می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. در این مقاله، شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید با اطمینان کامل، هم بهترین مدل کنسول بازی مناسب نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید؛ هم با شناخت ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر و معتمد دیگر مطمئن شوید که باید کنسول بازی خود را از کجا بخرید!

راهنمای جامع خرید کنسول بازی: از کجا شروع کنیم؟

قبل از اینکه ببینیم از کجا کنسول بازی بخریم باید دقیق بدانیم چه چیزی می‌خواهیم! انتخاب بین برند کنسول آنقدر مبحث شخصی و بزرگی است که در یک مقاله به آن نمی‌رسیم. پس اگر هنوز در این مرحله شک دارید بهتر است یک فروشنده صادق شما را در راستای نیازتان راهنمایی کند. اما پس از انتخاب برند برای درک اختلاف قیمت‌ها باید با مدل‌های مختلف پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس حداقل آشنایی و اطلاعاتی داشته باشید.

نکات مهمی که قبل از خرید کنسول بازی باید بدانید

  • تفاوت اصلی قیمت پلی استیشن ۵ برای مدل دیجیتال و استاندارد است. پس هنگام مقایسه قیمت حتما به درایو داشتن یا نداشتن آن دقت کنید.
  • ریجن‌های مختلف PS۵ هیچ تفاوتی در کیفیت و عملکرد ندارند و محدوده قیمت مشابهی دارند. فقط حواستان باشد ریجن جمهوری چین با کد ۰۹ تهیه نکنید.
  • ریجن بندی در ایکس باکس بی معنی‌تر از پلی استیشن است! پس هزینه اضافی بابت برخی ادعاهای فروشندگان ندهید!
  • تفاوت اصلی پلی استیشن ۵ اسلیم و فت در ظرفیت حافظه آنهاست. تمام مدل‌های اسلیم یک ترابایت و همه فت‌ها ۸۲۵ گیگ ظرفیت دارند.
  • ایکس باکس سری اس ۵۱۲ ارزان‌ترین Xbox و کنسول نسل نهمی است و فقط رنگ سفید دارد. مدل‌های سفید و مشکی یک ترابایتی آن نیز عرضه شده است که قیمت بالاتری دارند.
  • ایکس باکس سری ایکس اصلی نیز در رنگ مشکی ساده و با حافظه یک ترابایت عرضه شد. نسخه دیجیتالی آن با رنگ سفید و قیمت پایین‌تر و نسخه دو ترابایتی آن با طراحی گلکسی و قیمت بالاتر بعدا عرضه شدند.
  • آخرین و پرفروش‌ترین مدل پلی استیشن ۵ نسخه اسلیم استاندارد اروپای آن است و پرفروش ‌ترین کنسول جدید Xbox دستگاه ایکس باکس سری اس است.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید کنسول بازی پیدا کنیم؟

با وجود فروشگاه‌های متعدد، تشخیص فروشگاه‌های معتبر از غیرمعتبر کار ساده‌ای نیست. در این بخش، برای رسیده به پاسخ کنسول بازی از کجا بخریم؟ به شما می‌گوییم که به چه نکاتی توجه کنید تا بتوانید با خیالی آسوده، کنسول بازی مورد علاقه‌تان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید.

نماد اعتماد الکترونیک: وجود نماد اعتماد الکترونیک مهم‌ترین نشانه‌های اعتبار یک فروشگاه اینترنتی است.

اطلاعات تماس کامل: یک فروشگاه معتبر، اطلاعات تماس کاملی از جمله آدرس، چند شماره تلفن و ایمیل را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ارسال فوری: اگر فروشگاهی امکان ارسال فوری در کالاهای اصلی را ندارد به آپدیت بودن موجودی و قیمتش اعتماد نکنید. تحویل‌های چندین روزه احتمال کلاهبرداری بالایی دارند.

نظرات مشتریان: مطالعه نظرات مشتریان قبلی زیر محصولات وبسایت و در پلتفرم‌های معرفی فروشگاه می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

مهلت بازگشت کالا: یک فروشگاه معتبر دارای اینماد، هم سیاست‌های بازگشت کالا را به صورت شفاف و واضح بیان کرده و هم موظف است حداقل ۷ روز مهلت ارجاع کالا برای مشکلات احتمالی به مشتری بدهد.

درگاه پرداخت امن: استفاده از درگاه‌های پرداخت معتبر و شناخته‌شده، هم نشانه اعتبار فروشگاه است هم از امنیت اطلاعات کارت بانکی شما محافظت می‌کند.

