تهران- ایرنابازار- مراسم رونمایی از طرح عملیات بازسازی، بهسازی و توسعه فضای اقامتی هتل جهانگردی شیراز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، با حضور فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصطفی امیری رئیس هیات مدیره و معاونین شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در مراسمی از طرح عملیات بازسازی، بهسازی و توسعه فضای اقامتی در هتل جهانگردی شیراز رونمایی شد.

محمد ثابت اقلیدی ضمن بازدید از هتل جهانگردی شیراز با ابراز رضایت از نحوه سرویس دهی هتل های جهانگردی در سراسر کشور به ویژه هتل‌های استان فارس از گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به عنوان برند شاخص در حوزه هتلداری نام برد.

فریبا عباسی نیز ضمن اشاره به شروع روند بازسازی هتل ها در سطح کشور، پرداختن به موضوع بازسازی و بهسازی هتل ها و آموزش پرسنل به عنوان دو رکن اساسی در صنعت هتلداری را مهم ارزیابی و بیان کرد: بازسازی و توسعه فضای اقامتی، بهسازی ظرفیت پذیرایی با حفظ هویت بصری و به روز رسانی بخش های فنی نظیر لاندری در هتل جهانگردی شیراز و تخت جمشید در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این سفر دو روزه مدیرعامل و معاونین، ضمن بازدید از هتل جهانگردی تخت جمشید، با حضور مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت، برنامه ریزی های لازم درخصوص بروزرسانی هتل جهانگردی تخت جمشید با در نظر گرفتن شرایط مکان های تاریخی منطقه در پنج محور شامل: ۱. بهسازی و افزایش بهره برداری از ظرفیت اقامتی ۲. توسعه و بهسازی فضای پذیرایی منطبق با استاندارد منطقه ای و حرفه ای ۳. تدابیر لازم جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و به روزرسانی سیستم گرمایشی و سرمایشی ۴. محوطه سازی و ۵. نوسازی تجهیزات داخلی اتاق ها به کمک مسئولین این شهرستان صورت پذیرد.

فریبا عباسی در پایان نیز ضمن بازدید از فضای موجود در سد دورودزن، با اشاره به ظرفیت موجود و زیرساخت های لازم در این منطقه بهره‌مندی از طرح جامع گردشگری، ویژه این منطقه را منحصر به فرد خواند وبیان کرد بحث انتقال حامل های انرژی، آب شرب و برق فشار قوی با هدف راه اندازی رستوران و تالار مجموعه سد دورودزن از طریق در اختیار قرار دادن بضاعت این مجموعه به جامعه میزبان در دستور کار قرار دارد.