تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

تهران- ایرنابازار- همان‌طور که می‌دانید، کرم ضد آفتاب یکی از ملزومات پوستی محسوب می‌شود که فارغ از سن و سال، فصل و اوقات روز، باید همیشه یک لایه از آن را بر روی پوست خود داشته باشیم. تحقیقات گوناگون نشان داده‌اند که عدم استفاده از پوشش و لایه محافظتی در مقابل نور خورشید بر روی سطح پوست، موجب بروز صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- لکه‌های پوستی، التهابات، قرمزی و درنهایت ابتلا به سرطان پوست، از جمله عوارضی هستند که ما با استفاده نکردن از ضدآفتاب زمینه‌های بروز آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

معرفی بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار

ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب ۸ ضدآفتاب از بهترین ضدآفتاب‌های معروف و پرفروش ایرانی را به شما معرفی کنیم. البته شما قبل از خرید باید با در نظر گرفتن فاکتورهای کاربردی تهیه این محصول، کرم ضدآفتاب مناسب پوست خود را تهیه کنید.

۱. کرم ضدآفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر با SPF۵۰

اولین کرم ضدآفتاب که قرار است آن را نام ببریم، کرم ضد آفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر نام دارد. این محصول مناسب پوست‌های چرب است و با قدرت محافظتی بسیار بالا از پوست شما در مقابل اشعه‌های مخرب UVA و UVB خورشید مراقبت می‌کند. کرم ضد آفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر با کاهش تولید رنگ‌دانه‌ها و همین‌طور جلوگیری از به وجود آمدن لکه‌های ناشی از نور آفتاب، نقش موثری در کنترل ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد لکه‌ها هم دارد. این محصول را بدون اسانس و عطر تهیه کرده‌اند تا پوست شما دچار حساسیت و التهاب نشود.

۲. فلوئید ضدآفتاب بی‌رنگ مای SPF۵۰ مدل Hyaluronic Acid

این محصول نوعی ضد آفتاب ضدآب، ضدجوش، ضدپیری، حاوی ویتامین E، اسید هیالورونیک، نیاسینامید و فاقد پارابن و سیلیکون است که تمام افراد با هر نوع تایپ پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. ترکیبات این ضدآفتاب به هیچ وجه بر روی پوست شما باعث ایجاد احساس سنگینی نمی‌شود و به سرعت جذب پوست خواهد شد. SPF ۵۰ این محصول نیز در ترکیب با هیالورونیک اسید، لایه محافظتی قدرتمندی بر روی سطح پوست شما ایجاد می‌کند.

۳. کرم ضد آفتاب رنگی روبو بیوتی با SPF۵۰، مدل Oil Free

برند لوکس روبو بیوتی یکی از تولیدکننده‌های معتبر محصولات مراقبتی پوست محسوب می‌شود که همیشه با بهترین ایده‌ها و راهکارها توانسته است انواع سلیقه مخاطبان خود را پوشش دهد. این محصول بدون روغن و مناسب پوست‌های چرب و پوست‌های خشک است. ضمن اینکه با لایه محافظتی بسیار بالا از آسیب‌هایی که به دلیل اشعه‌های UVA و UVB به سطح پوست شما وارد می‌شوند، جلوگیری خواهد کرد. این ضد آفتاب گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که با هر نوع تایپ پوستی به دنبال ضدآفتاب فاقد چربی و روغن هستند.

۴. کرم ضدآفتاب بایومارین مدل AQUA SUN

ضدآفتاب بعدی محصول شرکت بایومارین است که با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد، به خوبی از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید مراقبت خواهد کرد. این محصول شرکت بایومارین با ترکیبات آرامش‌بخش دریایی و مواد اولیه حیات‌بخش به خوبی از پوست شما مراقبت خواهد کرد؛ محصولی که فاقد روغن است و برای افراد با پوست چرب هم کاملا کاربردی است. این کرم با ترکیبات و مواد موثری که دارد، هم از پوست شما مراقبت می‌کند و هم از بروز مشکلات پوستی و لکه‌ها جلوگیری خواهد کرد. ضمن اینکه رطوبت مورد نیاز پوست شما را هم تامین می‌کند.