سابقه فعالیت فروشگاه: هرچه یک فروشگاه سابقه فعالیت طولانی‌تری داشته باشد، احتمال معتبر بودن آن بیشتر است.

قیمت‌های عرف: قیمت‌های بسیار پایین‌تر یا بسیار بالاتر از بازار، می‌تواند نشانه‌ای از تقلب در محصول یا عدم صداقت در فروش باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: وجود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، نشان‌دهنده اعتبار و تعهد فروشگاه به مشتریان است.

پشتیبانی قوی: یک فروشگاه معتبر، پشتیبانی در لحظه قوی راهنمایی پیش از خرید و پاسخگویی به سوالات مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.

اطلاعات دقیق محصول: فروشگاه‌های معتبر، اطلاعات دقیق و کاملی از محصولات خود را در وبسایت ارائه می‌دهند. اگر دقیقا ذکر نشده چه مدلی از محصول را می‌خرید! اعتماد نکنید!

فروشگاه تخصصی: فروشگاهی که حوزه فعالیت آن تخصصی در کنسول‌های بازی و لوازم گیمینگ است و موجودی محصولات گیمینگ بالایی دارد گزینه بهتری است.

حضور در شبکه‌های اجتماعی و ترب: حضور در پلتفرم‌های دیگر و داشتن تیک و نماد ضمانت و اعتماد آن پلتفرم‌ها قطعا امتیاز محصوب می‌شود.

بهشت گیمرهای ایران برای خرید PS۵ و ایکس باکس کدام فروشگاه است؟

اگر شما نیز به دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید و درگیر سوال کنسول بازی را از کجا بخرم! قطعاً فروشگاه هزارتو مقصدی است که باید به آن سر بزنید.

فروشگاه تخصصی گیمینگ

هزارتو برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های غیر تخصصی که تنها چند کنسول و برخی لوازم جانبی را عرضه می‌کنند، به صورت تخصصی بر روی سه برند محبوب پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندوسوییچ تمرکز دارد.

مهلت تست قبل و ارجاع تا ده روز بعد از خرید

این فروشگاه به شما این امکان را می‌دهد که هنگام خرید حضوری کنسول‌ها را تست کنند و از آکبندی، اصالت و سلامت آن‌ها مطمئن شوند. البته که این مهلت ارجاع تا ده روز بعد از خرید نیز در اختیار شماست.

ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین‌ها

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گیمرها هنگام خرید یک کنسول یا لوازم جانبی، مشاوره دقیق و حرفه‌ای است. تیم پشتیبانی این فروشگاه با داشتن اطلاعات و صداقت کامل شما را در انتخاب بهترین کنسول متناسب با نیاز و بودجه‌تان یاری می‌کنند.

تنوع بازی‌ها و لوازم کنسول‌های بازی

اگر به دنبال تجربه‌ای کامل از دنیای گیمینگ هستید، بدون شک گجت‌ها و لوازم جانبی نقش مهمی در بهبود تجربه بازی شما ایفا می‌کنند. همچنین دسترسی به بازی‌های متنوع با بهترین قیمت یک المان اساسی بعد از خرید خود کنسول حساب می‌شود.

در هزارتو، شما می‌توانید به تنوع گسترده‌ای از لوازم جانبی گیمینگ با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید همچنین هزارتو یکی از بزرگترین مراجع دیسک بازی‌های ویدیویی اورجینال نیز محسوب می‌شود. در این فروشگاه، شما می‌توانید به جدیدترین و پرطرفدارترین بازی‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس دسترسی پیدا کنید.

کنسول بازی و تمام متعلقاتش رو از هزارتو بخریم!

چه به دنبال این هستید که کنسول بازی خود را از کجا بخرید! ، چه به دنبال لوازم جانبی و بازی‌های محبوب، رفتن به هزارتو بهترین انتخاب شماست. با قیمت‌های رقابتی، ده روز مهلت تست، ارسال فوری و مشاوره حرفه‌ای، شما می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید و از تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای گیمینگ لذت ببرید.

هزارتو تنها یک پاسخ به سوال کنسول بازی از کجا بخریم؟ نیست؛ بلکه مقصدی است برای تمامی گیمرها که به دنبال بهترین تجربه‌های گیمینگ هستند. اگر به دنیای گیمینگ علاقه‌مند هستید، حتماً به هزارتو سر بزنید و از نزدیک با خدمات و محصولات آن آشنا شوید.

*** این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.