۵. کرم ضدآفتاب آردن سان مدل Without Color

این محصول آردن برای تمام تایپ‌های پوستی مناسب است؛ ضمن اینکه بافت بسیار سبکی دارد و پوست‌های خشک و دهیدراته هم با خیال راحت می‌توانند از این کرم استفاده کنند. نکته مهمی که درباره این کرم باید به آن اشاره کنیم، این است که اگر پوست شما در دسته پوست‌های خشک و بسیار حساس قرار دارد، این کرم بهترین محصول ضد آفتاب برای آن محسوب می‌شود.

۶. فلوئید ضدآفتاب بی‌رنگ پریم با SPF۵۰، مدل C-Prime Fusion Water

این محصول از شرکت پرایم یکی دیگر از محصولات کاربردی و جذاب این مجموعه است. ضدآفتابی ضدچروک که به دلیل بافت سبکی که دارد، بر روی پوست شما رد سفید بر جای نمی‌گذارد. این کرم فاقد چربی است و محصولی روشن‌کننده و جوان‌ساز هم به‌حساب می‌آید.

۷. کرم ضدآفتاب بدون رنگ دکتر راشل مدل Anti-Ageing

این محصول شرکت دکتر راشل، انقلابی در صنعت محصولات آرایشی بهداشتی محسوب می‌شود. ضدآفتابی ضدآب و بدون رنگ که سبک و زودجذب است و حتی رنگ پوست شما را در مدت زمان استفاده یک درجه روشن‌تر خواهد کرد. این ضدآفتاب ضدچروک با ترکیبات کلاژن خود از بروز چروک‌های پوستی بر روی پوست شما هم جلوگیری می‌کند.

۸. کرم ضدآفتاب بدون رنگ بیوتی اف جوسئون مدل Relief

آخرین ضدآفتابی که هیچ‌گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد، ضدآفتاب جدید بیوتی آف جوسان است. اگر دوست دارید پوستی شفاف و آینه‌مانند داشته باشید، توصیه می‌کنیم که این محصول سبک و کرمی را از دست ندهید. ضدآفتابی فاقد رنگ‌دانه با ترکیبات خاص کُره‌ای که پوست شما را مرطوب و آب‌رسانی می‌کند و از بروز هرگونه خشکی و التهابی در آن جلوگیری خواهد کرد.

بهترین ضدآفتاب برای پوستی شفاف و شاداب

ضد آفتاب و سرماخوردگی در ظاهر ارتباط مستقیمی ندارند، اما هر دو به سلامت کلی بدن مرتبط هستند. استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV ضروری است، زیرا این اشعه‌ها می‌توانند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کنند. تضعیف سیستم ایمنی، بدن را مستعد بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی می‌کند. از طرف دیگر، استفاده مداوم و درست از ضد آفتاب می‌تواند از آسیب‌های پوستی جلوگیری کرده و در عین حال با حفظ تعادل ویتامین D که از طریق تابش خورشید تولید می‌شود، به تقویت سیستم ایمنی کمک کند. بنابراین، محافظت از پوست و تقویت ایمنی به هم مرتبط هستند و هر دو می‌توانند در جلوگیری از بیماری‌های فصلی مانند سرماخوردگی نقش داشته باشند. این ۸ ضد آفتاب از بهترین محصولاتی هستند که در حال حاضر می‌توانید آن‌ها را برای پوست خود تهیه کنید. همان‌طور که گفتیم، قبل از تهیه کرم‌های پوستی به‌ویژه کرم ضدآفتاب بهتر است که حتما تایپ و نوع پوست خود را بشناسید تا با خیال راحت بهترین محصول را تهیه کنید و به پوست خود هدیه بدهید. پیشنهاد ما به شما خرید ضدآفتاب از دیجی کالا است چرا که این فروشگاه همواره بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را برای مشتریان خود درنظر می‌گیرد.

*** این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.